در دیداری که استقلال مالک توپ و میدان بود، شاگردان ساپینتو نتوانست از سد لایه های پرتعداد دفاعی تیم رحمتی و البته حسین پورحمیدی عبور کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم آپوئل موفق شد با پیروزی برابر دیلاگوری گرجستان، راهی دور پایانی پلی آف لیگ کنفرانس شود.
به دلیل حذف از رقابت های لیگ کنفرانس و شکست در لیگ داخلی، سرمربی وویوودینا صربستان از کار برکنار شد.
ریکاردو ساپینتو می گوید که به حریف گرجستانی احترام می گذارد ولی به دنبال پیروزی است.
سرمربی سابق استقلال می گوید که تیم او همیشه برای پیروزی بازی می کند و او این را با غلبه بر حریف صربستانی ثابت کرد.
دربی صدم سرخابی ها با پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید تا پرسپولیس دوباره به صدر جدول بازگردد.
با وجود حساسیت های دربی برای استقلال، باتوجه به حضور در صدر و تلاش برای تکرار قهرمانی ریکاردو ساپینتو زندگی عادی خود را سپری می کند.
استقلال برای رسیدن به صدر جدول البته به شرط توقف سپاهان، به دنبال سه امتیاز بازی با هوادار است تا با روحیه بالایی پای به دربی پایتخت بگذارد.
یکی از حساس‌ترین نبردهای این هفته از لیگ در اراک برگزار می‌شود و استقلال مهمان آلومینیوم است.
بهتاش فریبا معتقد است همچنان پنج تیم صدر جدولی برای قهرمانی شانس دارند و نتایج هفته‌های باقی‌مانده تعیین‌کننده خواهد بود.
استقلال همین چند هفته پیش 8 امتیاز از صدر جدول یا بهتر است، بگوییم از پرسپولیس عقب افتاده بود اما به سرعت این اختلاف را جبران کرد.
ریکاردو ساپینتودر بازی با ملوان دست به تغییر در ترکیب خط دفاعی تیمش نمی زند و به نظر می رسد یک بار دیگر عارف غلامی و رافائل سیلوا در کنار هم بازی خواهند کرد.
سعید مهری می گوید استقلالی‌ها می خواهند زمانی که به صدر جدول می رسند، طوری نتیجه بگیرند که اختلافشان با دیگر تیم‌ها بیشتر شود.
جواد نکونام و مهدی رحمتی ظرف دو هفته، پنج امتیاز را از پرسپولیس گرفتند تا دیگر تیم های مدعی به قهرمانی امیدوار شوند.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است در دیدار هفته سیزدهم برابر صنعت نفت به پیروزی رسید و به رقیب سنتی در صدر جدول چسبید!
استقلال توانست در آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر در دیداری سخت و حساس با یک گل صنعت نفت آبادان را شکست دهد و هم‌نشین سرخ‌پوشان در صدر جدول شود.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است در دیدار هفته سیزدهم برابر صنعت نفت به پیروزی رسید و به رقیب سنتی در صدر جدول چسبید!
استقلال ۹ روز دیگر باید در دربی مقابل پرسپولیس قرار بگیرد و پیروزی در این بازی، آبی‌ها را به صدر جدول سوق خواهد داد
استقلال باید در هفته یازدهم لیگ برتر، روز جمعه به مصاف تیم هوادار برود و از این رو امروز شاگردان ساپینتو تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتند.
آبی پوشان تهرانی که در هفته های اخیر رقابت نزدیکی با رقیب سنتی خود داشتند در هفته دهم با توقف برابر آلومینیوم نتوانستند جا پای این تیم بگذارند تا کمی از صدر جدول فاصله بگیرند.
سرمربی استقلال می گوید که برای کسب سه امتیاز و رسیدن به صدر جدول، با ذوب آهن دیدار خواهیم کرد
از هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر امروز ۶ بازی برگزار می‌شود که در یکی از مهم ترین این بازی‌ها استقلال از فولاد پذیرایی می‌کند.
در روزهای که همه حواس ها به دو بازی تیم ملی در اتریش بود ساپینتو هموطن کی روش در مجموعه انقلاب سعی در بالا بردن روحیه مبارزه و آمادگی آبی پوشان داشت.
استقلال برای کسب سومین برد متوالی خود باید از سد نفتی بگذرد که در مسجد سلیمان صاحب یک برد و یک باخت شده است.
سایت ترانسفر مارکت با ارزشگذاری باشگاه استقلال، شاگردان ریکاردو ساپینتو را با ۱۶.۶۵ میلیون یورو گرانترین تیم لیگ لقب داد. در میان با ارزش‌ترین بازیکنان لیگ، یورگن لوکادیا، شکار بزرگ پرسپولیس با ارزش ۲ میلیون یورو در صدر قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ