فیاض زاهد نوشت: دعوت به آرامش، گفتگو، اصلاح، مذاکره، منطق... سخت شده است. سخت نه؛ به اتمام رسیده است. این بزرگ‌ترین تهدید علیه ثبات روانی و سیاسی کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
محمد قوچانی در رونمایی از کتاب «جزیره سرگردانی» گفت: مسئله مجاهدین خلق مسئله روز ماست و صرفا یک مسئله تاریخی نیست. اساساً ما فراموش کرده‌ایم آنچه به لحاظ معرفتی و تاریخی کشور را از سرمایه‌هایی محروم کرد و کشور را دوگانه کرد، مجاهدین بود.
مانور زلزله «تخلیه امن و اسکان اضطراری» برای افزایش آمادگی شهروندان در زمان بحران و آمادگی در مقابل بلایای طبیعی در محله باغ فیض برگزار می‌شود.
اسحاق جهانگیری به همراه برادران خود ابراهیم و مهدی از مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی و جسمی شهید فیاض بخش کرمان در فضای صمیمانه بازدید کردند.  این بازدید در حاشیه مراسم ترحیم  مرحومه حاجیه خانم فاطمه بهرامی مادر شهیدان جهانگیری انجام شد.
ابراهیم فیاض گفت: فروغی حتی تعلیم و تربیت شاهانۀ قبل از اسلام را در خانوادۀ رضاشاه آغاز می‌کند. او هر روز عصر در کاخ شاه به رضاشاه و خانواده‌اش درس ایران ماقبل اسلام می‌داد. تاج‌الملوک در خاطراتش می‌نویسد که ما همگی متخصص تاریخ قبل از اسلام شده بودیم. رضاشاه هم مثل مبصر کلاس، همه را مجبور می‌کرد که بنشینند و درس فروغی را گوش کنند.
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران گفت: فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی تنها به ما توصیه کرده با روسیه همکاری نکنیم اما حضورمان در نمایشگاه روسیه مشکلی به وجود نمی‌آورد.
این تعارف‌ها همیشه در فرهنگ و ورزش ما وجود دارد ولی آدم‌ها از منافع‌شان برای دیگران نمی‌گذرند و مطمئن باشید هرکسی زورش برسد خرخره طرف مقابل را تا پای جان فشار می‌دهد!
فیاض گفت: هاشمی رفسنجانی و دولت غرب گرایش حجاب را کم کردند و خانواده از بین رفت، طلاق زیاد شد، آرامش اجتماعی در خانواده از بین رفت ... غرب گرایان و این چپ‌هایی که بعداً غرب گرا شدند، مانند میرحسین موسوی و ادامه‌های آن‌ها آمدند مذهب را ایدئولوژیک کردند که البته خودشان زود بریدند و مثل خاتمی‌ها و این‌ها تبدیل به مذهبی اصلاح‌طلبی و سکولار شدند و خودشان عملاً دیگر دین را کنار گذاشته‌اند.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب به حکم حبس سعید مدنی واکنش نشان داد.
ابراهیم فیاض گفت: اگر حاج قاسم زنده می‌ماند، شاید بعد‌ها روی وحدت آسیا و اروپا هم کار می‌کرد و جنگ اوکراین هم رخ نمی‌داد. یعنی اگر حاج قاسم زنده بود، امروز جنگی که به تحریک آمریکا با یک آدم سلبریتی مثل زلینسکی اتفاق افتاد هم رخ نمی‌داد. امروز در ایران هم نقش‌آفرینی این سلبریتی‌ها را می‌بینید. می‌آیند یکی را رئیس جمهور یک کشور می‌کنند و کشت و کشتار‌ها شروع می‌شود و جنگ اوکراین راه می‌افتد.
ابراهیم فیاض گفت: جز همراهی چاره‌ای وجود ندارد؛ شوک وارد شده، جدی است. من خود را در داخل جمهوری اسلامی تعریف می‎کنم و درباره این موضوع حرف می‌زنم. خیلی‌ها هم مثل من فکر می‌کنند منتها زمان می‌برد که به این نتیجه برسند. ما نه تئوری داریم نه استراتژی، دانشگاه‌های ما به شدت عقب مانده‌اند و در دانشگاه درس خواندن به‌شدت بی‌معنا شده است.
ابراهیم فیاض گفت: جز همراهی چاره‌ای وجود ندارد؛ شوک وارد شده، جدی است. من خود را در داخل جمهوری اسلامی تعریف می‎کنم و درباره این موضوع حرف می‌زنم. خیلی‌ها هم مثل من فکر می‌کنند منتها زمان می‌برد که به این نتیجه برسند. ما نه تئوری داریم نه استراتژی، دانشگاه‌های ما به شدت عقب مانده‌اند و در دانشگاه درس خواندن به‌شدت بی‌معنا شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از روند پیشرفت پروژه ساختمان جدید بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی شهید فیاض بخش، بازدید کرد.
ابراهیم فیاض استاد دانشگاه تهران معتقد است: «امروز زن‌ها آمده‌اند که مطالبه جنسی خودشان‌ را به عنوان یک زن از مرد داشته باشند. این مطالبه زنانه برای خانواده محوری و برای ازدواج است. من وسط برنامه زنده گفتم دانشگاه واحد اجتماعی است، گفتند بروید بیاوردیش بیرون. الان رسانه ملی ضد رسانه است، تنفر ایجاد می‌کند»
ابراهیم فیاض ـ جامعه‌شناس و استاد دانشگاه درباره اتفاق برنامه «سند چشم‌انداز» در شبکه چهار سیما، گفت: در ابتدا قرار بود درباره اقتصاد و جامعه و سرمایه اجتماعی و کمی هم درباره مباحث روز بحث کنیم، بحث علمی هم بود و نه ایدئولوژیک، که یک باره صحت بنده را قطع کردند. سپس یک نفر از بیرون آمد و در گوش من گفت میکروفن خراب است؛ بیایید بیرون!
فیاض ادامه داد: نجیب میقاتی، نخست‌وزیر مکلف به تشکیل دولت با مصطفی الکاظمی، همتای عراقی خود دیدار کرد و آنها موافقت کردند که یک هیئت لبنانی برای امضای تمدید توافق به بغداد سفر کند.
ولید فیاض وزیرخارجه لبنان تاکید کرد که موضوع واردات سوخت این کشور از ایران در روزها و یا نهایتا چند هفته آینده اجرایی می شود.
فیاض زاهد: لیلاز اصلاح‌طلب است اما تحلیل هایش راست افراطی را مدهوش می‌کند!
فیاض زاهد درباره سخنان لیلاز گفت: او در جبهه اصلاح‌طلبان است، اما مانیفستی که از جهان پیرامونی ارایه می‌دهد، راست افراطی در ایران را مدهوش می‌کند. عیب بزرگ سعید آن است که به آن متوهمان بیسواد و مکتب نرفته ابزار تئوریکی می‌دهد و با بسته‌بندی زیبا جنس‌های بنجل‌شان را قابل عرضه می‌کند.
با حکم شهردار تهران سید محمد فیاض به سمت رئیس هیئت مدیره شرکت یادمان سازه منصوب شد.
ولید فیاض» وزیر انرژی لبنان به شبکه «المیادین» گفت، در نتیجه این هبه، هیچ تحریم یا مجازاتی برای لبنان در کار نخواهد بود زیرا رایگان است.
مراسم اهدای جوایز جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با عنوان گل یا پوچ با حضور معاون فناوری اطلاعات، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، امور شعب استان ها، امور حراست، مدیران مناطق یک و دو استان تهران، روسای ادارات دبیرخانه هیأت مدیره و حوزه مدیریت و توسعه نرم افزار بانک ایران زمین، مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا و جمعی از مشتریان و برندگان جشنواره برگزار شد.
ترافیک نیمه‌سنگین در ۹ جاده بین‌شهری
از نی‌های نوشیدنی گرفته تا کفپوش های حرفه‌ای سالن‌های ورزشی، انواع توپ‌های ورزشی و لوازم مختلف رشته‌های تخصصی، خودروهای سواری و اتومبیل‌های مسابقه، اسباب‌بازی‌ها ، طناب‌ها و سیم‌ها، بسته‌بندی‌ها، فرش و لوله و ... با پروپیلن ساخته می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ