مطابق اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، حجم مبنا برای ۱۷ نماد معاملاتی دارای بازارگردان در بازار‌های اول و دوم فرابورس ایران از روز دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ اعمال نخواهد شد. این ۱۷ نماد کدامند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلگرام با اضافه‌کردن قابلیت‌های استوری و کلوز فرندز و امکان ارسال پست، ازاین‌پس شبکه‌ای اجتماعی است، نه پیام‌رسان.
مدافع عنوان قهرمانی با چند تغییر مهم آماده حضور در هفته اول لیگ برتر ایران خواهد شد.
تغییر مهم در صدور کارت سوخت خودروهای صفر کیلومتر
این تغییر در حالی صورت می‌گیرد که اردوغان در سالهای اخیر همواره بر لزوم پایین نگه داشتن نرخ بهره تاکید داشت و بسیاری از کارشناسان اقتصادی همین سیاست را یکی از دلایل بی‌ارزش‌تر شدن پول ملی و افزایش نرخ تورم در ترکیه دانسته‌اند.
گل سازی، ماموریت مهمی است که سعید مهری از استقلال با خود به اردوی تیم ملی برده و بعد از اعتماد ریکاردو ساپینتو حالا منتظر اعتماد امیر قلعه نویی است.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبر تاثیرگذار بورس فردا ۱۶ خرداد | این نماد‌ها مجوز افزایش نرخ گرفتند، خبرهای مهم برای سهامداران اخابر، شگویا و فرابورس، ساعت معاملات بورس تغییر کرد؟، سرمایه گذاری در طلا یا سهام اپل یا بیت کوین، کدام پایدارترند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
استقلال با چند تغییر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت، بازیکنانی که در ترکیب اصلی قرار می گیرند، انگیزه های خیلی بیشتری نسبت به شهرآورد شماره 100 دارند.
رییس سازمان لیگ والیبال گفت: طبق برنامه‌ریزی لیگ برتر ۱۴۰۲ از ۲۶ مهرماه آغاز خواهد شد.
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه یک تجدید ساختاری در طبقه‌بندی بازارهای بورس و فرابورس نیاز است، اعلام کرد که بر این اساس نمادها در بازارها جابه‌جا می‌شوند و برای طبقات مختلف دامنه نوسان مختلفی پیشنهاد داده شده است.
تیم فراری ایتالیا همچنان به تغییرات سازمانی خود ادامه می‌دهد.
امروز مطالبی همچون دلار توافقی به کانال بالاتر صعود کرد، شاخص کل هموزن چه روندی را طی خواهد کرد؟، خبری مهم برای سهامداران وبملت، خبری مهم برای سهامداران خودرو و خساپا، جزئیات عرضه لاماری و هایما در بورس کالا، سهامداران پالایش یکم و دارایکم بخوانند، جزییات افزایش سرمایه ۱۹ نماد بورسی و فرابورسی، تغییر ناگهانی قیمت بیت کوین قبل از تعطیلات کریسمس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با تصمیم کادرفنی استقلال، سعید مهری به جای مهدی مهدی پور از ابتدا به میدان می رود.
امروز مطالبی همچون رکورد جدید قیمت دلار و یورو در بازار توافقی، مجمع وتوصا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، تحلیل بنیادی خساپا | عملکرد ۶ ماهه سایپا چگونه بوده است؟، ۵ خبر مهم از ۴ نماد بانکی | سهامداران وبصادر و وتجارت بخوانند، کامیون کشنده فاو در بورس کالا | ثبت سفارش چه زمانی است؟، احتمالا بیت کوین به ۱۴۹هزار دلار برسد، سود‌های سنواتی در جیب چند سهامدار؟، تحلیل فروسیل امروز ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | تغییر روند صورت گرفته است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون چرا امروز قیمت سکه کاهشی نشد؟، قیمت دینار عراق چقدر شد؟،  اعضای شورای عالی بورس تغییر کردند، صندوق املاک و مستغلات بورس چیست؟، سهامداران خپارس بخوانند، سهام یار بازگشایی شد | نحوه خرید در سامانه به چه صورت است؟، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟، شپنا پروژه رو کرد و متوقف شد، تحلیل چهار نماد بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون تصمیم مهم بانک مرکزی برای بازار ارز، تغییر در ترکیب اعضای شورای عالی بورس؟، پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۱ آبان، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۲۱ آبان، خبری مهم برای سهامداران کچاد، مجمع شکام ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بانک مرکزی با صدور بخشنامه‌ای به بانک های عامل از تغییری مهم در قرارداد تسهیلات بانکی خبر داد. رویکردی جدید از سوی سیاست گذار پولی که می تواند در وصول مطالبات بانک ها موثر باشد.
مهدی قایدی که در چهار دیدار قبلی از ابتدا به میدان رفته بود، امروز کار را از روی نیمکت آغاز می کند.
آنطور که از اتریش خبر می‌رسد، تیم ملی با چند تغییر مهم مقابل سنگال قرار گرفته و‌ دومین بازی تدارکاتی‌اش را انجام می‌دهد.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای بازی با نفت مسجدسلیمان را مشخص کرد.
شهر کابل پایتخت افغانستان از حدود چهار روز پیش شاهد اکران تابلوهای شهری متفاوت است؛ تابلوهایی با شعارهای «برای عزت ایستاده‌ایم» و «حی علی الحیاء».
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.
تبلت آنر ۸ از پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین به یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدئویی مجهز شده است.
نرخ بهره بین بانکی به عنوان یکی از مهمترین شاخص‌های سنجش وضعیت اعتباری در بازار پول و نیز یکی از اصلی‌ترین نماگرهای سیاست‌های پولی هرکشور محسوب می‌شود، و نوسانات آن همواره مورد بحث میان اهالی اقتصاد بوده است. اما در ایران طی دو سال اخیر با توجه به نوسانات بعضاً غیرعادی این نرخ از اعداد تک رقمی به سمت اعدادی بیش از ۲۰ درصد و تقارن این رشد با جهش غیرطبیعی و در ادامه ریزش شدید بازار سهام در نیمه دوم سال ۱۳۹۹، اهالی بازار سرمایه را بیش از سایر فعالان اقتصادی به این نرخ حساس کرده است.
تنها شش روز دیگر تا پایان معاملات سال ۱۴۰۰ باقی مانده است و سپس بورس تا ۵ فروردین ماه تعطیل خواهد بود. سال آینده در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که دو تغییر مهم در بورس اتفاق خواهد افتاد. این دو تغییر بورسی چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ