محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران تاکید کرد که تیم ملی برای رسیدن به المپیک باید برای بالا بردن رنکینگ تلاش کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قزوین- یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه مشکل اصلی تیم شمس آذر در خط حمله نیست، گفت: دفاع وسط تیم باید تمرکز بیشتری را داشته باشد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به مصاحبه امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد.
وویژیک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس، موضع خود در خصوص حضور در لیگ عربستان را اعلام کرد.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه بازیکنانم کم تجربه هستند، گفت: باید در بازی‌های آینده تمرکز بیشتری داشته باشیم.
سرمربی پیکان پس از تساوی برابر گل‌گهر به تمجید از عملکرد بازیکنان خود پرداخت و اعلام کرد تیمش در هفته‌های آینده بهتر هم خواهد شد.
نماینده مردم علی آباد در مجلس با بیان اینکه محصول برنج کشاورزان به اصطلاح کرم گذاشته گفت: باید موضوع واردات برنج و مطالبات گندمکاران به سرعت از سوی سئولین دولتی تعیین تکلیف شود.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که در دهه اخیر آمار ازدواج حدود ۳۵ درصد کاهش داشته و با افت حدود ۲۰ الی ۳۰ درصدی در باروری مواجه شده‌ایم. البته ازدواج و باروری، متغیر‌های مستقل نیستند و ریشه کاهش نرخ ازدواج و باروری را باید در ناکارآمدی و نابسامانی‌های اقتصادی و تورم افسار گسیخته در کشور جست‌وجو کرد. امروز تشکیل خانواده بسیار هزینه بر است و بخش عمده‌ای از جوانان کشور که منابع انسانی محسوب می‌شوند، توان تامین این هزینه را ندارند، چون بازار کار و ایجاد اشتغال در وضعیت بسیار نامناسبی قرار گرفته است. شاید امروز نرخ بیکاری آشکار از ۱۱ یا ۱۲ درصد تجاوز نکند، اما نرخ بیکاری پنهان در کشور ما بیش از ۲۰ درصد است.
کیومرث هاشمی و محمود خسروی وفا به همراه جمعی از مدیران ورزش از اردوی تیم های آقایان و بانوان ووشو بازدید کردند.
نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به اینکه برخی بانک‌ها حاضر به پرداخت وام با سود ۲۳ درصد هم نیستند، گفت: بانک مرکزی باید با بانک‌های مستنکف از اجرای قانون جهش تولید مسکن برخورد کند.
وزیر صمت با بیان اینکه باید خودروهای روز تولید کنیم، گفت: لازم است بهترین قطعات را از بهترین جای دنیا که مزیت رقابتی دارد، تهیه کنیم.
کارشناس فوتبال گفت: با شرایط سختی که استقلال داشت به نکونام فرصت دهیم تا تیم را به جایگاه واقعی اش برساند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر، نسبت به تیم کاملا امیدوار است.
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: اتباع خارجی جمعیت چند میلیونی را در کشور ما تشکیل می‌دهند که به حال خود رها هستند و باید به وضعیت آنان رسیدگی شود.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از قانون سقف بودجه حمایت می‌کند، اما معتقد است این قانون نقایصی هم دارد.
وزیر دفاع طالبان گفته است که ما باید نظامی ایجاد کنیم که جهان متعجب شود.
وزیر دفاع طالبان گفته است که ما باید نظامی ایجاد کنیم که جهان متعجب شود.
رئیس فراکسیون زنان مجلس با اشاره به ناکافی بودن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در موضوع حجاب، گفت: نیازمند وضع قانون در زمینه حجاب هستیم.
تیم ملی چین به‌ عنوان ضعیف ترین از لحاظ رنکینگ در لیگ ملتهای والیبال حاضر خواهد بود.
نوشاد عالمیان بعد از شکست حریف قدرتمند کره ای، حالا باید برابر نفر 16 رنکینگ جهانی تنیس روی میز قرار گیرد.
مدعیان رسیدن به پیراهن تیم ملی تکواندو باید روز چهارشنبه در مرحله دوم انتخابی تیم ملی روی شیاپچانگ می روند.
فدراسیون دوچرخه سواری ایران برای رسیدن به یک سهمیه المپیک پاریس در بخش جاده باید خودش را به رنکینگ ۴۵ جهان برساند.
نیما عالمیان تنها بازیکن ایرانی است که در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی تنیس روی میز توانسته یک پله صعود داشته باشد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران در مورد حضور در قهرمانی جهان گفت: نباید انتظار آنچنانی از تیم داشته باشیم چون شرایط خیلی سخت و سطح مسابقات بالاست. فقط می‌رویم که عملکرد خوبی داشته باشیم و رنگینگ جهانی‌مان را ارتقا ببخشیم.
اگر دراگان به اردوی اتریش برود، قاعدتا جدی‌ترین محک دوران حضورش در تیم ملی ایران را می‌خورد. او تا‌به‌حال برابر تیمی که در رنکینگ فیفا زیر رده ۵۰ باشد، بردی به دست نیاورده و تمامی تیم‌هایی که با ایران آن‌ها را برده، تیم‌هایی بوده‌اند که در جدول رده‌بندی برترین‌های دنیا از رده ۵۰ به بالا بوده‌اند. این همان موضوعی است که منتقدان دراگان بار‌ها به آن اشاره کرده و گفته‌اند دراگان مرد بازی‌های بزرگ نیست و از همین رو نمی‌تواند گزینه به‌دردبخوری برای تیم ملی در جام جهانی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ