صابر کاظمی در لیست ارسالی به فدراسیون جهانی والیبال حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالا شما هم با این نظر موافقید که فیلم‌ها و انیمیشن‌های دیزنی در طول ۱۰۰ سال گذشته به طور قابل توجهی تکامل پیدا کرده‌اند. این شرکت با طراحی‌های دستی میکی ماوس (Mickey Mouse) شروع به کار کرد، بعد به سمت شاهزاده خانم‌های مختلف رفت و آن‌ها را در پی یافتن سرگذشت و سرنوشت شیرین دنبال کرد، و تا این اواخر با به تصویر کشیدن داستان‌هایی با موضوعات مدرن‌تر و شخصیت‌های متنوع به کار خود ادامه داد.
ژاپنی‌ها تصمیمی گرفته‌اند که احتمالا خیلی خوشایند والیبال ایران نیست.
صابر کاظمی احتمالا در اردوی جدید تیم ملی والیبال حضور خواهد داشت.
لژیونر سالهای گذشته فوتبال ایران فاصله چندانی تا توافق با باشگاه استقلال ندارد.
سایت گل مدعی شد لیونل مسی از باشگاه الهلال درخواست کرده انتقال او به این تیم را تا سال 2024 به تعویق بیندازند. این خبر احتمال بازگشت او به بارسا را افزایش داده است.
هواداران پرسپولیس احتمالا و کم کم باید خود را آماده خداحافظی با سرمربی تیم خود کنند.
احتمالا میثم صالحی دیگر غایب بزرگ تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها خواهد بود.
روزنامه‌های انگلیسی تیتر اصلی‌شان را به اخراج کریستین استلینی و احتمال بازگشت مائوریسیو پوچتینو به لیگ برتر انگلیس اختصاص داده‌اند.
ملی‌پوش والیبال ایران به دلیل دوپینگ نمی‌تواند تیمش را در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال همراهی کند. او احتمالا با محرومیت یک ساله مواجه خواهد شد.
تست دوپینگ امیرحسین توخته مثبت شده اما به احتمال زیاد خطری به لحاظ محرومیت او را تهدید نمی‌کند.
شنیده‌ها و گمانه‌زنی های «تابناک» حکایت از آن دارد به زودی با تصمیم سکان دار بانک مرکزی، یک مقام ارشد ارزی در بانک مرکزی تغییر خواهد کرد.
جزئیاتی از فرمت جدید تورنمنت باشگاهی آسیا اعلام شده که شکل این مسابقات را به‌طور کلی تغییر می‌دهد.
روزبه چشمی با پیشنهادی از کشور امارات روبرو شده و ممکن است در نقل و انتقالات زمستانی استقلال را ترک کند.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در بخش منابع ۷۰۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمد‌های مالیاتی و حدود ۲۵۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمد‌های اختصاصی دولت منابع درآمدی پیش‌بینی شده است.
شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت از ناحیه چهار سر ران باید برنامه اختصاصی خود را دنبال کند.
یکشنبه سرنوشت‌ساز تیم ملی فوتبال را سپری می‌کنیم؛ روزی بزرگ که لیست نهایی جام جهانی اعلام می‌شود و احتمالا حواشی زیادی در پیش خواهد بود.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به درخواست‌های مطرح شده مبنی بر تغییر نام شهرک اکباتان گفت: حتماً معبر و یا مکانی را به نام مبارک شهید «آرمان علی وردی» اختصاص خواهیم داد.
مدافع استقلال در جلسه تمرینی امروز آبی‌پوشان به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت؛ اما به احتمال فراوان از فردا به همراه دیگر اعضای تمرین می‌کند.
با توجه به این مسئله و صدور قرار جلب دادرسی، به نظر می‌رسد مهدی تاج نتواند بابت افتتاحیه ورزشگاه لوسیل راهی قطر شود. چرا که احتمال ممنوع الخروجی او بسیار بالاست و هیچ بعید نیست به زودی شاهد لغو سفر او باشیم.
شیخ دیاباته احتمالا از هفته هفتم تبدیل به چهره موردنظر یحیی گل‌محمدی خواهد شد.
احتمالا نامه‌ای مهم و مبنی بر بی‌توجهی به قوانین و مقررات کشور در انتخابات عامل تصمیم کامرانی‌فر بوده است.
یک مقام وزارت بهداشت گفت: میزان بروز سرطان طی دو دهه آینده افزایش می‌یابد که این امر هم مربوط به نوع خاصی از سرطان نیست و علت اصلی آن افزایش نسبت جمعیت سالمندی است اما، در مورد برخی سرطان‌ها عامل خطر اختصاصی وجود دارد. مثلا در مورد سرطان دهانه رحم یک عامل خطر اختصاصی مانند HPV با انواع خوش خیم و بدخیم وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ