مجری عملیات خودرویی علیه نظامیان صهیونیستی در نزدیکی شهرک بیت امر در شمال الخلیل به شهادت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد ابوعصب جوان مبارز فلسطینی که چند روز پیش در درگیری با نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه (نابلس) زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
پس از نقض حکم قصاص محمد قبادلو پرونده وی با عنوان شهادت شهید کرم پور در شعبه هم عرض مجددا رسیدگی می‌شود.
استوار دوم الله‌دادی خرداد ۱۳۹۸ شب عید فطر در محدوده دشت جازموریان جنوب کرمان بر اثر درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.
اهواز - محل شهادت شهید محمد قنبری در ایذه کاملاً نشان می‌دهد که چه جنایتی علیه این شهید از سوی راننده خودروی تیبا صورت گرفته است.
اهواز - محل شهادت شهید محمد قنبری در ایذه کاملاً نشان می‌دهد که جنایتی علیه این شهید از سوی راننده خودروی تیبا صورت گرفته است.
ایذه- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از شهادت سروان «محمد قنبری» در راستای تأمین امنیت اجتماعی در شهرستان ایذه خبر داد.
سرهنگ دوم «محمد رضا اسدالهی» فرمانده پاسگاه انتظامی چارک در شهرستان بندرلنگه بامداد امروز حین درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان موادمخدر در ۲۱ اردیبهشت ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
منابع خبری از شهادت یک جوان فلسطینی به نام «محمد ابوجبل» در شهر ناصره خبر می‌دهند.
منابع خبری از شهادت یک جوان فلسطینی به نام «محمد ابوجبل» در شهر ناصره خبر می‌دهند.
دومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی
مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی عصر امروز در حسینیه شهدای بسیج سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
سردار دوستعلی جلیلیان گفت: شب گذشته در اقدام ضربتی پلیس، دو عامل دیگر شهادت شهید ستوان «محمد زور» در مخفیگاهشان دستگیر شدند. متهمان دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس، ضمن اعتراف به شهادت شهید زور در منطقه جالق، علت و انگیزه خود را از بین بردن مأموران برای انجام قاچاق مواد مخدر اعلام کردند.
مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: در جلسات دادگاه متهمان صراحتا نحوه شهادت سید روح‌الله عجمیان را تشریح و به نقش خود در این جنایت اعتراف کردند. همچنین تصاویر و اسناد مرتبط با این واقعه نیز در دادگاه به نمایش در آمد.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: محمدمهدی کرمی و سید محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه سیدروح‌الله عجمیان شد، صبح امروز ۱۷ دی ۱۴۰۱ به دار مجازات آویخته شدند.
منابع یمنی از شهادت «مصلح محمد المشاط» برادر «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن که در جبهه های نبرد با ائتلاف متجاوز سعودی مجروح شده بود، خبر دادند.
محمد رضایی مدیرکل امنیتی استانداری کردستان گفت: هنوز هویت ضاربین این شهروند مریوانی مشخص نشده است، اما آنچه به نظر می‌رسد از عوامل ضدانقلاب بوده که از این فرصت اتفاقات اخیر سوءاستفاده کرده‌اند.
سردار "محمد قنبری " در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعاتی پیش ماموران انتظامی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی بوده که اشرار مسلح کور دل با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره ای غافلگیرانه به سمت ماموران انتظامی تیراندازی می نمایند.
امروز بیست و دومین سالگرد شهادت محمد الدره کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست است، کودکی آخرین لحظات عمرش را در آغوش پدرش گذراند.
پدر شهید الشحام درحالیکه سعی می کرد گریه‌اش را نگه دارد، گفت:خواب بودم و صدای ضربه های محکم به در را شنیدم،محمد اولین کسی بود که به سمت در رفت و ناگهان هدف تیراندازی از فاصله صفر قرار گرفت.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت محمد الشحام در مقابل چشمان خانواده اش را نمونه بارزی از تروریستی بودن رژیم صهیونیستی دانست.
منابع فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که محمد الشحام که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی از ناحیه سر زخمی شده بود، بامداد امروز در اثر جراحات وارده به شهادت رسید.
استوار یکم " محمد احمدی" و سروان " مظفر مرشدی مرام" از کارکنان نیروی انتظامی دلیجان در این تعقیب و گریز براثر سانحه به شهادت می رسند.
گرچه امام جواد پس از شهادت پدر بزرگوارش با دعوت اجباری مأمون به بغداد رفت و در کنار خلیفه جور سکنی گزید ولی هرگز از ابراز حقایق ابایی نداشت و به تبیین امامت خویش و آشکار کردن دانش خدادادی خود که ویژه رهبران الهی است و ابراز کرامت و اتخاذ موضع منفی در برابر دستگاه خلافت و ناخشنودی از حضور دربار خلیفه می پرداخت تا سیاست خویش را برای پیروان امامت ابراز کرده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ