گل سازی، ماموریت مهمی است که سعید مهری از استقلال با خود به اردوی تیم ملی برده و بعد از اعتماد ریکاردو ساپینتو حالا منتظر اعتماد امیر قلعه نویی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حالا دیگر به محمدجواد حسین‌نژاد در اردوی طلایی پوشان اصفهانی نگاه دیگری وجود دارد.
زمان ۴ مسابقه از هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
زمان ۴ مسابقه از هفته های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
در کنکور سال ۱۴۰۲ سهم سوابق تحصیلی دانش‌آموزان ۴۰ درصد به صورت قطعی و سهم نتایج کنکور ۶۰ درصد بود.
کمیسر امور سیاسی، صلح و امنیت جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (اِکواس) گفت که احتمال دارد این ائتلاف امروز هیئتی را برای مذاکره با کودتاچیان نیجر اعزام کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تغییر مدیریت سکوهای بومی نه در دولت مطرح شده و نه در دستور کار است.
آقای گل فصل گذشته مسابقات به شکلی جدید در فصل جدید جشن گل به پا می‌کند.
شنبه احتمالا در بازی برابر آلمریا شاهد اتفاقی خواهیم بود که پیش از این تنها دو بار در تاریخ رئال رخ داده است.
تنها کسی که پس از رفتن رونالدو توانسته دو گل از روی ضربات کاشته بزند، داوید آلاباست و او امسال روی این ضربات نقش پررنگ‌تری نیز خواهد داشت.
مصدومیت عجیب مدافع تراکتور باعث کنار گذاشتن او از لیست بازی امروز با پرسپولیس شد.
مصدومیت عجیب مدافع تراکتور باعث کنار گذاشتن او از لیست بازی امروز با پرسپولیس شد.
ذوب‌آهن در دربی اصفهان با کمترین تغییر برابر سپاهان قرار خواهد گرفت.
کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه اگر مأموریت طالبان نیابتی باشد اوضاع نگران‌کننده خواهد شد گفت: در صورت عدم تغییر رویه افغانستان، ایران نیز مسیر‌های دیگر را در پیش خواهد گرفت.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که ماموریت این کشور در مقایسه با آغاز عملیات نظامی در اوکراین کاملا دستخوش تغییر شده است.
کارشناسان معتقدند که این سفرهای علی باقری را می‌توان نشانه‌ای از اینکه مذاکرات در دستور کار نیست، تلقی کرد که از اواخر مرداد ماه با پاسخ منفی ایران به بسته پیشنهادی جوزپ بورل عملا در فضای تعلیق قرار دارد و در این چارچوب علی باقری در تلاش است تا با ماموریت جدید از پتانسیل‌های موجود در روابط ایران با جهان خارج استفاده کند.
دلایلی که فدراسیون فوتبال قطر سراغ کارلوس کی‌روش مربی سابق تیم ملی ایران رفته و ماموریت جدید او با «عنابی» تشریح شد.
تغییر رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل در روزهای اخیر به موضوع داغ رسانه های عبری تبدیل شده، این در حالی است که بحران های حاکم بر ارتش این رژیم، هالیوی را روبروی ماموریتی غیر ممکن قرار داده است.
پرسپولیس چهار امتیاز از دو بازی قبلی از دست داده اما همچنان صدرنشین است. با این حال هیچ تضمینی وجود ندارد که با ادامه این روند باز هم صدرنشینی و پیشتازی به سوی قهرمانی در دسترس باشد.
داده های جدید از ماموریت DART ناسا جهت برخورد یک فضاپیما با سیارکی برای تغییر مسیر آن حاکی از آن است که حداقل یک میلیون کیلوگرم خرده سنگ در نتیجه این رویداد ایجاد شده است.
سمنان- معاون وزیر علوم بابیان اینکه فقدان انگیزه کافی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در تجاری‌سازی علم به چشم می‌خورد، گفت: ماموریت دانشگاه‌ها بر اساس اولویت‌های فناوری می‌بایست تغییر یابد.
در مجموع ۶۸ نفر از اهالی رسانه برای پوشش خبری یک رزمایش عازم بندرعباس می‌شوند، تا از آنجا به چابهار بروند. مقدمات برای سفر آماده شده و هواپیمای ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدل C-۱۳۰ ماموریت انتقال خبرنگاران را برعهده گرفته است. درست زمانی که همه آماده‌ی سفر هستند، هواپیما پنج ساعت تأخیر می‌کند و مسافران بالاخره عازم می‌شوند. چیزی از بلند شدن هواپیما نمی‌گذرد که نقص فنی در یکی از چهار موتور هواپیما مسافران را وحشت‌زده می‌کند. هواپیما تغییر جهت می‌دهد و دوباره به سمت فرودگاه مهرآباد بازمی‌گردد، اما با یک موتور خاموش سه کیلومتر نزدیکتر از باند فرودگاه و در شهرک توحید تهران سقوط می‌کند.
ظاهرا با اتمام ماموریت پرهیزکاری در سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، او به عنوان رئیس مرکز ملی فوتبال ایران منصوب شده است.
شهردار منطقه ۱۸ گفت: یکی از دغدغه‌های جدی بنده از سال‌های گذشته در خصوص کوره‌های آجرپزی بوده است. کاری که در این دوره شروع شد، بحث ساماندهی این کوره‌های آجرپزی است. در این خصوص به شهردار ناحیه مأموریت داده شد تا صاحبان این کوره‌های آجرپزی شناسایی و دعوت شوند تا با توجه به اسناد بالادستی در خصوص حریم شهر تهران بتوانیم نسبت به تغییر کاربری این کوره‌های آجرپزی به صنعتی اقدام کنیم و بتوانیم آن‌ها از این وضعیت تاسف‌آور خارج کنیم.
ناوشکن جماران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در حین اجرای ماموریت برقراری امنیت و ایمنی کشتیرانی در دریای سرخ و مقابله با دزدی دریایی و تروریسم دریایی با چندین شناور ویژه داده‌برداری کوچک که در مسیر کشتیرانی بین‌المللی رها بود مواجه شده و با اقدام به موقع و به منظور جلوگیری از وقوع حادثه و احتمال تصادف دریایی از کنترل کننده این نوع تجهیزات خواست به این نوع رفتار و حرکت خاتمه داده و مسیر حرکت را تغییر بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ