رئیس باشگاه الچه، بعد از دیدار دیشب این تیم مقابل رئال مادرید با کریم بنزما دیدار کرد و ضمن اینکه دریافت توپ طلا را به او تبریک گفت، پلاکی یادگاری به ستاره فرانسوی رئال اهدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر طی پیامی ضمن تبریک به مناسبت بازگشت حجاج بیت الله الحرام، از برخورد با شخص یا اشخاصی که در مراسم استقبال از حجاج اقدام به تیراندازی می کنند خبر داد.
سخنگوی جنبش انصار الله یمن با صدور پیامی، بیست و سومین سالروز عید «مقاومت و آزادسازی» را به ارتش، ملت و مقاومت لبنان تبریک گفت.
تبریز- نمایندگان مجلس، دبیران هیأت رئیسه در سال چهارم مجلس یازدهم نهاد قانونگذاری را انتخاب کردند و روح الله متفکرآزاد نماینده تبریز نیز به عنوان دبیر هیأت رئیسه مجلس انتخاب شد.
صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) مسعود ستایشی در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
مسعود ستایشی صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی اظهار کرد: از اظهارت استاندار مازندران تعجب می‌کنم که در مصاحبه اولیه خود گفت که این اقدام تروریستی نیست، اگر تروریستی نیست پس چیست؟
نخست وزیر عراق در گفتگوی تلفنی با آیت الله رئیسی، عید سعید فطر را به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک گفت.
نخست وزیر عراق در گفتگوی تلفنی با آیت الله رئیسی، عید سعید فطر را به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک گفت.
نخست وزیر عراق در گفتگوی تلفنی با آیت الله رئیسی، عید سعید فطر را به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک گفت.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی یوم الله 12 فروردین را سالروز تبلور مردم سالاری دینی و استقرار حکومت الهی در ایران عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم تحویل سال نو حرم مطهر حضرت امام، با تبریک حلول سال جدید، گفت: به واقع از یک سال سخت تلخ عبور می‌کنیم و ان شاء الله به سالی شیرین، امید آفرین و خوب وارد می‌شویم.
آیت الله رئیسی رئیس جمهور در پیام نوروزی خود گفت: آغاز سال جدید را به همه هموطنان عزیز، همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند و همه کسانی که دل در گروی ایران عزیز دارند، تبریک می‌گویم.
ئیس بنیاد شهید و امور با صدور پیامی آغاز سال نو و فرارسیدن ماه ضیافت الله را به ملت شریف ایران و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت گفت.
در آستانه سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز در سال ۱۳۵۶، جمعی از مردم آذربایجان شرقی فردا (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی انقلاب دیدار خواهند کرد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تبریک عملیات شهادت طلبانه قدس اشغالی، تاکید کرد کرد که زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است.
آیت الله محسن مجتهد شبستری در تمام ادوار مجلس خبرگان رهبری از طرف مردم استان آذربایجان شرقی به نمایندگی برگزیده شد و تا هنگام رحلت این سمت را بر عهده داشت. وی در سال ۱۳۷۳ از طرف مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه تبریز برگزیده شد. وی هم‌چنین عضو شورای مرکزی جامعهٔ روحانیت مبارز تهران بود.
مهدی پزشکیان: پدرم عصر پنجشنبه برای شرکت در یک مجلس ترحیم به مسجد رسول الله تبریز مراجعه کرده بود. زمانی که نوحه خوان از حضور پزشکیان به عنوان نماینده مردم نام برد و از او تعریف کرد، فرد معلوم الحالی در داخل مسجد واکنش نشان داد، ولی صاحب عزا اجازه اهانت نداد و او را دعوت به آرامش کرد.
آیت الله مکارم شیرازی حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها را بیانگر مخالفت آنان با این گونه اغتشاشات و جریانات دانسته و افزودند: معاندین نظام و کشور با تحریک احساسات جوانان و تعرض و ایجاد ناامنی، آتش زدن آمبولانس، غارت و تخریب اموال و کشتن مردم بی‌گناه، خودشان را رسوا کردند و چهره‌ی واقعی آن‌ها برای مردم آشکار گردید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» ضمن تبریک عملیات قهرمانانه مبارزان فلسطینی در جنوب غرب رام الله، این عملیات را زنگ خطر جدیدی برای رژیم صهیونیستی دانست.
یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی تصریح کرد: امام به آیت الله صانعی القابی مانند فاضل و عالم را داده که نشان دهنده جوهره ارزشمند علمی ایشان است. او علاوه بر هوش و استعداد، اساتید خوبی داشت و به تعالی رسید.
حزب الله لبنان عملیات ضد صهیونیستی مبارزان فلسطینی در دره اردن را تبریک گفت و تاکید کرد که ملت فلسطین به مقاومت خود ادامه خواهد داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تحریک آمیز تعداد اندکی از معاندین در هتک حرمت کلام الله مجید و اهانت به مقدسات اسلامی در برابر مرکز اسلامی هامبورگ در آلمان را محکوم کرد.
ثبت‌نام نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در «همایش همکاری شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌خودرو» آغاز شد.
آیا حکم شرعی حجاب در این دو کشور متفاوت است؟ چطور سید حسن نصر الله می تواند حکم به آزادی حجاب در موسسات اختصاصی حزب الله بدهد و هرگز شیعیان لبنان را علیه زنان بی حجاب تحریک نکند اما در ایران چنین امری غیر مجاز و نامشروع است و سالهاست که مساله حجاب یکی از عوامل دوقطبی سازی و تشتت و تنفر اجتماعی در ایران شده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ