مرد ناشنوا خطاب به محسنی اژه ای، رئیس دستگاه قضا گفت: من اعتراض دارم و شما که قاضی کارکشته‌ای هستید و اخیرا اعلام کرده‌اید هر کس اعتراض دارد بیان کند، بنابراین من می‌خواهم اعتراضم را به گوش شما برسانم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم درباره روز حادثه گفت: آن روز دوباره به خاطر بیماری‌ام لباسم خیس شد و او به من بی‌احترامی کرد و با داد و فریاد و عصبانیت دوباره شروع کرد به شستن فرش و مبل خانه من به او اعتراض کردم و در یک لحظه عصبانی شدم و کنترلم را از دست دادم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم که منجر به مرگش شد. پس از آن جسدش را به حمام بردم. متهم در پاسخ به این سؤال که چرا پس از قتل همسرت را مثله کردی، گفت: اصلاً یادم نمی‌آید که دست به چنین کاری زده باشم. اگر هم این کار را کردم علتش را نمی‌دانم.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو مرد جوان که مرتکب ۳۰ فقره زورگیری از بانوان مسن شده بودند خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از اعتراف یک مرد به قتل نامزد خود در تهران خبر داد.
مرد میانسال که مدعی بود از سرنوشت پسرش اطلاعی ندارد، در برابر مدارک پلیسی به قتل ناخواسته پسرش اعتراف کرد و گفت: نمی‌خواستم پسرم را بکشم، یک حادثه بود. من به خاطر بددهنی‌ها و اعتیادش با یوسف مشکل داشتم، اما راضی به قتل بچه‌ام نبودم.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد سارق که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلتش موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد سارق که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شأن موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۴ فقره سرقت معترف شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مرد جوانی که با معرفی خود به عنوان مأمور از شهروندان زورگیری می‌کرد خبرداد و گفت: تا کنون متهم به ۱۰ فقره سرقت و اخاذی از شهروندان معترف شده است.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شان موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
رامین در اعتراف به قتل همسرش گفت: «المیرا به خاطر اعتیاد من تصمیم به طلاق گرفته بود. قرار بود فردای آن روز با هم به دادگاه برویم و می‌دانستم که همسرم مهریه‌اش را به اجرا گذاشته است. اما به درخواست من هنوز از خانه‌ام خارج نشده بود و قرار بود ۲ ماه به من مهلت دهد تا اعتیادم را ترک کنم.»
مردی که سال گذشته برای ووشو در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور حاشیه ساز شده بود، این بار در سیستان و بلوچستان در اعتراض به شکست دختران خود اقدام به حاشیه‌سازی کرد.
باشگاه استقلال حکم محرومیت ریکاردو ساپینتو را به محاکم بین‌المللی می‌برد.
مرد جوانی که خواهرش را وسط خیابان آتش زد در بازجویی‌های پلیسی، ادعا‌های عجیبی را مطرح کرد که با فیلم منتشر شده از اقدام مرگبارش متفاوت است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که برادر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: متهم به ارتکاب جنایت اعتراف کرده است.
در بررسی‌ها مشخص شد در جدال خانوادگی مرد ۳۳ ساله‌ای به نام کیوان، دامادشان به نام سعید را زخمی کرده است. سعید بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد، اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد و با مرگ تازه داماد، برادرزن وی بازداشت شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۵ مرد جوان پس از بازی دربی استقلال و پیروزی خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره جیب بری اعتراف کردند.
با اعتراف صریح متهمان به قتل مرد میانسال تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات را در رابطه با این پرونده در دستور کار خود قرار دادند و به همراه تیم تشخیص هویت و متخصصان پزشکی قانونی راهی بیابان‌های جواد آباد ورامین شدند. تیم بررسی صحنه جرم پس از تجسس در بیابان‌ها موفق به کشف جسد مرد میانسال در زیر خاک شدند و جسد را با دستور بازپرس پرونده برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل کردند.
مرد شماره یک شطرنج جهان می‌گوید از شطرنج کلاسیک خسته است و نیاز به استراحت دارد.
کریم پس از دستگیری و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: من به خاطر مشکلات روانی‌ام بار‌ها در بیمارستان بستری شده‌ام. چند ماه پیش از حادثه برای اینکه سرگرم باشم و با بیماری‌ام مقابله کنم تصمیم گرفتم با دستفروشی خودم را مشغول کنم. روز حادثه در حال کار بودم که چند نفری به سراغم آمدند و با لحن تندی از من خواستند تا کارم را تعطیل کنم که مخالفت کردم و آن‌ها به یکباره به سمتم حمله کردند و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
قاتل مرد رمال قصاص می‌شود/ ربودن پسردایی برای اخاذی ۴ میلیاردی/ محاکمه مأمور پلیس پس از شلیک مرگبار/ قتل هولناک خواستگار/ ربودن پسر تاجر برای اخاذی ۴ میلیارد تومانی/ شکار طعمه‌ها در آگهی‌های فضای‌مجازی/ اعتراف تلخ نامادری به قتل پسر ۷ ساله
در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: مقتول قصد داشت برای بستنی فروشی‌اش تبلیغ کند و به همین دلیل از یک بلاگر در اینستاگرام خواست برای ساخت یک کلیپ تبلیغاتی همراه گروهش به آنجا بیایند. تصویر‌برداری ساعتی طول کشید. زمانی که کارشان تمام شد، مقتول از بلاگر معروف خواست تا با او عکس بیندازد و فیلم بگیرند تا در صفحه اینستاگرام خودش نیز این تصاویر را منتشر و در آنجا هم تبلیغ کند. اما تیم تبلیغاتی به این موضوع اعتراض کردند و سر همین مسأله باهم دعوایشان شد. نمی‌دانم چه شد که ناگهان یکی از سه تصویربردار با چاقو به گردن مرد بستنی‌فروش ضربه زد و سپس سوار بر خودروشان متواری شدند.
یک مرد ژاپنی در اعتراض به برگزاری مراسم پرهزینه دولتی برای وداع با نخست‌وزیر سابق این کشور، خود را در نزدیکی دفتر نخست‌وزیری به آتش کشید.
پیرمرد ۶۷ ساله گفت: دخترم نیز مانند برادرش آبروریزی می‌کرد تا پول مصرف مواد مخدر را از من بگیرد، ولی مصرف آن‌ها به شدت افزایش یافته بود و حقوق بازنشستگی من هم کفاف هزینه‌های آن‌ها را نمی‌داد. در این وضعیت سبحان برای تامین بخشی از هزینه‌های اعتیادش به جمع آوری ضایعات پرداخت و خواهرش را نیز تشویق به این کار کرد، ولی پسرم زباله‌ها و ضایعاتی را که از سطل‌های زباله بیرون می‌آورد با همان بوی تعفن وکثیف به درون پارکینگ آپارتمان منتقل می‌کرد که اعتراض شدید همسایگان را برانگیخت.
فردی که در اعتراض به شکست دختر ووشوکار خود به حریف و همچنین مربی فرزندش حمله‌ور شد و مسابقات قهرمانی کشور را به هم ریخت، اکنون متواری است. در این فیلم الهه منصوریان ملی‌پوش و قهرمان جهان، به دفاع از دختران و مادران آنها می‌پردازد. راستی حراست وزارت ورزش کجاست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ