شادگان- معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تهیه سند توسعه تالاب شادگان پس از دستور رئیس جمهور در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک محقق و پژوهشگر ایرانی در رساله دکتری خود موضوع تهیه نانومواد بر پایه شیمی سبز برای کمک به تشخیص سرطان را بررسی کرد.
معاون جمعیت هلال احمر با اشاره به تهیه شناسنامه نیازهای فناورانه این جمعیت گفت: ایجاد بستر صادراتی برای محصولات دانش‌بنیان ضرورت دارد.
اهواز - نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: کمبود قطار در مسیر خوزستان برای مردم مشکل آفرین شده و نباید تهیه بلیط قطار به یک آرزو برای مردم تبدیل شود.
اهواز - نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: کمبود قطار در مسیر خوزستان برای مردم مشکل آفرین شده و نباید تهیه بلیط قطار به یک آرزو برای مردم تبدیل شود.
محمودآباد- رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در صورت تصویب انتخابات تناسبی، تلاش می کنیم انتخابات حوزه تهران را به صورت تناسبی برگزار کنیم.
وزیر دادگستری گفت: سند دیپلماسی حقوقی و قضایی کشور برای حفظ منافع ملی کشور تدوین و در مراجع مربوطه تصویب و به اجرا درآید.
در نقشه‌های تهیه شده از سد کجکی، روند افزایشی آب ذخیره شده در پشت این سد در بازه مهرماه ۱۴۰۱ تا فروردین ۱۴۰۲ به وضوح قابل مشاهده می‌باشد.
سلطان هیثم بن طارق به دستور سلطان قابوس مسوولیت کمیته «سند چشم‌انداز عمان ۲۰۴۰» و برنامه‌ریزی برای آینده عمان را برعهده داشت. جوانگرایی یکی از مهم‌ترین شعار‌های او پس از تکیه زدن بر کرسی سلطنت در عمان بود. او پس از ادای سوگند قانونی بر ادامه راه سلطان قابوس به ویژه در سیاست خارجی در حکومت تاکید کرد و در ابتدای حاکمیت خود به قطر، عربستان و بریتانیا سفر کرد. هیثم بن طارق آل سعید یک هفته پیش از سفر به تهران به قاهره، پایتخت مصر نیز سفر کرده بود.
رهبرانقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد
شادگان- رئیس‌جمهور با اشاره به ظرفیت بسیار خوب گردشگری دریایی خوزستان به‌ویژه در تالاب شادگان، به مسئولان استانی برای تهیه سند توسعه این تالاب فرصت یک ماهه داد.
هادی یوسف پور آذری گفت: به‌زودی سند فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها تهیه و ارائه خواهد شد و شرکت مصمم است از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش خصوصی در امر توسعه صنعت فرودگاهی بهره‌مند شود.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی سند توسعه اقتصاد دریامحور را به وزیر راه ارائه کرد.
ملک و حواشی آن، بخش عمده‌ای از پرونده‌های دستگاه قضا را به خود اختصاص داده است. پرونده‌هایی که گاها کثیرالشاکی هستند و صدها نفر را درگیر کرده است. برای کاهش گرفتاری مردم و تعداد پرونده‌های قضایی اقدامات مختلف و طرح‌های گوناگونی تدوین و تهیه شده است؛ از جمله طرح الزام تبدیل سند عادی به سند رسمی و... که به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تسریع در تبدیل اسناد دفترچه‌ای سازمان ملی زمین و مسکن به سند تک‌برگ و تهیه نقشه‌های حدنگار برای اراضی دولتی کشور خبر داد.
وقتی به فصول قانون اساسی نگاه می‌کنیم، در فصل سوم حقوق ملت، حقوق مردم و رابطه آن با کارگزاران، نمایندگان و حاکمیت تعریف شده و هر کسی که مدعی این باشد که بخواهد حقوق عامه را صورت داده، احیا کرده و پیش ببرد، بدون شک قانون اساسی مهم‌ترین تکیه گاه او، مهم‌ترین سند و بالاترین سند برای این کار است.
وقتی به فصول قانون اساسی نگاه می‌کنیم، در فصل سوم حقوق ملت، حقوق مردم و رابطه آن با کارگزاران، نمایندگان و حاکمیت تعریف شده و هر کسی که مدعی این باشد که بخواهد حقوق عامه را صورت داده، احیا کرده و پیش ببرد، بدون شک قانون اساسی مهم‌ترین تکیه گاه او، مهم‌ترین سند و بالاترین سند برای این کار است.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی با اشاره به سند تحول دولت سیزدهم از تهیه سند استانی در خراسان رضوی خبر داد و گفت: سند تحول استانی باعث می‌شود تا چالش‌های موجود برای حل طرح‌ها و مسائل مشخص شود.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: طبق تفاهم نامه‌ای که میان سازمان ثبت و بنیاد مسکن منعقد شده هزینه تهیه نقشه و سند مالکیت برعهده سازمان ثبت است و از هیچ روستایی هزینه دریافت نمی کنیم.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به ابلاغ سند الگوی کشت، گفت: علاوه بر تهیه یک پیوست فرهنگی و ترویجی برای اجرای این سند، باید مشوق‌های لازم نیز برای کشاورزان در نظر گرفته شود.
وزیر صمت ضمن تاکید بر لزوم تدوین سند راهبردی ماشین آلات تا اواسط آبان ماه سال جاری، گفت: اگر کمبودی در این حوزه داشته باشیم از طریق واردات، جبران می کنیم.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی از تهیه سند طرح مسئولیت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی در حوزه محیط زیست خبر داد.
سازمان انرژی اتمی ایران همگام با برنامه‌های راهبردی و کلان کشور در دولت سیزدهم با رویکردی متفاوت و با توجه ویژه به منافع ملی و موضوعات روز دنیا، سند راهبردی صنعت هسته‌ای کشور در افق ۱۴۲۰ را تهیه و منتشر کرده است.
زهره‌الهیان با اشاره به روند پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی گفت: ۲ هزار صفحه سند با همکاری کشور عراق تهیه شده و در اختیار ۵ کشور قرار گرفته تا به صورت نیابتی این پرونده را پیگیری کرده و در مجامع بین‌المللی اقامه دعوی داشته باشند.
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی در پی افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ در پکن و نقش بر آب شدن امیدها به بهبود تقاضا برای سوخت در این کشور، بیش از دو دلار سقوط کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ