مرکز آمار اعلام کرد که عرضه گوشت قرمز در تیر ماه امسال کاهش ۱۴ درصدی و عرضه گوشت طیور کاهش یک درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان جوان شمس آذر قزوین با دو گلی که دریافت کرد در اولین تجربه حضورش در لیگ برتر ساعات تلخی را پشت سر گذاشت.
مرکز آمار اعلام کرد که عرضه گوشت قرمز در تیر ماه امسال کاهش ۱۴ درصدی و عرضه گوشت طیور کاهش یک درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.
یکی از مصدوم‌شده‌های این اتفاق می‌گوید: آن‌شب ما خواب بودیم، دوساعتی می‌شد که کمپ را تعطیل کرده بودیم و در چادر بودیم که یکهو متوجه شدیم افرادی وارد کمپ شدند و با سروصدا و شلیک تیرهوایی، همه ما را از داخل چادرها بیرون کشیدند. در ادامه هم تا جایی که می‌توانستند ما را کتک زدند و فریاد می‌زدند که شب سوم محرم آمده‌اید تفریح؟ مدام می‌پرسیدند که مشروب خورده‌اید؟
ایران رتبه ششم اعتیاد به گوشی هوشمند را دارد.
امروز مطالبی همچون  نرخ دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ایران، پیش بینی بورس فردا | خبرهای خوش برای بازار سهام، پیش بینی قیمت سکه | جسارت خریداران سکه از چه قیمتی گذشت؟، ترین‌های بورس ایران ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک، سیگنال مثبت به بازار سرمایه | این افراد باید مالیات دهند، در روزهای آینده پالایش یکم رشد بیشتری خواهد کرد یا دارایکم؟، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در سالی که گذشت بنیاد ملی نخبگان، وزارت علوم و وزارت بهداشت برای مقابله با «برون‌کوچی نخبگان» طرحهای ویژه ای را تدوین کردند که باید دید چقدر از آن طرح ها در ۱۴۰۲ محقق خواهد شد.
در گروه گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن، اقلام گوشت گوسفند با ۲۱.۸ درصد، گوشت گاو یا گوساله با ١٣.٢ درصد، ماهی قزل آلا با ١٢.٢ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌ اند.
وضعیت تورم در کشور آنقدر عیان و قابل لمس است که حتی نیازی به آمار ندارد و همه مردم می‌دانند در کشور چه خبر است. مردم به خوبی می‌دانند گوشت، مرغ، برنج و ... طی این یک سال چقدر افزایش داشته است. بنابرین اصلا آقای رئیسی بگویند ما تورم ۲ درصدی داریم. فرقی نمی‌کند.
معاون سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه ۱۲ تن گوشت در میادین میوه و تره بار شهرداری خبر داد و گفت: تاکنون ۷۵۰ کیلوگرم در میدان جلال آل احمد توزیع شده است.
یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است گریبان کاربران آیفونی را بگیرد، باتری است. بحران خرابی باتری باعث می‌شود کاربران تصمیم بگیرند گوشی خود را تعویض کنند. در واقع گفته شده بعد از سه سال استفاده باید انتظار افت کیفیت از باتری گوشی های آیفون را داشت.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: هر گوشی موبایل در NSA یک پرونده دارد که جست‌وجوها، پیامک‌ها و ارتباطات صاحب آن را بررسی می‌کند. یکی از چهره‌های مشهور که اخیرا پیامی را منتشر کرده بود را دعوت کردند، گفت بیایید در پیام‌های من نگاه کنید که من چقدر تهدید شدم.
مگر ادویه‌ها خراب می‌شوند؟ بسیاری از مردم فکر می‌کنند که ادویه‌ها به دلیل خشک بودن دلیلی برای خراب شدن ندارند، اما این طرز فکر درست نیست! ممکن است ادویه‌ها کپک نزنند یا فاسد نشوند، اما با گذشت زمان بدون فایده می‌شوند.
مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: اگرچه تروریست‌های داعش به اسلام و قرآن اعتقادی ندارند اما آن‌ها برای حفظ ظاهر هم که شده قرآن را آتش نمی‌زدند و چادر از سر زنان محجبه نمی‌کشند‌، اما آشوبگران اخیر این دو صفت رذیله را به صفات رذیله داعش اضافه کردند. با این حساب چرا نباید در میان این آشوبگران هم به دنبال عوامل اصلی گشت.
برآوردهای اخیر نشان می دهد که هزینه تولید گوشی های جدید آیفون 14 حدود 20 درصد بیشتر از آیفون 13 است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت گفت: وقتی تلفن همراه زنگ می‌خورد حواس راننده پرت شده و به سمت گوشی برای پاسخ می‌رود تا بررسی کند چه کسی زنگ زده است؛ در این بین راننده تلاش می‌کند قفل تلفن همراه را باز کند و تلفن را پاسخ دهد؛ همه این فرآیند چقدر زمان می‌برد؟ ۳ ثانیه؟ در این سه ثانیه اگر خودرو ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد خودرو به ازای هر ثانیه مسافتی حدود ۳۰ متر حرکت می‌کند که این ۳۰ متر در ۳ ثانیه می‌شود ۹۰ متر؛ عملا با پاسخ به یک زنگ تلفن همراه خودرو ۱۰۰ متر حرکت کرده و در این مدت خودرو از کنترل راننده خارج شده است.
مساله صرفا حجاب نیست. مگر می‌شود در جامعه‌ای که یک عقبه تاریخی و ریشه دار حتی قبل از اسلام درباره حجاب دارد، به این شیوه روسری را در آتش بیندازند؟! این یک حرکت واکنشی است. آن جوان دنبال فرصتی بوده تا اعتراض کند و حالا با فوت مهسا امینی فرصت یافته است
با چنین شیوه‌هایی بعضی از مردم به یاد رفتار‌های خشن رضاشاه می‌افتند که با پلیس و امنیه چادر را از سر زنان ایرانی می‌کشید و به زور می‌خواست آن‌ها را با لباس یکسانی که خود می‌پسندید در کوچه و خیابان ببیند.
معصومه ابتکار نوشت: بار‌ها تجربه کردید! گشت ارشاد چقدر باید هزینه برای کشور ایجاد کند تا متوجه شویم که راه درست این نیست؟
بادامچیان گفت: بعد از پیروزی انقلاب در نظام ما نه مسئله چادر اجباری شده و نه حجاب اجباری شده است بلکه قانونی شده است.
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی با بیان اینکه قطعی سامانه همتا تمام بازار تلفن‌همراه را در سرگردانی قرار داده است، گفت: به زودی مشخص خواهد شد، چقدر از مردم مالباخته شده‌اند و گوشی قاچاق و
تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد ۲۵ آبان سال گذشته در جلسه شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور به تصویب رسید، اما اجرای آن با گذشت چندین ماه با وقفه مواجه بود تا اینکه حالا در آستانه ورود به نیم سال دوم و سرد سال، ابلاغیه آن به ۹ بانک ارسال شده است.
رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب: متلاشی شدن خانواده و طلاق‌ها از بدحجابی و بی حجابی نشأت می‌گیرد / یک مرد چقدر می‌توانند چشمش را ببندند و زمین را نگاه کند / گشت ارشاد اعمال قانون می‌کند؛ مردم باید به آن‌ها کمک کنند نه آنکه در مقابلشان بایستند / قرار نیست، چون با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنیم، با قوانین بجنگیم
سجاد غریبی پس از باخت افتضاح در فیلمی که منتشر کرد، به ظاهر غمگین و ناراحت است و می‌گوید شرمنده مردم شده، اما او شرمنده نیست. اینجا در رختکن پس از مسابقه اثری از شرمندگی در همراهان هالک دیده نمی‌شود.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۳۰۸۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۴ هزار و ۱۶۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ