الکساندر زینچنکو، ستاره اوکراینی آرسنال، تایید کرد که در دوران نوجوانی علاقه زیادی به کاپیتان سابق توپچی‌ها داشته است و رونالدینیو را بهترین بازیکن تاریخ می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولکساندر زینچنکو، ستاره اوکراینی آرسنال با ستایش از هم‌تیمی‌اش ویلیام سالیبا او را به رولزرویس تشبیه کرده و گفت سالیبا هرگز اشتباه نمی‌کند.
گابریل ژسوس فاش کرد که پپ گواردیولا قبل از یکی از بازی سیتی لیگ قهرمانان اروپا او را به گریه انداخت.
ریاض محرز، مهاجم منچسترسیتی، از شوخی جالبی که در طول کورس قهرمانی این فصل با اولکساندر زینچنکو داشته پرده برداشت.
سایت اتلتیک می‌گوید ویلیام سالیبا و اولکساندر زینچنکو دو بازیکن مصدوم این تیم تا پایان فصل به ترکیب این تیم برنخواهند گشت.
ویلیام گالاس، مدافع سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه، در انتقادی بی‌رحمانه توانایی‌های دفاعی الکساندر زینچنکو را زیر سوال برد و گفت، دفاع چپ آرسنال در بازی با سیتی به مشکل می‌خورد.
الکساندر زینچنکو، ستاره اوکراینی آرسنال، بعد از اینکه تیمش در عرض 15 دقیقه دو گل خورد یک جلسه سرپایی انگیزشی برای هم تیمی‌هایش برگزار کرد.
به نظر می‌رسد اولکساندر زینچنکو پس از تعویض در بازی آرسنال با لیورپول، اشک می‌‌ریخت.
اولکساندر زینچنکو، مدافع آرسنال، می‌گوید تنها دلیلی که باعث شده با ترک منچسترسیتی موافقت کند حضور میکل آرتتا در تیم جدیدش بوده است.
همخوانی پرشور اولکساندر زینچنکو با سرود ویژه‌ای که هواداران آرسنال برای ستایش از میکل آرتتا ساخته‌اند، بعد از پیروزی 3-0 این تیم مقابل فولام، مورد توجه قرار گرفته است.
هواداران آرسنال معتقدند که الکساندر زینچنکو عمدا و به قصد انتقام ضربه ایستگاهی خود را به صورت بازیکن حریف زده است.
اولکساندر زینچنکو، ستاره آرسنال، معتقد است که بوکایو ساکا هم‌ردیف بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال است و داوران باید از او مراقبت کنند.
ویدئویی از صحبت‌های الکساندر زینچنکو، مدافع اوکراینی، در رختکن منچسترسیتی در فصل گذشته منتشر شده که توجه بسیاری را جلب کرده است.
اولکساندر زینچنکو، ستاره اوکراینی آرسنال، با ستایش از جورجینیو، که به تازگی از چلسی به این تیم پیوست، می‌گوید این ستاره ایتالیایی در کورس قهرمانی به آرسنال کمک خواهد کرد.
در آخرین لحظات دیدار آرسنال و اورتون که با شکست شاگردان آرتتا به پایان رسید اولکساندر زینچنکو و نیل موپای درحالیکه هر دو از توپ دور بودند با هم درگیر شدند.
الکساندر زینچنکو دیشب به ورزشگاه اتحاد برگشت و با استقبال گرم هم‌تیمی‌های سابقش روبرو شد. استقبال کایل واکر اما خاص و از نوعی دیگر بود.
اولکساندر زینچنکو بلافاصله بعد از پیوستن به آرسنال از قهرمانی این تیم صحبت کرد و با واکنشی جز خنده از طرف هم‌تیمی‌هایش مواجه نشد. ادعایی که حالا یک قدم تا محقق شدن فاصله دارد.
واکنش اولکساندر زینچنکو، مدافع آرسنال، به گل ویلیام سالیبا برابر بورنموث توجه بسیاری را جلب کرده است.
واکنش اولکساندر زینچنکو، مدافع آرسنال، به گل ویلیام سالیبا برابر بورنموث توجه بسیاری را جلب کرده است.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید پپ گواردیولا به دنبال شکار یکی از ستاره‌های آرسنال است. این اقدام او به عنوان انتقام‌گیری از توپچی‌ها بعد از جذب گابریل ژسوس و اولکساندر زینچنکو تفسیر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ