گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسیوس در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و کیلیان امباپه بدون کمک مسی و هم‌تیمی‌هایش، اثرگذاری خود را از دست می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال بدون کریم بنزما و یک شماره 9 بزرگ مشکلی برای ارائه بازی درخشان برابر بیلبائو نداشت و دو گل نیز به ثمر رساند. کارلو آنچلوتی بارها گفته که تیمش نیازی به کیلیان امباپه ندارد.
پاری سن ژرمن در اولین بازی فصل جدید مقابل لوریان به تساوی بدون گل رضایت داد.
پی اس جی از فوریه گذشته بردن بدون کیلیان امباپه را از یاد برده و دو هفته دیگر نیز لیگ شروع خواهد شد.
پی اس جی دومین شکست متوالی خود در تور ژاپن را برابر اینتر تجربه کرد تا مشخص شود، غیبت کیلیان امباپه تا چه اندازه تاثیرگذار است.
پی اس جی دومین شکست متوالی خود در تور ژاپن را برابر اینتر تجربه کرد تا مشخص شود غیبت کیلیان امباپه تا چه اندازه تاثیرگذار است.
پی اس جی در دومین بازی تدارکاتی خود در ژاپن برابر سرزو اوزاکا شکست خورد در حالی که دو بار از میزبانش پیش افتاده بود.
کیلیان امباپه پس از کنار گذاشته شدن از تور پیش فصل پاری سن ژرمن، بدون اینکه نشانی از ناراحتی داشته باشد، با طرفدارانش عکس گرفت.
بازیکنان و کادر فنی پاری سن ژرمن پیش از سفر به ژاپن بدون حضور کیلیان امباپه مقابل هواپیما عکسی یادگاری گرفتند تا خبرهای خط خوردن او از لیست تیم تایید شود.
انتشار ویدیوی معرفی تیم پاری سن ژرمن در بازی محبوب ویدیویی بدون کیلیان امباپه جنجال‌ساز شد.
منتشر شدن عکس روی جلد بازی جدید شرکت EA Sports با عنوان اف‌سی24 که اولین بازی این شرکت با نامی به جز نام فیفا است با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسیوس در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و کیلیان امباپه بدون کمک مسی و هم‌تیمی‌هایش، اثرگذاری خود را از دست می‌دهد.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسوس در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و کیلیان امباپه بدون کمک مسی و هم‌تیمی‌هایش، اثرگذاری خود را از دست می‌دهد.
بازتاب ناکامی جدید پی اس جی در لیگ قهرمانان در رسانه های دنیا گسترده بود و از تیترهایی بی رحمانه علیه پاریسی ها استفاده کردند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ می‌گوید از ابتدا در میدان بودن امباپه و مسی مهم‌ترین تهدید برای باواریایی‌ها است.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، به تازگی یک فراری را به ماشین‌های لوکسی که دارد اضافه کرده اما نمی‌تواند از آن استفاده کند.
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن به دفاع از رویکرد دفاعی تیمش در بازی با بایرن مونیخ پرداخت.
اشرف حکیمی، مدافع راست پاری‌سن ژرمن می‌گوید حضور در جام جهانی 2022 قطر باعث شده تا او اعتماد به نفس بالایی داشته باشد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه بازی فردای این تیم مقابل آنژه می‌گوید کیلیان امباپه حتی بدون بازوبند کاپیتانی هم در هر تیمی که حضور داشته باشد یک رهبر است.
گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا هفتاد هزار تماشاگر حاضر در پارک دو پررانس رو شادمان به خانه بازگرداند.
بدون تردید کیلیان ام‌باپه در حال حاضر برترین فوتبالیست‌ دنیاست حتی اگر در فینال جام جهانی، دومین قهرمانی را در ضربات پنالتی واگذار کرده باشد یا توپ طلا را به کریم بنزما داده باشند. او در ۲۳سالگی همه رکوردهای گلزنی مسی و رونالدو را پشت سر گذاشته. او اصالت کامرونی دارد و پدرش در آفریقا به دنیا آمده است
امباپه بدون استراحت به تمرین پاریس برگشت
نیمار، ستاره برزیلی، با انتشار پستی در اینستاگرام، قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را به لیونل مسی تبریک گفت اما اشاره‌ای به شکست دیگر هم‌تیمی‌اش در پاری‌سن‌ژرمن نداشت.
مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه در تمرین امروز تیم شرکت نکرد بدون آنکه دلیلی از سوی کادر فنی تیم اعلام شود.
آلن شیرر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، از نمایش درخشان کیلیان امباپه در ترکیب فرانسه تمجید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ