این کبری بی‌باک از اژدهای کومودوای که ۱۰۰ برابر خودش است عقب‌نشینی نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حادثه شب گذشته، در سراشیبی انتهای بلوار هاشمیه مشهد متأسفانه دختر خانم اسکیت سوار کنترل خودش را از دست داد و زمین خورد و یک خودرو با وی برخورد کرد.
در این ویدئو تصاویری هولناک از لحظه برخورد جنگنده سوخو ۳۵ با پهپاد MQ-9 را بر فراز سوریه ببینید.
خلبانان این ماموریت برای یک نمایش هوایی در ماه ژوئیه در شهر «ریونگرو» تمرین می‌کردند. توکانو-۲۷ از هواپیمای تهاجمی سبک توربوپراپ ساخت برزیل است.
لحظه‌ای وحشتناک از برخورد صاعقه به هواپیمای مسافربری را در این ویدیو مشاهده کنید. منبع: Viral Videos
لحظه برخورد یک موشک به سوپرمارکت اوکراین با تصاویر یک دوربین مدار بسته ضبط شده است.
یک دستگاه خودروی سواری در شهرستان بندر خمیر با یک قلاده پلنگ تصادف کرد.
ویدیو ضبط شده توسط دوربین‌ مدار بسته، لحظه وحشتناک برخورد یک خودرو با عابرین پیاده را نشان می‌دهد.
ماموران فرودگاه هر کشور با رفتار عجیب و متفاوتی چمدان‌های مسافران را جا به جا می‌کنند.
تصاویری از لحظه برخورد هولناک یک موشک روسی به یک ساختمان مسکونی در اوکراین را ببینید.
از این رویارویی هوایی به عنوان جدی‌ترین مقابله و برخورد نزدیک میان نیرو‌های هوایی روسیه و آمریکا پس از آغاز جنگ اوکراین یاد شده و نگرانی‌ها نسبت به تشدید تنش میان این دو قدرت اتمی را بالا برده است.
این برخورد در روز ۲۳ فوریه در ساعت ۷:۱۴ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی (۱۵:۴۴ چهارم اسفند به وقت ایران) رخ داد. فوجی می‌گوید که به نظر می‌رسد این شهاب‌سنگ در نزدیکی دهانه‌ی آیدلر (Ideler L)، در شمال غربی دهانه‌ی پیتیسکوس (Pitiscus) فرود آمده است.
دسته‌‍ای از پرندگان پس از برخاستن با دماغه و موتور‌های هواپیما برخورد کردند. در نتیجه دود در کابین ظاهر شد. مسافران در وحشت شروع به زدن ماسک اکسیژن روی خود و بچه‌ها کردند. با وجود مشکلات و وحشت، خلبانان فوراً لاینر را فرود آوردند و هیچ یک از ۱۵۳ نفر آسیب ندیدند.
در جریان یک مسابقه در دسته چهارم فوتبال انگلیس برخورد توپ به سر داور وی را راهی بیمارستان کرد.
تیم خبرنگاران فرانسوی از یک حمله موشکی در کراماتورسک اوکراین جان سالم به در برد.
یک پهپاد انتحاری ارتش روسیه که به سرعت به سمت یک تانک روسی حرکت می‌کرد با وجود تلاش سربازان روس برای سرنگونی آن با تانک برخورد کرد.
در پی تصادف یک راننده ۲۲ ساله که با خودروی خود با جمعیتی متشکل از ۷۵ نیروی پلیس تازه استخدام شده در کالیفرنیا، برخورد کرد، ۲۵ نفر مصدوم شدند.
هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی یک بمب را بر روی سرباز روس پرتاب کرد و بمب درست به هدف اصابت کرد.
دور جدید حملات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه بر علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق از صبح امروز آغاز شده است. بنابر این گزارش در این عملیات‌ها از موشک‌های نقطه‌زن ۳۶۰ نیروی زمینی سپاه و همچنین پهپادهای انتحاری موجود در سازمان رزم این نیرو برای هدف قرار دادن مقرها و اماکن تجمع تروریست‌ها استفاده شده است.
کاوشگر دارت ساخته آژانس فضایی آمریکا (ناسا) روز دوشنبه با موفقیت به یک سیارک برخورد کرد (برخورد داده شد) تا آن را از مسیر خود منحرف کند. بدین ترتیب، این کاوشگر با برخورد به سیارک «دیمورفوس» در فاصله ۱۱ میلیون کیلومتری کره زمین، یک مأموریت بی‌سابقه فضایی را انجام داد. سیارک دیمورفوس و مسیر حرکت آن خطری برای کره زمین محسوب نمی‌شود، اما هدف ناسا از این مأموریت، ایجاد آمادگی برای مواقعی است که سیارک‌های بزرگ و خطرناک، در مسیر برخورد با زمین قرار می‌گیرند.
شرکت کنندگان با پرتاب کوکتل مولوتف و سردادن شعار‌ علیه پلیس فرانسه و جمهوری اسلامی تلاش می‌کردند ماموران را وادار به عقب نشینی کنند؛ اما تلاش آن‌ها با برخورد قاطع پلیس روبرو شد.
مجری صدا و سیما در برخوردی عجیب در قبال کارشناسی که سخنانش را با نقد مسئولین آغاز کرده بود، وقت برنامه را تمام شده اعلام کرد. و گفت:ببخشید؛ فرصتمون تموم شد.
ویدیویی منتشر شده از رفتار محبت‌آمیز علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران با یک هوادار که سوژه فضای مجازی شد را ببینید.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ (فاتب) از برخورد پلیس با توزیع و فروش البسه نامتعارف خبر داد و گفت: پلیس اماکن هر کجا این اجناس را مشاهده کند به جمع‌آوری آن‌ها اقدام می‌کند.
در حاشیه بازدید محسن منصوری، استاندار تهران از مناطق سیل‌زده روستای جور، آردینه و وسکاره رودهن ویدیویی منتشر شده‌ای ببینید از برخورد متکبرانه‌ای که استاندار با شهروند سیل‌زده داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ