لوپاریزین، نشریه نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن، ادعا کرد که لوئیس انریکه چهارشنبه به عنوان مربی جدید پاریسی‌ها معرفی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استاندار فارس و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در پیامی فردا را در فارس عزای عمومی اعلام کردند.
طبق اعلام بانک مرکزی، بانک‌های سراسر کشور چهارشنبه و پنجشنبه مصادف با ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه تعطیل شد.
با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.
سخنگوی دولت از موافقت دولت با تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا خبر داد.
بهادری جهرمی از موافقت هیئت دولت با تعطیلی سراسر کشور در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه به‌دلیل گرمای هوا خبر داد.
سخنگوی دولت از موافقت دولت با تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا خبر داد.
طبق گزارش مقامات، روز چهارشنبه، یک فرد مهاجم با چاقو به بیمارستان مرکزی میدلسکس در شمال لندن حمله کرد و دو نفر مورد ضربات چاقو قرار گرفتند.
طبق بیانیه دولت کانادا، «ملانی جولی» وزیر خارجه این کشور امروز (چهارشنبه، سوم مه) تحریم‌های جدیدی را تحت مقررات اقدامات ویژه اقتصادی علیه ایران اعمال کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.
سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای به فرصت مجدد ثبت‌نام در کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ اشاره کرد.
معاون عمرانی فرمانداری تهران اعلام کرد که طبق اعلام سازمان هواشناسی از عصر چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه تا اواخر وقت پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه در تهران در ارتفاعات شمال و بویژه شمال غرب و غرب تهران شاهد رگبار شدید باران، رعدوبرق، تگرگ و وزش باد شدید خواهیم بود که هشدار‌های لازم جهت آمادگی کامل به دستگاه‌های متولی صادر شده است.
مسابقه آلومینیوم و استقلال بارها بخاطر پرتاب مواد محترقه تحت تاثیر قرار گرفت.
تبریز-سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: از صبح امروز تا ساعت ۲۲ امشب ۱۶۰ نفر در استان به دلیل انفجار مواد محترقه دچار مصدومیت شدند.
سمنان- چهارشنبه سوری می‌تواند با بی توجهی نسبت به رفتارهای پرخطر، شبی تلخ برای خانواده‌های استان سمنان باشد شبی که در سال‌های اخیر، از اصل خود، کیلومترها فاصله گرفته است.
سمنان- چهارشنبه سوری می‌تواند با بی توجهی نسبت به رفتارهای پرخطر، شبی تلخ برای خانواده‌های استان سمنان باشد شبی که در سال‌های اخیر، از اصل خود، کیلومترها فاصله گرفته است.
سمنان- چهارشنبه سوری می‌تواند با بی توجهی نسبت به رفتارهای پرخطر، شبی تلخ برای خانواده‌های استان سمنان باشد شبی که در سال‌های اخیر، از اصل خود، کیلومترها فاصله گرفته است.
کارکنان فرودگاه بن گوریون در فلسطین اشغالی روز چهارشنبه در اعتراض به عدم پایبندی مدیریت این فرودگاه به تعهدات خود طبق قراردادهای منعقده دست به اعتصاب زدند.
فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، اداره ها، بانک‌ها و نهاد‌های عمومی از روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه بدون استفاده از گاز و فقط با استفاده از سوخت جایگزین برای تامین گرمایش، به صورت حضوری و طبق روال معمول خواهد بود.
طبق وعده‌های داده شده واریز مرحله نخست ‎سود سهام‌ عدالت از صبح امروز (چهارشنبه) با استفاده از سامانه ‎سجام به حساب ۴۴ میلیون مشمول آغاز شد.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی طی روز سه شنبه و چهارشنبه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وجود وزش باد قابل ملاحظه، در بخش‌های مرکزی، غربی و نیمه جنوبی استان، کاهش کیفیت هوا و افزایش شاخص آلودگی هوا در حد ناسالم برای همه گروه‌ها پیش بینی شده است.
عبدالصمد خرمشاهی، وکیل پایه‌یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز، در پاسخ به این پرسش که طبق برخی تصاویر و کلیپ‌های منتشر‌شده از روز سه‌شنبه و چهارشنبه هفته قبل، مأمورانی در مترو حضور داشتند که به مسافران و معترضان تیراندازی می‌کردند، آیا حضور با سلاح و تیراندازی به شهروندان در چنین فضایی مثل مترو توجیه قانونی دارد؟ می‌گوید: پاسخ منفی است. یکی از ملزومات حفظ حقوق شهروندی، حقوق دفاعی متهم است و این حقوق در تمام دنیا به‌ویژه در کشور‌هایی که دادرسی نوین دارند، پذیرفته شده است. در قانون اساسی ما و در قانون آیین دادرسی کیفری نیز همین‌طور است.
طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، به علت افزایش شیوع بیماری آنفلوآنزا، مدارس و دانشگاه‌های استان، فردا چهارشنبه چهارم آبان‌ماه تعطیل است.
زلزله‌ای ۵/۴ ریشتری بامداد چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ شهرستان خوی در آذربایجان غربی را لرزاند. طبق اعلام استاندار آذربایجان غربی این زلزله فوتی نداشته، اما تاکنون هزار و ۱۲۷ نفر نفر مصدوم شده اند. همچنین زمین لرزه به ۵۰۰ خانه مسکونی آسیب ۲۰تا ۵۹ درصدی وارد کرده و ۵۰ منزل مسکونی به طور کامل تخریب شده است.
علی رغم اینکه بر طبق وعده معاون پارلمانی رییس جمهور قرار بر این بود که در روز چهارشنبه وزیر پیشنهادی وزارتخانه تعاون کار رو رفاه اجتماعی معرفی شود برخی خبرگزاری مدعی شدند امروز محمدهادی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت به مجلس معرفی شده است و البته این ادعا از سوی برخی از نمایندگان رد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ