باشگاه پیکان با انتشار ویدئوهایی از صحنه های مشکوک دیدار با هوادار به قضاوت حمید حاج ملک‌ اعتراض کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک تیم فوتبال پیکان بابت مصاحبه علیه داور مسابقه عذرخواهی کرد.
دکتر آیت از منزل خارج شد، سوار پیکان شخصی‌اش شد و هنوز ماشین را روشن نکرده بود که باران گلوله بر سر و رویش باریدن گرفت. او در خون خود غلتید و آن پوشه‌ای هم که شامل اسناد و مدارکش بود، مفقود شد و دیگر نشانی از آن به دست نیامد. آن مدارک ناپدید شدند و کسی از اسرار آن آگاه نشد، اما ۲۸ سال بعد وقتی میرحسین موسوی به‌عنوان یکی از سران فتنه پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ در پازل دشمنان تاریخی این ملت قرار گرفت، این گمان تقویت شد که در اسناد و مدارک مفقودشده شهید آیت اسراری درباره میرحسین موسوی نهفته بود.
اعضای کادر فنی تیم فوتبال پیکان در فصل جدید لیگ برتر مشخص شدند.
حسن جعفری می‌گوید مس رفسنجان در هفته پایانی تنها به دنبال پیروزی برابر پیکان و حفظ رتبه پنجم جدول خواهد بود.
او درباره بیانیه تیم ها علیه پرسپولیس تاکید کرد: به بازیکنانم گفتم اگر در آسفالت و چمن مصنوعی هم بود باید بازی را می بردیم. درست است که در استادیوم آزادی بهتر است بازی کنیم اما در شرایط فعلی تیممان فقط سه امتیاز بازی مهم بود.
فرزاد مجیدی در پایان بازی استقلال گفت که برادرش فرهاد با اتحاد کلباء قرارداد دارد و هواداران باید از ساپینتو دفاع کنند.
مدافع هافبک تیم فوتبال سپاهان معتقد است برگزاری دیدار پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی باعث از بین رفتن عدالت می‌شود
طرفداران استقلال در جریان بازی با نفت آبادان با شعارهای خود به برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در آزادی اعتراض کردند.
باشگاه استقلال به بیانیه اخیر سازمان لیگ مبنی بر موافقت مدیرعامل استقلال با برگزاری بازی پیکان - پرسپولیس در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
مربی تیم فوتبال استقلال هم به انتقاد از تصمیم سازمان لیگ برای تغییر ورزشگاه محل بازی پرسپولیس و پیکان پرداخت.
مدیرعامل پرسپوليس با اشاره به هجمه‌های شکل گرفته علیه این تیم، مدعی شد تا شرایط لازم برای یک بازی فوتبال شکل نگیرد، در دیدار این هفته به میدان نخواهند رفت.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از مصاف برابر پیکان صحبت‌های مهمی درباره آینده تیمش انجام داد.
کمیته وضعیت در آرای صادره امروز، شکایت علیه رشید مظاهری دروازه بان فعلی تیم پیکان که در دور رفت بازی ها دروازه بان سپاهان بود، را رد کرد.
باشگاه پیکان با جمع‌آوری اسناد و مدارک از سرمربی تیم استقلال شکایت می‌کند.
استقلال امیدوار است دیدار با پیکان را هم با پیروزی پشت سر بگذارد تا در کورس قهرمانی باقی بماند. البته که کار سختی پیش رو دارد.
یحیی گل‌محمدی از تمام عوامل تهاجمی خود برابر پیکان سود برده است.
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
دیدار تیم های فولاد و پیکان با تساوی به پایان رسید تا این 2 تیم همچنان در رسیدن به پیروزی ناکام باشند.
آقای ساپینتو، قبل از بازی به آقای مجتبی حسینی گفتند تو فوق‌العاده هستی. بعد از بازی هم آمدند و دست دادند و بابت نمایش خوب پیکان تبریک گفتند. بعد در کنفرانس با آن لحن زشت علیه سرمربی ما صحبت می‌کنند.
دروازه بان پیکان در مصاف با نفت مسجدسلیمان بیش از 70 دقیقه با انگشت شکسته بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشت.
فرزاد حسین‌خانی برای غلبه بر همتای خودش در پیکان راهکاری را در پیش گرفت که برای حسینی آشنا بود.
تبریز- معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع در همه تهدیدها علیه کشور در نوک پیکان است و برای همین تلاش می کنیم در زمینه انواع تجهیزات دفاعی و نظامی پیشرفت کنیم.
مدیران ارشد باشگاه پیکان در جلسه تمرینی تیم والیبال حضور پیدا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ