به گفته محققان، افرادی که موفق به کاهش وزن می‌شوند این کار را به تدریج با حدود نیم تا یک کیلوگرم در هفته انجام می‌دهند که به معنای ۲ تا ۴ کیلوگرم در ماه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز آمار اعلام کرد که عرضه گوشت قرمز در تیر ماه امسال کاهش ۱۴ درصدی و عرضه گوشت طیور کاهش یک درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.
مرکز آمار اعلام کرد که عرضه گوشت قرمز در تیر ماه امسال کاهش ۱۴ درصدی و عرضه گوشت طیور کاهش یک درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۲۹۰۷۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۶۷ هزار و ۶۸۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
براساس آخرین آمار اعلام شده از مخازن سد‌های پنج‌گانه استان تهران تا ۳۱ تیرماه حجم مخازن این سد‌ها ۳۱ میلیون مترمکعب کاهش یافته است.
دبیر کل اتاق مشترک ایران و عراق معتقد است که کاهش قیمت ارز که اخیرا اتفاق افتاد هیجانی نبود بلکه مبتنی بر فرمول‌های اقتصادی بود. اگر بتوانیم به شکل تثبیت شده‌ای به منابع‌مان در کشور‌های هدف و طرف قرارداد دسترسی داشته باشیم مطمئنا در گام اول موجب تثبیت نرخ ارز و در گام دوم کاهش نرخ ارز خواهد شد.
نوید رجایی گفت: هر چقدر به سمت توافق پیش برویم ارزش پول ملی در قیاس با سایر ارزها از جمله دلار افزوده خواهد شد و سرعت رشد دلار در آینده نیز بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.
▫️اگر می‌خواهید میزان کالری دریافتی بدنتان را برای کاهش وزن کنترل کنید، بهتر است بدانید یک کف دست از نان مورد نظرتان چند کالری دارد زیرا انتخاب اول شما در کنار بسیاری از غذاها نان است./ همشهری
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۷۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۷۸۱ هزار و ۶۲۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۰۳۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۷ هزار و ۹۶۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
نتایج یک مطالعه نشان داده است که ۱۰۰۰۰ قدم در روز، که حدود ۳۵۰۰ قدم از آن‌ها به عنوان فعالیت بدنی متوسط تا شدید برای حداقل ۱۰ دقیقه باشد، با افزایش کاهش وزن در یک مداخله رفتاری همراه با یک رژیم غذایی با کالری محدود مرتبط است.
به گفته محققان، پاسخ به اینکه چند قدم برای کاهش وزن لازم است، چندان ساده نیست.
هزینه اوراق مسکن نسبت به اواسط آذرماه کمی کاهش داشته است و متاهل‌های تهرانی برای اخذ این وام باید بیش از ۱۰۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۶۱۱۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۳۷۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
هزینه اوراق مسکن نسبت به اواسط آذرماه کمی کاهش داشته است و متاهل‌های تهرانی برای اخذ این وام باید بیش از ۱۰۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.
شاخص کل بورس شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۸۴۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۹۱۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قیمت طلا امروز جمعه کاهش یافت اما برای بزرگ‌ترین افزایش هفتگی خود در بیش از هشت ماه گذشته تعیین شد زیرا داده‌های ایالات‌متحده مبنی بر کاهش نرخ تورم امیدها را تقویت کرد که فدرال رزرو افزایش نرخ های تهاجمی خود را کاهش دهد.
کاهش ارزش نماد‌های شاخص ساز در بازار سرمایه سبب افت قیمت سبد سهام عدالت شده است و ارزش سهام عدالت امروز نیز با کاهش ۰.۵ درصدی همراه بود.
همه ما این توصیه را شنیده ایم که برای کاهش وزن بهتر است صبحانه مفصلی بخوریم و وعده‌های دیگر را کوچک کنیم، اما این ادعا چقدر با واقعیت سازگار است؟
شاخص کل بورس یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۹۴۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: کاهش نرخ بهره‌ بین بانکی می‌تواند مقدمات خروج پول به سمت بازارهای راکد از جمله بورس را فراهم کند.
در حال حاضر بازار سرمایه در هاله‌ای از ترس و ابهام به سر می برد. همچنان حقیقی‌ها به دلیل اعتماد از دست رفته شان در صف‌های فروش قرار دارند و طی یک ماه گذشته شاهد خروج پول حقیقی بودیم. شاخص کل نیز حمایت ۱.۳۰۰ هزار واحد خود را از دست داده و تنها با افزایش ارزش معاملات و ورود پول و نقدینگی روند صعودی در شاخص دیده می شود.
رئیس سازمان بورس گفت: از سال آینده تمامی شرکت‌ها ملزم به پرداخت سود از طریق سجام هستند.
یک تحلیلگر بازار سرمایه ضمن انتقاد از برخی تصمیماتی که در مورد این بازار اخذ شده است، گفت: کاهش قیمت ارز ناشی از اخباری که از توافق‌های سیاسی احتمالی به گوش می‌رسد به بازار آسیب نمی‌رساند، بلکه برخی تصمیمات باعث از بین رفتن اعتماد سهامداران این بازار شده است.
افزایش سرمایه یکی از راه‌های تامین مالی به منظور توسعه و گسترش و بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار حائز اهمیت است. طی دو روز گذشته نیز اطلاعیه‌های متعددی در خصوص هر یک از مراحل افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شده است که در این گزارش به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ