اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله ۹ روز مانده تا جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه B این رقابت‌ها پرداخته‌ایم.
ویدئویی جالب از اژدهای کومودو زمانی که سر از تخم بیرون می‌آورد، این حیوان وقتی به بلوغ می‌رسد طولش به ۳ متر هم رسیده و ۲۰ کیلومتر بر ساعت هم می‌دَوَد.
این کشف مجدد نه تنها نشان دهنده یک پیروزی برای حفاظت است، بلکه بر اهمیت نظارت مستمر و حفاظت از گونه‌های در معرض تهدید نیز تأکید می‌کند. این امر بر نیاز به بررسی‌های جامع و استراتژی‌های حفاظتی برای اطمینان از حفظ موجودات منحصر به فرد و در خطر انقراض تأکید می‌کند.
اژدهای کومودو از حیوانات شگفت‌آوری است که از نظر جمعیتی در معرض خطر انقراض دسته بندی می‌شود. این موجودات، هیولاهایی با دندان هایی تیز و زیاد هستند که به آنها اجازه می دهد تا گوشت را به راحتی پاره کنند. اژدهای کومودو می تواند بوی گوشت پوسیده را از فاصله ۴ کیلومتری حس کند.
در سال ۲۰۰۶، در باغ وحش چستر در انگلستان یک کومودور ماده به نام فلورا که هیچ تماسی با کومودور نری نداشت تعدادی تخم بارور گذاشت که تحقیقات نشان داد تنها حاوی دی ان‌ای خود او هستند. این اولین باری بود که بکرزایی در میان اژدها‌های کومودو در اسارت به ثبت می‌رسید. اما ابا مطالعات بیشتر محققان به این نتیجه رسیده اند که این پدیده معمولاً در میان کومودو‌ها رخ می‌دهد. اما این اتفاق چگونه رخ می‌دهد؟
سپاهان در لیگ بیست و سوم یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های فوتبال ایران خواهد بود.
این کبری بی‌باک از اژدهای کومودوای که ۱۰۰ برابر خودش است عقب‌نشینی نمی‌کند.
اژدهای ریش‌دار دیگر جانوری است که ظاهری شبیه به اژدهای اساطیری دارد؛ اژدهای ریش‌دار خزنده کوچکی است که در محیط های گرم و خشک رشد می‌کند و همچنین به یک حیوان خانگی محبوب تبدیل شده‌است. این به دلیل ماهیت مطیع آنها و تغذیه نسبتا ساده است.
روزنامه اوجوگو در گزارش مفصلی به تمامی احتمالات پیرامون آینده مهدی طارمی پرداخته و اینکه او ممکن است هر تصمیمی را در این خصوص اتخاذ کند.
از منظر اکونومیست، اقتصاد چین اکنون دستخوش وضعیت جدیدی شده و آن رشد در شرایط بلوغ بزرگ است. درحالی‌که در دهه گذشته تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کردند که تولید ناخالص داخلی چین در اواسط قرن بیست‌ویکم از تولید ناخالص داخلی آمریکا پیشی می‌گیرد و پیشتازی را حفظ می‌کند. اکنون، اما تغییر بسیار کمتر از حد انتظارات پیشین مشاهده می‌شود که منجر به تحقق رویای برابری یا گذر از اقتصاد آمریکا شود.
شماره سیصد و نود و یکم هفته‌نامه خط حزب‌الله، با عنوان «مبارزه همه‌جانبه با اژدهای هفت‌سر فساد» منتشر شد.
همزمان با تشدید تحرکات چین در منطقه خاورمیانه و افزایش رایزنی‌ با کشورهای خاورمیانه‌ای نظیر میانجی‌گری در روابط ایران و عربستان و یا گسترش روابط پکن با پایتخت های عربی منطقه، برخی ناظران از گزاره تبدیل شدن چین به عنوان قدرت فرامنطقه ای برتر در خاورمیانه و از دست رفتن جایگاه سنتی آمریکا سخن می گویند.
همزمان با تشدید تحرکات چین در منطقه خاورمیانه و افزایش رایزنی‌ با کشورهای خاورمیانه‌ای نظیر میانجی‌گری در روابط ایران و عربستان و یا گسترش روابط پکن با پایتخت های عربی منطقه، برخی ناظران از گزاره تبدیل شدن چین به عنوان قدرت فرامنطقه ای برتر در خاورمیانه و از دست رفتن جایگاه سنتی آمریکا سخن می گویند.
رهبرانقلاب بیان داشتند:اگر مسئولی جرأت مقابله با مفسد داخلی را نداشته باشد،جرأت مبارزه با زورگوی خارجی را نخواهد داشت؛ امید این است که دولت و مجلس مبارزه با اژدهای هفت سر فساد را دنبال کنند.
آژیرهای انگلیسی برای ویکتور اوسیمن بلندتر و بلندتر صدا می‌کند.یونایتد با استخدام اژدهای دوسر ناپولی به دنبال قلقلک دادن سیتی و ارلینگ هالند است.
لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل تورینو به ستایش از اوسیمن که در این بازی دو گل به ثمر رساند پرداخت و او را به اژدهایی دو سر تشبیه کرد.
جزیره کومودو زادگاه اژدهای کومودو است که بخشی از زنجیره جزایر سوندا اندونزی است؛ پارک ملی که اژدهای کومودو را در خود جای داده‌است دارای تپه‌های آتشفشانی، جنگل ها و علفزارها و همچنین کیلومترها ساحل است.
کارشناسان بر این باورند که بازگشایی اقتصاد چین چین تکانه مهمی را به رشد اقتصاد جهانی وارد می‌کند. این اقدام در دومین اقتصاد بزرگ جهان، با سرعت بخشیدن به افزایش مخارج خانوار و رشد سرمایه‌گذاری موجب می‌شود درحالی‌که سطح تقاضا در غرب رو به کاهش است اقتصاد جهانی شاهد یک سطح تقاضای قابل اتکا باشد.
در هفته‌های اخیر، اعتراضات شهروندان چینی به اعمال سیاست‌های سختگیرانه کووید صفر، به بخش ثابتی از اخبار رسانه‌های شناخته‌شده جهان تبدیل شد.
رهبر انقلاب، معارف اهل‌بیت را مجموعه‌ای کامل از همه نیازهای مختلف آحاد بشر و جوامع بشری خواندند و گفتند: جوامع اسلامی امروز به همه ابعاد معارف اهل‌بیت نیاز جدی دارند و مجمع جهانی باید با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح و استفاده از شیوه‌های معقول و ابزارهای تأثیرگذار، این وظیفه سنگین را انجام دهد.
رهبر انقلاب فرمودند: پیروان اهل‌بیت و شیعیان جهان مفتخرند که نظام اسلامی در مقابل اژدهای هفت سر نظام سلطه،سینه سپر کرد و به اعتراف خود مستکبران،بسیاری از نقشه‌های آنان را به شکست کشانده است.
تلاش‌های آمریکا برای توقف پیشروی قدرت فزاینده چینی‌ها در سالهای اخیر سرعت بیشتری گرفته و تشکیل گروه «کواد»، یکی از ابزارهای جنگی آمریکایی‌ها برای مقابله با چین در عرصه‌های مختلف است.
بسیاری از اندیشمندان و کارشناس معتقدند که بزرگ‌ترین صحنه تقابل در دنیای کنونی شرق آسیا است.
ساخته آنگ لی، یکی از مهم‌ترین آثار این فیلمساز تایوانی است که تصویری متفاوت از سینمای مشرق زمین را به نمایش می‌گذارد؛ تصویری که مورد توجه منتقدین قرار گرفت و در عین حال بینندگان را با خود همراه ساخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ