قهرمان پیشین کشتی آزاد جوانان جهان پیش‌بینی کرد، چهار کشتی‌گیر سنگین وزن کشورمان شانس دستیابی به مدال طلا در پیکارهای جهانی پیش رو را دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رکورددار پرتاب نیزه ایران پس از انتشار تصاویری از وضعیت اسکان خود، از خوابگاه مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب اخراج شد.
عبدالله گنجی گفت: در مدت اخیر هیچ فردی بنا بر ماهیتِ خبرنگاری به زندان نیفتاده است، در قانون جمهوری اسلامی مدیران مسئول پاسخگو هستند و ممکن است فشار‌هایی از بیرون و داخل وجود داشته باشد تا عده‌ای بخواهند خبرنگار را به کار بگیرند!
عبدالله گنجی گفت: در مدت اخیر هیچ فردی بنا بر ماهیتِ خبرنگاری به زندان نیفتاده است، در قانون جمهوری اسلامی مدیران مسئول پاسخگو هستند و ممکن است فشار‌هایی از بیرون و داخل وجود داشته باشد تا عده‌ای بخواهند خبرنگار را به کار بگیرند!
مدافع تیم ملی در اواسط نیمه اول طی یک برخورد با گلر قرقیزستان دچار آسیب دیدگی از ناحیه چشم شد.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این فصل مثل یک خانواده بودیم و مزد زحماتمان را گرفتیم.
یک کشتی با پرچم هنگ کنگ روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی در کانال حیاتی سوئز مصر غرق شد، اما پس از قطع موقت آبراه، توانستند آن را شناور کنند.
عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت در کانال تلگرام خود یادداشت استعفا از شورای اطلاع‌رسانی دولت را منتشر کرد
مدافع مورد اعتماد کارلوس کی روش در لیست جدید تیم ملی حضور ندارد.
وجود دارو‌های اضافی و مازاد مصرف در خانه‌ها، یکی از معضلات روز‌های خانه تکانی ایرانی‌ها است. بدانید که گرما، هوا، نور و رطوبت ممکن است به داروی شما آسیب برساند. دارو‌های خود را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. به عنوان مثال، آن را در کشوی کمد یا کابینت آشپزخانه خود دور از اجاق گاز، سینک و هر وسیله گرمایی نگهداری کنید. شما همچنین می‌توانید دارو را در یک جعبه ذخیره سازی، در یک قفسه، یا در یک گنجه نگهداری کنید
دولت اخیراً فعلی انجام نداده که رابطه علی- معلولی برایش پیدا کنیم و به تصمیم اشتباه او حمله کنیم. در دولت قبل هم به جز بهار٩٧عمدتاً اینگونه بود.
عبدالله گنجی، عضو شورای اطلاع رسانی دولت توییتی را درباره واکنش انگلیس به اعدام علیرضا اکبری منتشر کرد.
عبدالله گنجی: سفارت انگلیس کارکردش در امتداد سفارت امریکا است
عضو شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: اخراج سفیر فرانسه کف توقع از دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی است.
سازندگان اورکا ۱ می‌گویند: این ربات‌ها کف دریا را لمس نمی‌کنند. ما در حال طراحی ناوگانی از وسایل نقلیه رباتیک زیر آب هستیم که به کشتی متصل نیستند. آن‌ها با بستر دریا تماس ندارند و در بالای آن شناور می‌شوند.
گئورگی گولسیانی با دریافت کارت زرد مقابل پیکان بازی حساس هفته بعدی را از دست داد.
شهردار تهران با صدور حکمی عبدالله گنجی را به سمت مشاور فرهنگی منصوب کرد.
نایب‌قهرمان سال 2021 کشتی آزاد جهان با اشاره به مصدومیتش تاکید کرد که سلامتی او برای کادرفنی تیم هوتن در اولویت بوده است.
مناظره «اعتراض دارم!» با حضور احمد زیدآبادی روزنامه نگار و دبیر کل ادوار تحکیم وحدت و عبدالله گنجی روزنامه نگار و مدیرمسوول روزنامه همشهری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
عبدالله گنجی: در تجمعات دو هفته گذشته در هیچ شهری جمعیت از۴٠٠ عبور نکرده.عمدتا بین ٢٠نفر تا٣۵٠بوده.
مسابقات جهانی کشتی آزاد در سنگین وزن در حالی پیگیری می‌شود که حریف گرجی زارع به دنبال انتقام است.
باتوجه به اینکه مراجعه به فیفا احتمالا زمان ۷۲ ساعته را برای صدور مجوز بازی خواهد داشت، باشگاه پرسپولیس امیدوار است که این مجوز از سوی شنژن صادر شود تا پورعلی‌گنجی به بازی فولاد برسد.
شماره پیراهن بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد.
شاگردان ساپینتو، امروز (دوشنبه) نیز در مرکز ایفمارک حاضر شدند
شاید کمتر کسی یادش باشد خرید جدید پرسپولیس با محرومیت (سال ۹۳) کشور را ترک کرد و با شروع لیگ بیست و دوم شاید اجازه بازی در لیگ برتر را نگیرد. خرید جدید پرسپولیس قبل از رفتنش در بازی پیکان و نفت تهران اقدام به زدن کمک داور بازی کرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ