هفت عضو تیم ملی تکواندو ایران به دلیل صادر نشدن روادید از سوی کشور انگلستان حضور در رقابتهای گرندپری منچستر را از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیکولو زانیولو، ستاره سابق رم، در حال فشار آوردن به گالاتاسرای است تا با پیوستنش به استون ویلا موافقت کند.
تایرون مینگز، مدافع استون ویلا، باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: به ما اعلام کردند ویزای انگلیس برای گنج خانلو صادر شده اما هنوز به دست‌مان نرسیده و همچنان منتظریم.
دولت انگلیس تاکنون به ملی پوش کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ویزا نداده است.
دولت انگلیس تاکنون به ملی پوش کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ویزا نداده است.
گابریل آگبونلاهور معتقد است که یورگن کلوپ مستحق مجازات بسیار سنگین‌تری نسبت به مجازاتی بود که اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل اظهارنظرش در مورد پل تیرنی صادر کرد.
رئیس فدراسیون کوهنوردی می‌گوید صادر نشدن ویزای انگلستان برای الناز رکابی ربطی به فدراسیون کوهنوردی ندارد.
وزارت اطلاعات: جاسوس شناسایی شده به نام علیرضا اکبری دارای دسترسی هایی به برخی دستگاه های حساس کشور بود و در همان حد نیز اطلاعات مکتسبه را به صورت کاملا آگاهانه و به دفعات متعدد در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار داده بود. این جاسوس در جریان اخذ ویزا از سفارت انگلیس در تهران توسط مامورین اطلاعاتی مستقر در آن سفارت، نشان شده و مورد مصاحبه قرار می گیرد.
دروازه‌بان جنجالی آرژانتین در اولین حضور خود در استون ویلا بعد از جام جهانی، لحظه های ویژه ای را رقم زد.
استون ویلا دیبو مارتینز را در فهرست فروش گذاشته و در صورت قطعی شدن جدایی او، برای خرید جوردن پیکفورد، گلر اول تیم ملی انگلیس، اقدام خواهد کرد.
از دروازه بان تیم ملی انگلیس به عنوان گزینه احتمالی استون ویلا در صورت جدایی فرناندز یاد می شود.
رئیس رصدخانه مهاجرتی ایران گفت: در سال ۲۰۲۱ از سوی کانادا ۸۰ ویزا و از سوی انلگستان ۳۰ ویزا برای استارت آپ های ایرانی صادر شد و این تعداد در سال ۲۰۲۲ به ترتیب ۳۰ و ۱۴ ویزا بوده است.
دیلی تلگراف در خبری اختصاصی اعلام کرد که ویزای کار توماس توخل، مربی سابق چلسی، تنها تا ماه دسامبر اعتبار دارد و او باید انگلیس را به زودی ترک کند.
ملی‌پوشان تکواندو ایران به دلیل صادر‌نشدن روادید از سوی سفارت انگلستان در آنکارا، حضور در مسابقات منچستر را از دست دادند
ملی پوشان ایران که همگی جزو قهرمان های سرشناس وزن خود هستند، به دلیل صادر نشدن روادید از سوی سفارت انگلیس در آنکارا، حضور در این مسابقات را از دست دادند.
دیدار دو تیم استون ویلا و وستهام یونایتد در سوپر لیگ زنان انگلیس با حاشیه‌هایی همراه بود.
گابریل آگبونلاهور، مهاجم سابق استون ویلا و تیم ملی انگلیس، معتقد است که انتقال گابریل ژسوس به آرسنال، بالاتر از انتقال ارلینگ هالند به سیتی، مهمترین انتقال تابستانی اروپا بود.
احمد نوراللهی برای صدور ویزای خود باید روز سه‌شنبه به سفارت اتریش در امارات مراجعه کند.
پس از آنکه حساب کاربری رسمی پلیس شهر ساری(Surrey) انگلیس فاش کرد افسران آن با ایجاد اطلاعات جعلی از اپلیکیشن «ویز» برای تشویق مردم به آهسته راندن استفاده می کنند، با بحران روبرو شد.
بعد از آنکه کاپیتانهای لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفتند فصل آینده تنها در برخی بازی‌ها به نشانه حمایت از مبارزه با نژادپرستی زانو بزنند پاتریک ویرا از فوتبالیست‌ها خواست به زانو زدن پیش از شروع همه مسابقات ادامه دهند.
قتلی که با تمسخر لهجه مقتول کلید خورد
انگلیس به دختر تنیس‌باز ایران ویزا نداد
اقدام سیاسی کشورهای امریکا، انگلیس و کانادا درخصوص عدم صدور ویزای ورزشکاران ایرانی را با جدیت ازطریق مجامع بین المللی پیگیری می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ