پس از کسب عنوان برترین مهاجم، حالا مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر پرتغال نیز انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از پایان دیدار النصر و الهلال در فینال جام باشگاه های عرب که با برتری 2-1 النصر و قهرمانی این تیم همراه بود، سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک الهلال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. کریستیانو رونالدو که هر دو گل النصر را در این دیدار به ثمر رساند از انتخاب هافبک حریف به عنوان بهترین بازیکن میدان تعجب کرد و خود را شایسته کسب این عنوان می دانست.
کریم بنزما٬ مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید که به تیم الاتحاد عربستان پیوسته در ویدئوی کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) حضورش را در مسجدالحرام حین مراسم طواف نشان می‌دهد. او می‌گوید «ماشاالله، بهترین بهترین‌ها، الحمدالله». این مهاجم فرانسوی پس از ۱۴ سال رئال مادرید را ترک کرد. بنزما در سال ۲۰۰۹، در ۲۱ سالگی از تیم فرانسوی لیون به رئال مادرید پیوسته بود. رئال مادرید گفته که بنزما یک بازیکن مهم و اساسی در دوران طلایی تاریخ این باشگاه بوده است. در طول ۱۴ فصلی که این ستاره فرانسوی پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت توانست ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کند.
فرزاد صفوی، برنده مدال پاراکاراته آسیا شادی خود را با رقیب مغلوب اینگونه تقسیم کرد. فرزاد صفوی، در بخش معلولان ذهنی «سندرم داون کلاس کا۲۲» با غلبه بر حریفانش موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.⁣ دومین دوره رقابت‌های پاراکاراته قهرمانی آسیا، ۳۰ تیر تا ۱ مرداد به میزبانی مالزی برگزار شد.
جواد نکونام پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال، برابر دوربین ورزش سه، از اهدافش برای کسب قهرمانی سخن گفت.
فنرباغچه پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل استانبول باشاک شهیر، قهرمان جام حذفی ترکیه شد و هفتمین عنوان خود را در این رقابت‌ها کسب کرد.
باشگاه الاتحاد جده پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای روشن عربستان سعودی در حال برنامه‌ریزی برای جذب ستاره‌های بزرگ بین‌المللی است.
پس از بازی آخر پورتو و کسب عنوان آقای گلی مهدی طارمی به سمت هواداران تیمش رفت و با آن‌ها عکسی به یادگار گرفت.
شهریار مغانلو موفق شد با 13 گل عنوان آقای گلی مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و دوم را کسب کند.
دیروز هر دو تیم اینتر و میلان نشان دادند که قصد پا پس کشیدن در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارند. آنها به رم و لاتزیو به عنوان رقبای مستقیم خود هشدار بزرگی دادند.
وینگر نارنجی‌پوشان کرمان با کسب عنوان آقای گلی امیدوار است.
جوایز فردی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا پس از مشخص شدن قهرمان این رقابت‌ها اهدا شد.
کاپیتان تیم فوتبال جوانان گفت: برای کسب عنوان قهرمانی در آسیا تلاش می‌کنیم.
کاپیتان تیم ملی هاکی پس از کسب عنوان سومی در جام جهانی گفت: هرچند تلاش تیم راهیابی به فینال جام جهانی بود، اما تکرار عنوان سومی نیز کار راحتی نبود.
ناپولی در حالی به دنبال کسب اولین عنوان قهرمانی پس از بیش از سه دهه است که عوامل بیرون زمین نقش مهمی در موفقیت این تیم ایفا کرده‌اند.
سباستین تیگالی، مهاجم الوحده، پس از گلزنی به الوصل، تعداد گل‌های خود را 176 رساند تا نیم نگاهی به کسب عنوان برترین گلزن تاریخ لیگ امارات داشته باشد.
تیم ملی فوتسال بانوان پس از کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت کافا دقایقی پیش کشور ازبکستان را به مقصد تهران ترک کرد.
لیونل مسی بعد از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام جهانی با تیم ملی آرژانتین لحظات احساسی را با مادرش سپری کرد.
لیونل مسی ساعاتی پس از کسب عنوان قهرمانی با تیم ملی فوتبال آرژانتین از احساس خود پس از فتح مهم‌ترین جام دوران حرفه‌ای گفته است.
لیونل مسی ساعاتی پس از کسب عنوان قهرمانی با تیم ملی فوتبال آرژانتین از احساس خود پس از فتح مهم‌ترین جام دوران حرفه‌ای گفته است.
تیم ملی فوتسال ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا به ایران بازگشت.
تیم ملی کشتی فرنگی در حالی با دو نقره و یک برنز و کسب عنوان چهارمی تیمی به کار خود پایان داد که بار دیگر صدای اعتراض مخالفان بنا بلند شده است.
در پایان پیکارهای سومو قهرمانی اوپن آسیا، تیم ملی ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نقره و ۴ برنز پس از کشورهای روسیه و قرقیزستان بر سکوی سوم ایستاد.
در پایان پیکارهای سومو قهرمانی آسیا، تیم ملی ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نقره و ۴ برنز پس از کشورهای روسیه و قرقیزستان بر سکوی سوم ایستاد.
مجید ترکان چهره نامدار کشتی ایران پس از انتخاب به جای محمد طلایی، نتوانست نتایج خوبی را در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان رقم بزند و در ۲ رویداد با کسب عنوان چهارمی، از رفتن به روی سکو بازماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ