آنطور که از اتریش خبر می‌رسد، تیم ملی با چند تغییر مهم مقابل سنگال قرار گرفته و‌ دومین بازی تدارکاتی‌اش را انجام می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحدت حنانوف قرار بود این فصل در فهرست زیر بیست و پنج ساله پرسپولیس قرار بگیرد اما…
فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد تعداد بازیکنان خارجی هر باشگاه در فصل 2023-2024، از پنج بازیکن به هفت بازیکن افزایش خواهد یافت.
استقلال در پنج بازی اخیر برابر حریفان خود، با تغییرات در خط دفاعی به میدان رفته است.
کاربری در این رابطه نوشت: تقریبا دو ماهه که ساعت ۵ صبح بیدار میشم و کار می‌کنم و هر بار تعجب می‌کنم که چرا باید ساعت پنج صبح گنجشکا بخونن و همه جا مثل سر ظهر روشن باشه.
ترکیب استقلال برای دیدار برابر مس رفسنجان اعلام شد که ساپینتو تیمش را با پنج تغییر نسبت به بازی قبل روانه میدان کرده است.
دولت سیزدهم در حالی بیستمین ماه فعالیت خود را پشت سر می گذارد که در کارنامه اش ۳ وزیر استعفا داده، یک وزیر با تصمیم رئیس جمهور برکنار شده و پنج وزیر نیز از مجلس کارت زرد دریافت کرده اند.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حساسیت بالای جدول در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر گفت: هیچ یک از تیم‌های مدعی قهرمانی قرعه ساده ای ندارند.
ساکت الهامی یازده بازیکن مدنظر خود برای دیدار با مس کرمان را انتخاب کرد.
یک ورزشکار اهل رومانی عنوان قهرمانی مسابقه سیلی‌زنی در سنگین وزن و جایزه پنج هزار یورویی را به دست آورد، اما این قهرمانی به قیمت تغییر شکل صورتش تمام شد.
در حالی که میزان بارش در تمام استان‌‌‌های کشور نسبت به روند بلندمدت کاهشی بوده است، پنج استان نسبت به روند بلندمدت خود افزایش بارش‌‌‌ داشته‌‌‌اند. میزان بارش‌‌‌ در استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش داشته و این به آن معناست که جغرافیای آبی در کشور در حال تغییر است.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست درباره صحت میزان ابر توده متان به طول پنج کیلومتر گفت: تصاویر ماهواره‌ای سال‌هاست که مانند مستندات، پژوهش‌ها و تحقیقات مراکز دانش بنیان کشور است و قابل کتمان نیست. ما اگر این مسئله را نپذیریم، در نتیجه به دنبال راه حل آن نیز نخواهیم رفت. باید این واقعیت را قبول کنیم که چنین مشکلی وجود دارد البته این گاز آلاینده نیست و گلخانه‌ای است.
تیم ملی تنیس روی میز با حداکثر ظرفیت ممکن و ترکیبی متشکل از پنج بازیکن در مسابقات انتخابی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت می@کند.
الهویی، مربی گل‌گهر می گوید ممکن است شرایط جوی ترکیب و شیوه بازی تیم‌شان را تغییر دهد.
پنج بازیکن آلبی سلسته در دیدار امشب برابر مکزیک نسبت به نخستین بازی جام جهانی تغییر کردند.
منابع رسانه ای از حذف بند عدم مذاکره با ولادیمیر پوتین در شروط رئیس جمهور اوکراین برای آغاز مذاکره با روسیه خبر داده و اعلام کردند این تغییر با دستور العمل دولت آمریکا صورت گرفته است.
فولاد برای دیدار امروز برابر گل‌گهر، با پنج تغییر نسبت به دیدار قبل به میدان می رود.
شهردار تهران گفت: حدود پنج ماه برای تغییر مدیران و شهرداران کار کرده و ۳۳ پارامتر را ارزیابی کرده‌ایم و اکنون تغییر مدیریت در شهرداری به اتمام رسیده است.
نفرات اصلی ملوان انزلی در دیدار با صنعت نفت آبادان مشخص شدند.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه تغییر چندانی نداشت اما تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار آمریکا و چشم انداز کاهش تولید اوپک پلاس، در مسیر ثبت نخستین رشد هفتگی در پنج هفته گذشته قرار دارد.
از سرمایه گذاری با بودجه‌های تریلیونی در مشاغل سبز و انرژی‌های تجدیدپذیر گرفته تا تغییر سیستم غذایی‌مان یک کتاب تازه استدلال می‌کند که پنج راه وجود دارد که می‌توانیم سیاره و مردم را بالاتر از سودورزی و نفع شخصی قرار دهیم.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
رسانه های صهیونیستی امروز پنج شنبه در ارتباط با مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، اذعان کردند که اقدامات حزب الله در هفته های اخیر در این پرونده اثربخش بوده است.
یک پرواز عادی از کوالالامپور به تایوان از دریای جنوبی چین عبور می کند و زمان پروازی آن کمتر از پنج ساعت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ