نمایشگاه «سفرنامه موسیقایی برادران امیدوار» شامل تصاویر، سازها و صداهایی از ۷ دهه قبل، همزمان با هفته گردشگری در موزه برادران امیدوار افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غیر از سفرنامه‌ها، تاریخ روشنی از آن دوران وجود ندارد. عمده‌ترین سفرنامه در این زمینه سفرنامه و خاطرات حاج‌سیاح محلاتی است که سفری به خارج (اروپا، آمریکا و هند) داشته و دیده‌هایش مشابه دیگران است، اما پس از بازگشت به کشور، سفری طولانی از بوشهر تا بیشتر شهر‌های ایران در غرب و شرق انجام داده و با قلمی شیرین و روان، شرح این سفر‌ها را نوشته است.
«پولاک» در کتاب سفرنامه خود نوشته، هر محله به تناسب جمعیت، حمام‌هایی داشت. محله ارگ که کاخ سلطنتی در آن مستقر بود، ۱۴حمام داشت که از این تعداد ۵ باب آن جنبه عمومی داشت و بقیه در مجاورت عمارت‌ها و خانه‌ها قرار گرفته بود و بیشتر جنبه‌خصوصی داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: خلیج فارس از هزاران سال پیش در اسناد، نقشه ها، سفرنامه ها و متون کهن به همین نام بوده و تا ابد به همین نام باقی خواهد ماند.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: خلیج فارس از هزاران سال پیش در اسناد، نقشه ها، سفرنامه ها و متون کهن به همین نام بوده و تا ابد به همین نام باقی خواهد ماند.
اعضای تیم ملی نیکاراگوئه با وجود انجام دیدار دوستانه مقابل تیم ملی ایران همچنان در تهران هستند.
ترافیک تهران و مشکل برای رسیدن به محل تمرینات و همچنین پرواز زدگی و کم خوابی از جمله نکاتی است که سرمربی نیکاراگوئه به آن اشاره کرده است.
تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه بعد از دیدار با ایران در تهران باقی مانده است و تمرینات این تیم ادامه دارد.
حاجیه شاهزاده خانم پس از به سرانجام نرسیدن ازدواجش با ناصرالدین شاه تصمیم به عزیمت به مکه و عتبات می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ