با رأی دادگاه ۱۰۱ کیفری ۲ اشنویه استان آذربایجان غربی ۳ نفر از دامداران منطقه به جرم چرای غیرمجاز به تهیه غذا برای ۳ ماه «پیروز»، توله یوزپلنگ ایرانی به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال محکوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از صدور حکم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری برای به کارگیری متهمان پرونده‌های غیر محیط زیستی در راستای پاکسازی طبیعت و جمع‌آوری پسماند خبر داد.
ته چین از سه قسمت مختلف تشکیل شده است دارای یک لایه ضخیم ته دیگ است که بسیار منسجم و برشته است یک لایه مواد گوشتی یا سبزیجاتی میانی و لایه آخر برنج سفید که معمولا با کره دم شده و برنج بافت لطیفی پیدا می‌کند.
دبیر ستاد مردمی برگزاری مهمانی بزرگ غدیر گفت:خانمی آمده بود و می‌گفت فرزند یتیم من با پولی که جمع کرده یک گوشی تلفن همراه تهیه کرده، حالا همان را فروخته تا یکی از میزبانان مهمانی باشد.
کوکو لوبیا سبز قالبی یک فینگرفود فوق العاده می‌باشد که مخصوص مهمانی و مراسمات مختلف است و شما می‌توانید داخل قالب‌های سیلیکونی مواد کوکو را بریزید و در فر قرار دهید تا پخته شود.
اگر میهمانی در پیش دارید و دوست دارید با طبخ غذایی خوشمزه و متنوع، سلیقه خود را به رخ بکشید پس پیشنهاد این بخش مناسب شما خواهد بود. در این قسمت می‌خواهیم طرز تهیه مرغ طعم دار در فر که یکی از غذا‌های محبوب حتی در کشور‌های دیگر است را به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری خواهر و برادر سارق در شهرستان میامی خبر داد و گفت: انگیزه متهمان پرونده فروش اموال مسروقه برای تهیه مواد مخدر بوده است.
هویج پلو طعم شیرینی دارد و هرچقدر زعفران این غذا بیشتر باشد رنگ و لعاب بهتری خواهد داشت و شما می‌توانید فیله مرغ را لای پلو قرار دهید و یا در موقع سرو روی پلو قرار دهید.
شما می‌توانید برای مهمانی و مجالس به جای استفاده از ته دیگ تکراری از این شیوه استفاده کنید.
رولت‌ها انواع و اقسام بسیار مختلفی دارند و شما می‌توانید در طعم‌ها و مزه‌های مختلف این رولت‌ها را تهیه کنید.
شکلات‌ها انواع و اقسام بسیار مختلفی دارند و شما می‌توانید در طعم‌ها و مزه‌های مختلف این شکلات‌ها را تهیه کنید.
یکی از متهمانی که حکم اعدامش نقض شد، حسین محمدی، بازیگر تئاتر بود که روز دوشنبه، ۲۸ فروردین‌ماه خبر جایگزینی حکم اعدامش با حبسی طولانی‌مدت، بسیاری را به احتمال دیدن دوباره‌اش امیدوار کرد. براساس خبر منتشرشده دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان شهادت سیدروح‌الله عجمیان، در حکمی جدید حمید قره‌حسنلو را به ۱۵ سال حبس در تبعید در یزد، فرزانه قره‌حسنلو را به ۵ سال حبس در تبعید در مشهد، حسین محمدی، رضا آریا و مهدی محمدی را به ۱۰سال حبس محکوم کرد.
اگر می‌خواهید خودتان برای مهمانی شیرینی خانگی درست کنید و زمان زیادی هم ندارید می‌توانید از دستور پخت انواع شیرینی فوری که در این مقاله با شما در میان گذاشته‌ایم استفاده کنید. این شیرینی‌ها به قدری ساده و سریع آماده می‌شوند و مطابق انواع سلیقه‌ها هستند که می‌توانند تبدیل به گزینه محبوب و خوشمزه شما و مهمانانتان شوند.
سبزی پلو با ماهی یکی از قدیمی‌ترین غذاهای ایرانی و غذایی خوشمزه برای ناهار مهمانی یا مناسبت‌هایی مثل شام شب سال تحویل عید نوروز است.
هویج پلو با فیله مرغ یکی از پلو‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که شما می‌توایند با فیله مرغ زعفرانی تهیه کنید.
سوسیس سوخاری یکی از انواع سوخاری‌ها می‌باشد که بسیار ساده و خوشمزه است و یک ایده ناب برای پذیرایی و مهمانی می‌باشد که می‌توانید به آسانی این سوسیس سوخاری را در کنار سینی مزه یا در تولد‌ها در کنار دیگر غذا‌ها تهیه و سرو کنید.
مدیر روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دادگاهی در اشنویه متهمان یک پرونده را به تهیه سه ماه غذا برای «پیروز» توله یوزپلنگ ایرانی محکوم کرد.
‌می‌توانید آجیل بار را برای عید یا شب یلدا و دورهمی خود تهیه کنید و یک پذیرایی شیک از مهمان‌های خود داشته باشید. تهیه این آجیل بار خیلی آسان است و می‌توانید از گردو یا پسته و هر مغزی که دوست دارید استفاده کنید.
سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان پنج عدد کوکتل مولوتف و ۳۰ لیتر بنزین که به منظور تخریب و آتش زدن اموال عمومی و دولتی تهیه و آماده شده بود، کشف شد.
محمدجعفر منتظری گفت: اغتشاشاتی که اخیرا در کشور شاهد بوده‌ایم فرمانش در دست آمریکا و بعضی از کشورهای غربی است که یک عده‌ای را فریب داده‌اند و یک عده‌ای را خریده‌اند.
رئیس پلیس فتا فراجا گفت: متهمان پرونده طی برقراری تماس صوتی با شهروندان در بستر پیام رسان‌های موبایلی و اعلام برنده شدن در قرعه کشی با آرم صدا و سیما اقدام به اخذ اطلاعات شخصی و در نهایت از حساب مال باختگان برداشت غیرمجاز داشتند.
رئیس پلیس فتا فراجا از شناسایی تعدادی کلاهبردار حرفه ای با شگرد برقراری تماس صوتی از بستر پیام رسان های موبایلی و جعل آرم صداوسیما خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به صدور رای قطعی پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو با ۶۷۰ شاکی در ساوجبلاغ گفت: «حسین سامانی پور» متهم اصلی در این پرونده ضمن سوءاستفاده از اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و بازار، با ادعای غیرواقعی تهیه و تحویل خودرو به قیمت کارخانه، وجوهی را از مردم اخذ و با وعده تحویل چند ماهه، با وجوه اخذ شده فعالیت‌های دیگر اقتصادی انجام می‌داد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: تاکنون برای ۲۰۱ نفر از متهمانی که در اغتشاشات حضور موثر داشته، به ویژه برای کسانی که از عناصر اصلی و فعال اغتشاشات بوده، پس از تکمیل تحقیقات، از سوی دادسرا کیفرخواست صادر و پرونده آن‌ها جهت رسیدگی و صدور حکم به دادگاه‌های استان ارسال شده است.
کرم شکلاتی یکی از انواع خوشمزه و پرطرفدار دسرهای شکلاتی است که بافت بسیار نرم و لطیفی دارد و برای پذیرایی در مهمانی و جشن‌ها بسیار مناسب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ