قبل از تهیه فالوده بهتر است شربت آن را آماده‌کنید. برای تهیه این شربت، آب و شکر را داخل قابلمه بریزید. شکر که حل‌شد گلاب یا عرق دلخواه‌تان را اضافه‌کنید و هم بزنید. بعد از چند جوش ریز آن را از روی حرارت بردارید و بگذارید سرد‌شود. حالا سراغ تهیه فالوده می‌رویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنج اثر ناملموس یزد شامل نحوه بافت بادبزن اسمی بافق، حناسایی یزد، طرز تهیه فالوده یزدی، مراسم دوخت پیراهن مراد در روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان، مراسم صبح روسیَه (سیاه) در فهرج و خرانق در فهرست میراث ناملموس کشور به ثبت رسیده است.
یک محقق و پژوهشگر ایرانی در رساله دکتری خود موضوع تهیه نانومواد بر پایه شیمی سبز برای کمک به تشخیص سرطان را بررسی کرد.
معاون جمعیت هلال احمر با اشاره به تهیه شناسنامه نیازهای فناورانه این جمعیت گفت: ایجاد بستر صادراتی برای محصولات دانش‌بنیان ضرورت دارد.
اهواز - نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: کمبود قطار در مسیر خوزستان برای مردم مشکل آفرین شده و نباید تهیه بلیط قطار به یک آرزو برای مردم تبدیل شود.
اهواز - نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: کمبود قطار در مسیر خوزستان برای مردم مشکل آفرین شده و نباید تهیه بلیط قطار به یک آرزو برای مردم تبدیل شود.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اقدام سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در تهیه کاغذ ایرانی ستودنی و شایسته تقدیر است.
رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با انتقاد به اینکه در برنامه هفتم از نظر نمایندگان بازنشستگان استفاده نشده است، گفت: تغییرات قوانین و مقررات باید بر اساس گفتمان سه جانبه انجام گیرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از تهیه لایحه تغییر اقلیم جهت ارسال به مجلس خبر داد و گفت: کشور ما از نظر شاخص‌های محیط زیستی در آستانه‌ها قرار گرفته است و دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم.
شادگان- معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تهیه سند توسعه تالاب شادگان پس از دستور رئیس جمهور در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفت.
معاون سیستم‌ها و فناوری اطلاعات سازمان شیلات ایران گفت: بسته حمایتی نژادهای بومی آبزیان از سوی معاونت توسعه آبزی‌پروری در راستای حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال کارآفرین تهیه شده است.
فالوده شیرازی یکی از دسر‌های معروف این شهر است؛ بسیار‌ی از افرادی که به شیراز سفر می‌کنند، برای یکبار هم شده این دسر را امتحان می‌کنند. اگر شما هم از طرفداران این دسر هستید، برای دانستن طرز تهیه فالوده خوشمزه شیرازی در خانه با ما همراه باشید.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی سند توسعه اقتصاد دریامحور را به وزیر راه ارائه کرد.
معاون میراث فرهنگی گفت:بسته اقدام مشترک حفاظت و احیا ۱۰۰ روستای تاریخی، فرهنگی و گردشگری کشور در افق ۲ ساله در دستور کار مشترک معاونت میراث فرهنگی و بنیاد مسکن قرار گرفت.
رئیس پلیس نظارت بر امکان عمومی فراجا از تهیه دستورالعملی در ماه رمضان برای اماکن مسافر پذیر همانند هتل‌ها، مهمانسراها، پایانه‌ها، مراکز گردشگری خبر داد.
۱۳۵ میلیون هکتار از اراضی ملی در سامانه کاداستر جانمایی شده است.
وزیر آموزش و پرورش، از تهیه دستورالعملی برای مدارس در مواجهه با مسمومیت ها خبر داد
سرپرست جدید شرکت پخش سها هلال از تهیه حدود ۱۲۰۰ قلم داروی حیاتی و کمیاب توسط این شرکت خبر داد.
رییس انجمن بسکتبال با ویلچر از نامشخص بودن اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان به ترکیه برای شرکت در اردوی تدارکاتی برون مرزی در اسفندماه خبر داد.
این تهیه‌کننده بیان کرد:‌ من درخواست می‌کنم شرایطی فراهم شود تا فیلم به سرعت در شورای پروانه نمایش بررسی شود. اگر قرار است تنبیهی اتفاق بیفتد، بنده که در حال سپری کردن مسیر آن هستم و فکر می‌کنم کارگردان (سعید روستایی) هم همین مراحل را طی می‌کند. اگر اشتباهی مرتکب شده‌ایم، پاسخ آن را می‌دهیم ولی فیلم نباید آسیب ببیند و امیدوارم مسیر درست نمایش خود را طی کند.
توپک خرما و بادام زمینی یکی از میان وعده‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که شما می‌توانید این میان وعده مقوی را برای بچه‌ها و خانواده تهیه کنید و از خوردن این توپک‌ها در کنار یک لیوان چای لذت ببرید.
رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری گفت: با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان پژوهشگاه میراث‌فرهنگی با منطقه آزاد کیش، حفاری و کاوش‌ها از آذرماه سال‌جاری در جزیره حریره کیش از سرگرفته می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ