دو تیم فوتبال تراکتور و نساجی با هدف رسیدن به رتبه پنجم جدول رده بندی، به مصاف هم رفته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از کسب رتبه اول این دانشگاه در سال ۲۰۲۳ خبر داد.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی و نیز کسب جایگاه دوم شبکه بانکی در سهم از بازار کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در تیرماه سال جاری شد.
تیم پنج‌نفره دانشجویان دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی شریف با کسب پنج مدال طلا و نقره موفق به کسب رتبه برتر چهل و پنجمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور شدند.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب بیشترین سهم از بازار تراکنش‌های شبکه بانکی و نیز کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی در خردادماه سال جاری شد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل قزاقستان به میدان رفت و سه بر یک مغلوب حریف شد تا با عنوان ششمی آسیا در نخستین دوره این رقابت‌ها به کار خود پایان دهد.
ناهید کیانی پس از کسب دو مدال ارزشمند در خرداد ماه به صدر جدول رده‌بندی جهانی و جایگاه پنجم رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی تکواندو صعود کرد.
ناهید کیانی پس از کسب دو مدال ارزشمند در خرداد ماه به صدر جدول رده‌بندی جهانی و جایگاه پنجم رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی تکواندو صعود کرد.
گالاتاسرای کار را برای کسب رتبه پنجم به بازی سوم کشاند.
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کسب رتبه اول کشفیات سلاح و مهمات از سوی سازمان حفاظت محیط زیست بوده است.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از کسب رتبه سوم حداقل تأخیرات پروازی در فرودگاه هیترو لندن توسط ایران‌ایر خبر داد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی از کسب رتبه نخست انضباط مالی سازمان زیباسازی شهر تهران در میان ۱۹ سازمان وابسته به شهرداری خبر داد.
در آخرین روز از رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان، محمد کیادربندسری موفق شد در پایان مانش(دور) دوم مارپیچ کوچک در جایگاه پنجاه و دوم قرار گیرد.
رکسانا رازقیان لژیونر ایرانی باشگاه تولوزین فرانسه رتبه 23 مسابقات رنکینگ جهانی اسلالوم را به دست آورد.
شرکت به‌پرداخت ملت در آذرماه سال جاری ضمن حفظ صدرنشینی خود به لحاظ میزان مبلغ تراکنش‌های انجام‌شده، از نظر تعداد تراکنش‌ها نیز به جایگاه نخست PSP های کشور بازگشت.
در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر، تیم های فولاد و ذوب‌آهن برای کسب رتبه پنجم به مصاف هم رفته اند.
فرمانده کل سپاه در پیامی کسب رتبه پنجمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) بین ۱۱۰ دانشگاه کشور را به فرمانده این دانشگاه تبریک گفت.
هانیه رستمیان گفت: توانستم در این مسابقه با یک رکورد عالی راهی فینال بشم و در فینال هم با کسب رتبه پنجم، اولین سهمیه کاروان ایران در المپیک پاریس را کسب کنم.
توانستم در این مسابقه با یک رکورد عالی راهی فینال بشم و در فینال هم با کسب رتبه پنجم، اولین سهمیه کاروان ایران در المپیک پاریس را کسب کنم
رقابتهای دسته ۹۶ کیلوگرم مردان قهرمانی آسیا در بحرین با کسب رتبه پنجمی برای رضا بیرانوند و مقام هشتمی علیرضا معینی پایان یافت.
رقابتهای دسته 96 کیلوگرم مردان در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا با کسب رتبه پنجمی برای رضا بیرانوند و رتبه هشتمی علیرضا معینی پایان یافت.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ارزیابی عملکرد بیست و پنجمین دوره جشنواره شهید رجایی در هر دو شاخص عمومی و اختصاصی رتبه برتر به خود اختصاص داد.
ورزشکاران ایران با کسب مجموع ۱۳۳ مدال رتبه سوم جدول مدالی بازی های کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه را کسب کردند.
غلامرضا مومنی مقدم از کسب رتبه پنجمی با تیم ملی جوانان راضی به نظر می رسد.
تیم‌ ملی والیبال جوانان ایران با کسب رده پنجم به کار خود در مسابقات جام کنفدراسیون مردان آسیا 2022 پایان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ