فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی عامل تیراندازی به مدیر سازمان میادین و بازار روزهای کرج در کمتر از ۲۴ ساعت خبرداد.
گروهی از محققان بین المللی به رهبری تیمی از امپریال کالج لندن پتانسیل واکنش ژن های خون نسبت به عفونت ها و بیماری های خاص را برای تشخیص سریع تر بیماری و ایجاد نوعی تست بررسی کرده اند.
پزشکان تاکید دارند که شناسایی عوامل خطرِ بیماری پارکینسون (PD) برای تشخیص زودهنگام آن امری ضروری است.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری یک نفر از عوامل اصلی حمله مسلحانه به مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری عامل قدرت نمایی در محله ۱۳ آبان خبر داد.
در پی درگیری طایفه‌ای و وقوع تیراندازی در یکی از مناطق شهر اهواز؛ ماموران پلیس ۱۲ متهم اصلی این تیراندازی‌ها را شناسایی و دستگیر کردند.
یک مطالعه جدید از یک عامل خطر احتمالی برای سرطان سینه پرده برداشته است که می تواند به پزشکان با دقت بیشتری برای تشخیص این بیماری کمک کند.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری شرور سابقه دار و متهم تحت تعقیب، با انجام یک عملیات ضربتی در محله سید خندان تهران خبرداد.
نشریه تایمز در گزارشی نوشت که سرویس‌های اطلاعاتی غرب بلافاصله بعد از وقوع خرابکاری سال گذشته در خط لوله نورد استریم فهمیدند که چه کسی آن را سازماندهی کرده اما آن را لاپوشانی کردند!
سرویس امنیت فدرال روسیه (اف‌اس‌بی) اعلام کرد که یک گروه نئونازی افراطی پشت پرده حمله به منطقه «بریانسک» بوده‌ است.
عامل آتش سوزی درب پایگاه بسیج محدوده حسن آباد فشافویه که متواری بود، شناسایی و دستگیر شد.
خرم‌آباد- فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری ۵ عامل قتل مدیر عامل سابق کارخانه شیرپگاه لرستان خبر داد.
تیمی از پژوهشگران انستیتو پاستور فرانسه ویروس جدیدی را شناسایی کردند که عامل یک بیماری مرموز کبدی است. این ویروس یک گونه سیرکوویروس ناشناخته بوده و نام موقت آن Human Circovirus ۱ (HCirV-۱) است.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل اصلی اغتشاشات پاساژ علاءالدین تهران خبر داد.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل اصلی و یکی از لیدرهای فعال در اغتشاشات شرق تهران خبر داد.
فراخوان شناسایی عامل توسعه زیرزنجیره‌های ارزش آبزی‌پروری و اقتصاد دریا با تاکید برجنبه‌های فناورانه منتشر شد.
صومعه سرا- فرمانده انتظامی صومعه سرا از شناسایی و دستگیری عامل تهیه مواد آتش‌زا به قصد تخریب اموال عمومی و دولتی در این شهرستان خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین خطیب با بیان این‌که «ما توان و اقتدارمان را مدیون مردم هستیم»، اظهار کرد: شب گذشته موفق شدیم عامل دوم تروریستی شاهچراغ را شناسایی کنیم.
وزیر اطلاعات از شناسایی دومین عامل حادثه تروریستی شاهچراغ در شب گذشته خبر داد.
سمنان- رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کسر مبلغ یک میلیارد ریال از حساب وی، عامل کلاهبرداری شناسایی و در سمنان دستگیر شد.
مشهد ـ مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران امنیتی و انتظامی، عاملان تیراندازی به یک شهروند مشهدی شناسایی و در درگیری با عوامل انتظامی به هلاکت رسیدند.
مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری گفت: کودکان کار سرمایه‌های کشور و کلانشهر تهران هستند و می‌توانند هنرمندان و نخبگان و المپیادی‌های آینده باشند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری شخصی که از زنان با وعده ازدواج و مهاجرت به کشورهای اروپایی کلاهبرداری می‌کرد خبر داد و گفت: مال باختگان متهم را شناسایی کنند.
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق از تشکیل کمیته تحقیق برای شناسایی عوامل تیراندازی به سوی تظاهرکنندگان عراقی خبر داد.
پزشکان پروتئینی را در خون شناسایی کرده اند که معتقدند می‌تواند به عنوان یک علامت هشدار اولیه برای بیمارانی باشد که در معرض خطر دیابت و مرگ ناشی از سرطان هستند.