مدیرکل دفتر امور آب کشاورزی وزارت جهادکشاورزی گفت: توسعه سیستم آبیاری نوین یک راهکار در راستای تحقق اجرای طرح الگوی کشت در کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 3.3.6) بانک رفاه کارگران منتشر شد.
چین نخستین سیستم عامل توسعه یافته داخلی برای دسک تاپ را به نام اوپن کایلین عرضه کرده است.
توسعه طرح مها یا همان سیستم هشدار الکترونیک برای پیشگیری از جرم، به عنوان اقدامی پیشگیری در دستور کار پلیس است و می‌تواند گامی مهم در کاهش جرم خصوصاً سرقت باشد
توسعه توانمندی‌های محور مقاومت و حملات موفق سایبری علیه زیرساختهای رژیم صهیونیستی، باعث شد‏ه مقامات امنیتی این رژیم به فکر توسعه سیستم دفاعی سایبری باشیند.
ابر آروان در راستای آسان کردن کار توسعه‌دهندگان،کارشناسان دواپس، مدیران سیستم و مهندسان زیرساخت برای توسعه‌ و مدیریت یکپارچه‌ سرویس‌های ابری مختلف از محصول جدید خود به‌نام Shell رونمایی کرد.
توسعه هوش مصنوعی را محدود نکنید بلکه گسترش سیستم ‌های هوش مصنوعی را در هر حوزه ‌ای از فعالیت ‌های انسانی مهار کنید.
طبق یک توافق نامه در اتحادیه اروپا شرکت های توسعه دهنده ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند چت جی پی تی باید محتوای شامل قانون کپی رایت را که برای توسعه سیستم هایشان به کار می برند اعلام کنند.
سیستم سقف مسطح در ارتفاع کم توسعه می‌یابد و برش‌هایی افقی و دهانه‌هایی برای بهره مندی از مناظر پانوراما از باغ ایجاد می‌کند.
به گفته منابع آگاه، توئیتر مشغول توسعه گزینه پرداخت پول است و از هم اکنون فرایند دریافت مجوزهای رگولاتوری را آغاز کرده است.
سیستم خودکار جدید ایرباس که دراگون‌فلای نام دارد، برای تقلید از توانایی حشرات در تشخیص مکان‌های خاص توسعه یافته است
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۱۳ درصد مدارس ما نیازمند مقاوم سازی و شش درصد (۳۳ هزار کلاس درس) نیز نیازمند تخریب و بازسازی است.
اصفهان- وزیر جهاد کشاورزی در سفر به گلپایگان از اختصاص ۱۴ میلیارد تومان برای توسعه سیستم‌ آبیاری نوین و ۱۰ میلیارد تومان برای احیا و بازسازی قنوات این شهرستان در سال جاری خبر داد.
معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای ماموریت ایجاد و توسعه سیستم عامل تلفن همراه هوشمند، فراخوانی منتشر کرد.
در راستای توسعه محصولات بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه موبایل بانک (نگارش 3.2.1) بانک رفاه کارگران به‌روزرسانی شد.
سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تخصیص اعتباری بالغ بر ۷۲۵ میلیارد تومان برای استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس و تأمین تجهیزات هنرستان‌ها خبر داد.
سنجش شنوایی نوزادان در کشورهای در حال توسعه با یک سیستم جدید و با استفاده از موبایل، ایرباد و یک میکروفون ساده ممکن شد.
دانشمندان به تازگی توانسته اند با توسعه یک سیستم جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، مست بودن افراد را با دقت ۹۳ درصد تشخیص دهند.
در راستای توسعه محصولات بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 3.1.6) بانک رفاه کارگران منتشر شد.
خودروی پرنده دو نفره eVTOL X۲ مجهز به سیستم کنترل پرواز هوشمند و قابلیت‌های پرواز مستقل است و جدیدترین نسل خودرو‌های پرنده است که به طور مستقل توسط XPENG AEROHT وابسته به XPENG توسعه یافته است.
شرکت OpenAI، توسعه دهنده هوش مصنوعی DALL-E به تازگی این سیستم را به قابلیت جدیدی مجهز کرده است که می‌تواند تصاویر چهره‌های انسانی را ویرایش کند.
معاون گردشگری گفت: گردشگران برای تردد بیشتر از مترو استفاده می‌کنند. با توسعه اپلیکیشن‌های مرتبط با سفر می‌توانیم اطلاعات مربوط به ظرفیت سیستم حمل و نقل را با سرعت در اختیار آن‌ها قرار دهیم.
برکان که حدود ۵۰۰ کیلوگرم وزن دارد و با سیستم تسلیحاتی SARP کنترل از راه دور ادغام شده است، برای افزایش پشتیبانی نیرو‌های مسلح ترکیه و عناصر امنیتی در میدان توسعه داده شده است.
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: راه اندازی فینوداد برای توسعه فعالیت های دانش بنیانی در کشور، قصد ملی ماست و با ورود اکوسیستم دانش بنیان‌ و نوآوری به بانک ملی سراغ بانکداری ونچر خواهیم رفت.
این هفته قرار بود در مجموع ۱۹ شرکت مجامع خود را برگزار کنند که از این بین مجمع یک نماد لغو شد و دو نماد در یک روز دو مجمع برگزار می‌کنند. کدام نماد‌ها جهت افزایش سرمایه مجمع برگزار می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ