پرواز بی‌سابقه اشیاء پرندهِ رمزآلود از جمله یک بالون چینی بر فراز آمریکا در روزهای اخیر، تنش‌های سیاسی و البته نگرانی‌های امنیتی را برای واشنگتن ایجاد کرده؛ اما از این اشیاء چه می‌دانیم؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: در پرونده‌هایی که مربوط به صیانت از حقوق بیت المال است، نماینده مدعی العموم حضور فعال داشته باشد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه طرح نحوه واردات، تولید و بهره برداری از پرنده‌های هدایت پذیر با کاربری غیرنظامی بررسی شد.
بیشتر تحقیقات در مورد می‌هیرونگ‌ها بر روی آناتومی و روابط تکاملی آن‌ها با پرندگان زنده بوده است. یکی از دیرین زیست شناسان در دانشگاه کیپ تاون در آفریقای جنوبی می‌گوید: اطلاعات کمی در مورد زیست شناسی این حیوانات، مانند مدت زمانی که طول کشیده است تا رشد کنند و بالغ شوند، وجود دارد؛ بنابراین چینسامی توران و همکارانش در دانشگاه فلیندرز در آدلاید، استرالیا از ۲۰ استخوان فسیل شده پای این حیوانات در مراحل مختلف زندگی، نمونه برداری کردند.
طبق اسناد دریافتی، یکی از پرونده‌هایی که در چند روز اخیر توسط بهرام‌پور، معاون شهردار به‌عنوان درخواست جدید به کارگروه کمیسیون ماده ۵ برگشت داده شد، پروژه ۲۷ طبقه‌ای است که می‌تواند امنیت فرود فرودگاه مهرآباد را به خطر بیندازد. شواهد موید این است که طرح مجدد این پرونده در راستای قانونی کردن ساخت ۲۸ طبقه است.
سمنان- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان سمنان گفت: ۹۸ درصد پرونده‌هایی که در شورای حل اختلاف زندان‌های استان مطرح شده، به سازش و صلح انجامیده است.
سمنان- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان سمنان گفت: ۹۸ درصد پرونده‌هایی که در شورای حل اختلاف زندان‌های استان مطرح شده، به سازش و صلح انجامیده است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: تمامی تحرکات پرنده‌های بیگانگان را فراتر از مرزهای هوایی کشورمان رصد و شناسایی کند.
رئیس قوه قضاییه: پرونده افرادی که با ترور، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم، هنجارشکنی و شایعه‌پراکنی امنیت فیزیکی و روانی جامعه را هدف قرار می‌دهند، قاطع، سریع و در خارج از نوبت رسیدگی شود.
به نظر می‌رسد که بشقاب پرنده‌های مشاهده شده «با قابلیت مانور بسیار بالا» از نظر ظاهری از قوانین فیزیک پیروی نمی‌کنند. زیرا آن‌ها باید در اثر اصطکاک یک «گلوله آتشین نوری درخشان» ایجاد کنند.
ایمان ابراهیمی سال‌هاست زندگی‌اش را وقف پرنده‌های ایران کرده است. امروز به سراغ او رفتیم تا درباره امید، تنها درنای باقی‌مانده در ایران حرف بزنیم.
سامانه پدافند هوایی عمود پرتاب «نواب» قابلیت مقابله و انهدام انواع بالگردها و پرنده‌های دشمن را داراست و دیگر هیچ پرنده دشمن قادر نیست به راحتی به شناورهای تندرو سپاه نزدیک شود.
مأمور سابق اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد هیاهوی اخیر مقامات و رسانه‌های آمریکا پیرامون بالون‌ها و «پرنده‌های ناشناس» تلاشی برای منحرف‌کردن توجه خبرنگاران از نتیجه تحقیقات انفجار نورد استریم است.
بلاژویچ یک مرد بزرگ و یک روانشناس فوق‌العاده‌ بود؛ او مرزهای فوتبال ایران را جابجا کرد و کاری را انجام داد که هیچکس شجاعت آن را نداشت.
محسنی اژه‌ای گفت: رؤسای کل دادگستری‌ها نیز ترتیبی اتخاذ کنند تا کیفرخواست‌ها و پرونده‌هایی که به دادگاه ارسال و واصل می‌شوند هر چه سریعتر و تخصصی‌تر ارجاع شوند و در ارجاع پرونده‌ها، تخصص و توانایی و تجربه قاضی، بیش از پیش مورد لحاظ قرار گیرد. همچنین تاکید صورت گیرد که احکام پرونده‌های دارای زندانی هرچه سریعتر صادر شود تا فردی بلاتکلیف در زندان نباشد.
دفتری که ناسا برای دریافت گزارش‌های مربوط به پدیده‌های ناشناخته آسمانی (UAP) ایجاد کرده، تا امروز گزارش‌های بسیاری دریافت کرده است. به‌روزرسانی ترسناکی از گزارش‌های بشقاب پرنده در حالی منتشر می‌شود که مقامات پنتاگون نگران «بیگانگان فضایی» و مشاهدات مرموز پدیده‌های هوایی ناشناس هستند.
دو پرونده اصراری حقوقی با موضوع الزام زوج به طلاق به دلیل تخلف از شرط ضمن عقد،سورفتار، اعتیاد زوج به مواد مخدر و عسر و حرج زوجه در دستور کار جلسه هیأت عمومی دیوان عالی کشور قرار گرفت.
بررسی‌های مقامات پنتاگون نشان می‌دهد که آن چه طی سال‌های اخیر، به عنوان بشقاب پرنده در ایالات متحده شناخته می‌شود، درواقع تجهیزات جاسوسی چین است!
یکی از پرونده‌هایی که این روزها پرسپولیس درگیر آن است مربوط به طلب مدیرعامل اسبق این باشگاه از سرخپوشان است که مراحل قضایی خود را دنبال می‌کند.
معاون صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با تشریح ابعاد توانمندی های کشور در حوزه پدافند هوایی و تعامل آن با جنگ الکترونیک از ایجاد اختلال روی پرنده های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتر خبر داد.
بررسی پرونده‌های شش ماه اخیر بیانگر افزایش پرونده‌هایی است که برخی از آنها با فشار افکار عمومی و با محتوای اجتماعی تشکیل شده و در جریان رسیدگی قرار گرفته است.
پرونده‌هایی که به ما گفته‌اند نه اثبات شده و نه قرار یا حکمی خورده است. به نظر سازمان بازرسی بوده یک بار هم منع تعقیب خورده و بار دیگر در حال رسیدگی است.
سبحانی تصریح کرد: در گذشته پرونده‌هایی برای افرادی که اقدام به آتش افروزی در تالاب انزلی کرده اند تشکیل و آرای خوبی صادر شده که در بخش اجرای احکام در حال انجام است.
یکی از مهمترین پرونده‌هایی که غلامعلی ریاحی در آن به عنوان وکیل مدافع حضور داشت، پرونده گروه امیرمنصور آریا یا همان پرونده معروف به فساد سه هزار میلیارد تومانی بود که در آن ریاحی وکالت «مه آفرید امیر خسروی» را بر عهده داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ