اعضای کادر فنی تیم فوتبال پیکان در فصل جدید لیگ برتر مشخص شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسول خطیبی پس از یک سال دوری از فوتبال و حضور موفق در عرصه مدیریتی بار دیگر به دنیای پرهیاهوی لیگ برتر بازگشته است.
رسول خطیبی وعده داد در روزهای آینده سه بازیکن سطح بالا را به جمع پیکانی ها اضافه کند.
بازی دو تیم پیکان و شمس آذر در شرایطی که با تساوی یک - یک دنبال می‌شد، با اعتراض رسول خطیبی به خشونت حریف نیمه‌کاره ماند.
شاگردان جواد نکونام و رسول خطیبی در یک مصاف تدارکاتی مقابل هم قرار می‌گیرند.
با جدایی رسول خطیبی از مس کرمان، نارنجی‌پوشان به دنبال استخدام یک مربی سرشناس برای شروع فصل تازه هستند.
رسول خطیبی گزینه شماره یک مس کرمان برای هدایت این تیم در فصل آینده لیگ دسته اول است.
رسول خطیبی در اولین سال حضورش در عرصه مدیریت، تیم فوتبال مس سونگون را تشکیل داد و در همان سال جشن صعود به لیگ یک را تجربه کرد.
علیرضا کمالی بازیگر مشهور سینما با انتشار یک یادداشت معنادار و متفاوت در اینستاگرام اش حمایت همه جانبه خودش از رسول خادم را اعلام کرده است.
جواد کاظمیان پیشکسوت تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری خاص در صفحه شخصی اش از رسول خادم قهرمان سابق المپیک حمایت کرده است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از آنجایی که این موضوع بر خلاف رویه فرهنگ و آداب رسوم استان و فاقد هرگونه مبنای شرعی و دینی بوده و جز ترویج خرافات و البته تحمیل هزینه‌های گزاف بر گُرده مردم بویژه خانواده‌های فقیر و دارای یتیم، منفعتی نه برای خانواده‌ای، قبیله‌ای و حتی اموات ندارد و به عنوان بدعت در حال گسترش است، بنابراین باید سریعا جمع آوری و مدیریت شود.
در حرکتی عجیب تعداد افراد مطرح ورزشی که نسبت به مسمومیت دانش‌آموزان واکنش نشان داده‌اند بسیار اندک است و به زور به اندازه انگشتان یک دست می‌رسند. عادل فردوسی‌پور، اولین چهره مطرح ورزشی‌ها بود که نسبت به جریان اخیر واکنش نشان داد
تصاویری از رسول خادم، احسان علیخانی و پرویز پرستویی در شهر خوی که در حال کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده منتشر شده است را ببینید.
فدراسیون کشتی اعلام کرد با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد سه میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شد.
با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد سه میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شد.
رشت- «اصغر رسول زاده» به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال چوکای تالش در ادامه مسابقات لیگ دسته یک کشور انتخاب شد.
رشت- «اصغر رسول زاده» به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال چوکا تالش در ادامه مسابقات لیگ دسته یک کشور انتخاب شد.
یکی از بستگان مرد میانسال در تحقیقات گفت: رسول بیماری افسردگی داشت و حالش خوب نبود. یک شب بیرون بودیم، اما زمانی که برگشتیم متوجه شدیم او خودش را حلق‌آویز کرده است. طنابی را که رسول با آن خود را حلق آویز کرده بود باز کردیم و صحنه خودکشی را بهم زدیم. اگر جسد رسول به پزشکی قانونی منتقل می‌شد، ماجرای افسردگی و خودکشی او لو می‌رفت به همین دلیل در اوج ناراحتی که از مرگ ناگهانی او داشتیم، به دنبال راه حلی بودیم که بتوانیم این راز را مخفی نگهداریم.
رسول منتجب‌نیا گفت: مسئله این است که گوش شنوایی نیست. همه تریبون‌ها در اختیار یک گروه است. با این وضعیت نه جمهوریت حفظ می‌شود و نه اسلام، چون این رفتار‌ها ضدجمهوریت و ضداسلام است. تهمت زدن گناه کبیره است. این حرف‌ها برخلاف سیره امام است. این‌ها از امام یک جمله را گرفتند که حفظ اسلام از اوجب واجبات است.
دارنده دو نشان نقره و یک برنز در دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری آسیایی بحرین با بیان این‌که هر روز رویای المپیک را با خود مرور می‌کنم، گفت: صد درصد کار سختی در این دسته دارم زیرا تمام نگاه فدراسیون به رسول معتمدی است اما من نیامده‌ام که به راحتی ببازم.
ایران در دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه‌برداری مردان قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ صاحب سه مدال طلا و یک برنز شد.
آشوبگران که ابایی از حمله به مردم عادی و نیروهای انتظامی ندارند، یک نفر دیگر از مردم‌مان را غریبانه و ناجوانمردانه به شهادت رساندند.
باشگاه مس سونگون ورزقان با انتخاب رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل و شروع تیم‌داری در رشته های پرطرفدار، به دنبال تبدیل شدن به قطبی جدید است.
صدرعاملی با اشاره به سوژه مستند بر سرخاک که درباره فرسایش خاک است، خاطرنشان کرد:با تماشای این مستند، متوجه می شویم آنچه در زمین، خاک و محیط زیست مان در حال اتفاق افتادن است و همگی به بقای انسان مربوط است را باید بر روی آن تعمل کنیم.
رسول اللَّه(ص) فرموده‌اند: «رمضان، ماهى است كه اولش رحمت، وسطش آمرزش و پایانش رهایى از آتش جهنم است‌.» ایشان در جای دیگری نیز تأکید دارند: «سه چیز از روح خداست: شب زنده‌دارى با نماز، جویاى حال برادران و روزه گرفتن‌.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ