مدافع هافبک تیم فوتبال سپاهان معتقد است برگزاری دیدار پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی باعث از بین رفتن عدالت می‌شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگربان سابق تیم‌ملی فوتسال که به تازگی در عرصه مربیگری مشغول شده، بی پرده از اتفاقات تیم‌ملی و ماجرای لغو دیدار تیمش در هفته اول لیگ‌برتر می‌گوید.
نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال ایران و دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با حضور نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته مسابقات برگزار شد.
رییس فدراسیون فوتبال در جمع داوران لیگ برتری حرف‌های جالبی را بر زبان آورد و نکاتی را برای بهبود داوری‌ها ارائه کرد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های لیگ برتری گفت: گل محمدی نشان داد مربیان ایرانی جایگاه بهتری در فوتبال کشور دارند و نیازی به هزینه گزاف در جذب مربی خارجی نیست.
فوتبال آن روزهای ایتالیا کاملا استراتژیک و در مجموع دفاعی بود؛ در واقع فوتبال سرگرم‌کننده، فدای عملگرایی خشک شده بود.لنتینی خیلی به این فلسفه علاقه نداشت. فوق‌العاده بااستعداد بود و به نظر می‌رسید که گوشش چندان به حرف‌های مربی بدهکار نیست؛ بدلی جذاب برای شیوه به‌شدت منظم و تاکتیکی فوتبال کشورش.
احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال، درباره موضوع ادامه حضور یا حذف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از آسیا توضیحاتی داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در شرایط بحرانی ذوب آهن را شکست داد، گفت: ساپینتو حرفه‌ای عمل کرد و نگذاشت حواشی وضعیت خوب تیمش را به هم بریزد.
این کودکان در شرایط حاضر تحت تاثیر اتفاقی خوشایند و روزی زیبایند ولی چون در خبر اعلام شده که آنها بی سرپرست و یا بد سرپرست اند قطعا انتشار چهره و تصویر آنها بدون پوشش با هیچ معیار اخلاقی و حرفه‌ای توجیه پذیر نیست.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هیچ بازیکنی در تیم ملی فوتسال دائمی نیست و همیشه درهای این تیم به روی همه به خصوص جوانان باز است.
مشخص نیست بازیکنی حرفه‌ای مثل کاوه که در فوتبال اروپا مدتی درخشیده و با ارقام سنگین به عضویت تیم های برتر لیگ بلژیک در آمده ، چگونه اصول اولیه قرارداد بستن را نمی‌دانست و اینچنین خودش را به دردسر انداخت؟
مدیرتیم فوتبال پیکان اخبار منتشر شده درباره مذاکره با باشگاه استقلال درباره دو بازیکن خودروسازان را تکذیب کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه رفتارهای سرمربی استقلال اصلاً حرفه‌ای نیست گفت: ساپینتو با این عملکردش، استقلال را به حاشیه برده است.
مجری تلویزیون هیچ اشاره‌ای به مقصر اصلی فقر و فلاکت اقتصادی فوتبال ایران نکرد! صداوسیما حاضر نیست از درآمد چندده هزار میلیاردی خود بابت پخش زنده مسابقات فوتبال، بخش کوچکی را به باشگاه‌ها بدهد تا شاهد این رسوایی و آبروریزی در قرن بیست و یکم نباشیم.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است که با حل چند مورد، می توان باشگاههایی واقعا حرفه‌ای داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد به کار در ایران ادامه دهد، گفت: جواب این سوال در دستان من نیست و فعلا باید شرایط را بررسی کنیم.
ستاره ایرانی درباره شانس تیم ها برای صعود در این دوره و مقایسه با دوره قبل اضافه کرد: انگلیس شانس اول است و شانس یکسانی برای سه تیم دیگر وجود دارد. در چهار سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و الان قصد دارم از آن تجربه ها استفاده کنم. این بزرگترین مرحله ای است که در فوتبال وجود دارد. همه نگاه ها به توست. شما فقط می‌خواهید بدرخشید تا بهترین کار را انجام دهید. این چیزی است که من واقعاً منتظر آن هستم. این جام می‌تواند فرصتی برای من باشد تا در حرفه‌ام پیشرفت بیشتری داشته باشم و قدم بزرگتری بردارم.
اینجا چاله میدان نیست و ما آمده‌ایم که فوتبال بازی کنیم و لذت ببریم؛ درست است که بازی را باخته‌ایم اما نباید اخلاق و رفتار حرفه‌ای را ببازیم.
جلسه حرفه‌ای سازی باشگاه پرسپولیس امروز با حضور دبیر کل فدراسیون فوتبال، مدیر عامل و مدیران پرسپولیس در محل باشگاه برگزار شد.
نشست دبیرکل و مسئولان صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال با مسئولان باشگاه استقلال تهران در رابطه با صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه برگزار شد.
زارعی، مدیر رکن صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای از دی یا بهمن سال‌ جاری آغاز می‌شود و درحال حاضر نیازی نیست باشگاه‌ها مدرکی آپلود کنند.
کلاهبرداری تلفنی با ترفند برنده‌ی خوش شانس
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
مشخص نیست که فیفا شروع مجدد بازی‌های فوتبال باشگاهی در این کشور تحت تهاجم نظامی را بپذیرد. آیا امنیت جانی برای بازیکنان حرفه‌ای شاغل در اوکراین وجود خواهد داشت؟
پرداخت قرادادهای چندمیلیاردی از جیب مردم هنر نیست و هر چه سریع‌تر باید جلوی این ولخرجی را گرفت و فوتبال حرفه‌ای را بر پایه توان واقعی بخش خصوصی استوار کرد تا به رشد و توسعه واقعی برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ