وزارت امور خارجه ایران طی بیانیه‌ای اسامی مؤسسات و مقامات غربی را که به لیست تحریمی ایران اضافه شده‌اند، اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحادیه اروپا با طرح ادعاهای بی‌اساس پیشین، صادارت اقلام مرتبط با هواپیماهای بدون سرنشین به ایران را ممنوع اعلام کرد.
دولت انگلیس به بهانه‌های حقوق بشری شماری از افراد و نهادهای ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود افزود.
اتاوا امروز اعلام کرده اسامی ۷ نفر را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. کانادا این افراد ر به «نقض آشکار و نظام‌مند حقوق بشر» در نظام قضائی ایران و به ویژه دادگاه‌های انقلاب متهم کرده است.
وزارت خارجه کانادا اعلام کرد مع برخی از قضات دادگاه‌های انقلاب اسلامی ایران را در فهرست تحریم جدید خود قرار داده است.
خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که پویا پیرحسین‌لو و فرهاد فاطمی را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.
وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز تحریم‌های جدیدی را در ارتباط با ایران اعلام کرد.
دولت آمریکا به اتهام «تبادلات نظامی» میان ایران و روسیه، شرکت «گرند سی ال ال سی» روسیه و شرکت «کشتی‌رانی دریای خرز» ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار داد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد تحریم‌هایی را علیه بخش حمل و نقل دریایی ایران وروسیه وضع کرده است.
کشورهای عضو اتحادیه اروپا روز چهارشنبه نخستین دور گفتگو‌ها بر سر تحریم‌های تازه پیشنهادی در خصوص تهاجم نظامی روسیه به اوکراین را که احتمالا برخی شرکت‌های چینی و ایرانی را هدف قرار خواهد داد، آغاز کردند.
طبق بیانیه دولت کانادا، «ملانی جولی» وزیر خارجه این کشور امروز (چهارشنبه، سوم مه) تحریم‌های جدیدی را تحت مقررات اقدامات ویژه اقتصادی علیه ایران اعمال کرد.
دولت کانادا با پیش کشیدن ادعاهای بشردوستانه ، دامنه تحریم‌های خود علیه جمهوری اسلامی ایران گسترش داد.
طبق این بیانیه، دلیل این تحریم‌ها «نقش داشتن این نهاد و افراد در نقض آشکار و سیستماتیک حقوق بشر در ایران و خارج از آن» خوانده شده است.
وزارت خزانه‌داری آمریکا سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ایران و سرویس امنیت فدرال روسیه را تحریم کرد.
وزارت امور خارجه کشورمان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم‌هایی علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه خطاب به آمریکایی‌ها، نوشت: حمایت از جنایتکاران و تروریست‌ها، دخالت در امور داخلی ایران و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران را متوقف کنید.
کانادا امروز از وضع تحریم‌های جدیدی علیه ایران خبر داد.
اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه برخی افراد و نهادهای ایرانی وضع کرد.
وزارت خارجه کانادا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به دلایل حقوق بشری خبر داد.
وزارت خارجه اعلام کرد: تحریم‌ها شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود اشخاص تحت تحریم به جمهوری اسلامی ایران و توقیف اموال و دارایی آنان در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران است.
وزارت امور خارجه کشورمان در چارچوب قواعد حقوقی مرتبط تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی را به دلیل حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر تحریم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: در پاسخ به اقدام امروز شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا، بزودی تحریم‌های متقابل علیه اشخاص و نهادهای ذیربط اروپایی اعمال و اعلام خواهد شد.
این تحریم‌ها در ادامه حمایت غرب از ناآرامی‌های اخیر در ایران از سوی دیپلمات‌های ارشد اتحادیه اروپا علیه مقامات و نهادهای ایرانی انجام شده است.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اسامی افراد و نهادهای جدیدی را به بهانه آنچه انجام اقدامات مخرب سایبری خوانده شده در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ