دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه به همراه جمعی از مدیران و معاونان در سفر به استان مازندران، ضمن دیدار با مدیران و رؤسای شعب، از چند کارخانه تولیدی فعال در منطقه نیز بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل بانک ملی ایران ضمن بازدید از اداره کل روابط عمومی در فضایی صمیمانه با کارکنان این اداره دیدار و گفت‌وگو نمود.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و هئیت همراه با حضور در مجلس شورای اسلامی با دکتر محمدباقر قالیباف، دیدار و گفت‌وگو کردند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد با جمعی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم دیدار کرد.
دبیرکل اتحادیه آسه‌آن در دیدار با رئیس جمهور ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه، گزارشی از برنامه‌های این اتحادیه برای گسترش تعاملات با کشورمان ارائه کرد و دکتر رئیسی نیز ضرورت پیگیری جدی اهداف تعیین شده برای گسترش همکاری‌ها میان این اتحادیه و ایران را مورد تاکید قرار داد.
«پاتریارک مار آوا روئیل» رهبر جهانی کلیسای شرق آشوری صبح امروز دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور در مجلس شورای اسلامی با دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
رهبر انقلاب پش از ظهر امروز در دیدار با خانواده ایشون فرمودند : خداوند ان‌شاءالله آقای غفوری‌فرد را که با ایمان زندگی کردند، واقعاً به معنای واقعی کلمه با اولیائشان محشور کند.
نمایندگان عضو گروه دوستی جمهوری اسلامی ایران در پارلمان کشور نیجر با دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.
بیژن حیدری از سوی کمیته داوران به عنوان قاضی دیدار سپاهان و پرسپولیس انتخاب شد.
در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با دکتر فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه، موضوعات مورد اهتمام دو کشور در حوزه های دوجانبه و منطقه ای مورد تبادل نظر قرار گرفت.
سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر رئیس جمهور با سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.
ایمن سوسان معاون وزیر خارجه سوریه با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اعضای شورای مرکزی نیروی بسیج این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس و اعضای کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه با دکتر کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفتگو کردند.
کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند. اعضای تیم ملی فوتبال امروز راهی دوحه خواهند شد تا از فردا و با ملحق شدن لژیونر‌ها که مستقیم به دوحه می‌روند، تمرینات خود را در قطر پیگیری کرده و برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شوند.
نمایندگان کانون بازنشستگی شرکت مس با دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران دیدار کردند.
هیئت وزارت امور خارجه قطر به ریاست محمد بن عبدالعزیز الخلیفی معاون وزیر امور خارجه قطر در امور منطقه‌ای بعد از ظهر امروز با دکتر حسین امیرعبدللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
جمعی از دیپلمات‌های بسیجی و اعضای شورای بسیج وزارت امور خارجه عصر روز یکشنبه با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کردند.
«ابراهیم کالین» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه در کاخ «السلام» جده با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی دیدار کرد.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور درباره دیدار سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفت که در این دیدار ابتکارهایی مطرح شد که اگر طرف مقابل تمایل یا اراده‌ای برای به سرانجام رساندن توافق داشته باشد، مسیر برایش باز است.
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه لبنان درحاشیه برگزاری هفتادو هفتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک بایکدیگر دیدار و درباره موضوعات مهم منطقه‌ای تبادل نظر کردند.
دکتر حسین امیرعبداللهیان با سفیرکشورمان در عراق درباره آخرین وضعیت و تحولات عراق و روابط دو جانبه دیدار و گفتگو کردند.
قضاوت حساس ترین دیدار هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران به بیژن حیدری رسید.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای تقویت بسترهای همکاری پژوهشی و دانش‌بنیان با معاونت پژوهشی و رٶسای دانشکده‌های دانشگاه صنعتی سهند دیدار کرد.
مرتضی افقه کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به تعیین سقف اجاره مسکن توسط دولت، اظهارداشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور تعیین سقف برای اجاره مسکن نمی‌تواند اجرا شود، زیرا در وهله اول ملک یک دارایی خصوصی است و مالک می‌تواند دارایی خود را به هر میزانی که می‌خواهد اجاره دهد، در وهله دوم نیز راه دور زدن این موضوع باز است، زیرا مالک و مستاجر در بنگاه املاک می‌تواند ۲۵ درصد افزایش اجاره بها را در تهران ثبت کنند، اما مالک به صورت غیررسمی می‌تواند اجاره بیشتری را از مستاجر خود طلب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ