ژاوی، سرمربی بارسلونا، اعتراف کرد اگر تیمش در این فصل جام نگیرد اخراج خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار امیر قلعه نویی که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بود دقایقی پشت در ورودی جایگاه ویژه معطل شد.
کمک امیر قلعه‌نویی بازی فولاد خوزستان و صنعت نفت را زیر نظر می‌گیرد.
دستیار امیر قلعه‌نویی می‌گوید مسئولان فدراسیون فوتبال باید ماه‌ها قبل به برگزاری بازی‌های دوستانه بزرگ برای تیم ملی فکر می‌کردند.
مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نگاه امیر قلعه‌نویی به رنکینگ نیست و به همین دلیل هم درخواست بازی‌های دوستانه بزرگ‌تری را داشته است.
باشگاه بورنموث که امروز مربی سابقش گری اونیل را اخراج کرد دقایقی پیش اعلام کرد آندونی ایرائولا را به عنوان سرمربی جدید تیمش استخدام کرده است.
یحیی این حرف‌ها را در روز‌هایی زد که پرسپولیس نتایج درخوری نمی‌گرفت و امتیاز از دست می‌داد. شایعه شده بود که هشت نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم فراخوانده و به‌شدت مؤاخذه شده بودند. خود یحیی، ولی همان روز‌ها با انتشار یک توییت خبرساز، از این گفت که تهدید در او اثری ندارد: «قراردادم را کسر می‌کنند، کمیته انضباطی مرا احضار می‌کند، تهدید می‌کنند، ولی من میان همین مردم بزرگ شده و پشت همین مردمم می‌مانم»
ارلینگ هالند و اونای امری بهترین بازیکن و بهترین مربی ماه آوریل لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند و گل متئوس نونز (ولورهمپتون) به چلسی نیز گل ماه معرفی شد.
ارلینگ هالند و اونای امری به عنوان بهترین بازیکن و بهترین مربی ماه آوریل لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند و گل متئوس نونز (ولورهمپتون) به چلسی نیز گل ماه معرفی شد.
ریو فردیناند به اونای امری، مربی استون ویلا گفت، سرجایش بنشیند. یونایتد به روند ده بازی بدون باخت ویلا پایان داد.
با تصمیم امیر قلعه‌نویی، حمید مطهری مربی تیم ملی و مهدی خراطی رییس دپارتمان تیم‌های ملی فوتبال برای ارزیابی مسابقات کافا راهی قرقیزستان می شوند.
استون ویلا با برتری 3-0 برابر نیوکسل، حالا حتی این شانس را دارد تا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در هفت بازی بعدی خود تلاش کند.
مربی آریا می‌گوید او پیش از آنکه اشتهای سیری ناپذیری برای غذا خوردن پیدا کند، ۸۵ کیلوگرم بود. او حالا بدون از دست دادن روحیه اش کماکان در حال کاهش وزن است، امری که در میان افراد بزرگسال کمتر دیده می‌شود. آریا حالا به نمادی از امید بدل شده است. او برای کاهش وزن خود از ترکیبی از یک برنامه ورزشی سختگیرانه به همراه یک رژیم غذایی مغذی و مراقبت پزشکی کمک گرفته است.
طبق اطلاعات به دست آمده، مذاکرات ابتدایی برای اضافه شدن یک مربی پرتغالی به تیم ملی ایران انجام شده است.
شاگردان امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا 2007 اکثرا مربی شده‌اند و فقط از بین آن‌ها مسعود شجاعی همچنان بازی می‌کند.
مربی پرسپولیس به تمجید از مدافع چپ باتجربه تیمش پرداخت و از وی به عنوان پنج بازیکن برتر این فصل یاد کرد.
در کنار نتایج موفقیت آمیز سه مربی خارجی شاغل در لیگ برتر باید از یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی برای رقابت با آنها تمجید کرد.
فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل استون‌ویلا می‌گوید لیورپولی‌ها باید نگران ویلا با مربی جدیدش اونای امری باشند.
مربی تیم ملی بوکس گفت: برخی دوستان منتقد دلشان مثل گذشته برای پول و سفر تنگ شده است و خودشان را به در و دیوار می‌زنند.
مربی تیم ملی بوکس گفت: برخی دوستان منتقد دلشان مثل گذشته برای پول و سفر تنگ شده است و خودشان را به در و دیوار می‌زنند.
اینکه در تمام طول تمرین بتوانی رفتار و صحبت‌های فنی کارلوس کی‌روش را زیر نظر داشته باشی اتفاقی است که علی‌رغم سابقه طولانی مدت این مربی در ایران امری عادی به شمار نمی‌رود.
هاشمی‌گلپایگانی همان‌طو‌رکه عنوان شد، از زمان دبیری‌اش بر ستاد امر به معروف تاکنون، اظهارات زیادی داشته که غالبا با واکنش‌های متعددی مواجه شده است، ولی جالب اینکه او در زمینه ورزش هم چندین اظهارنظر تندوتیز داشته که این مورد هم از دید منتقدانش پنهان نمانده است. او یکی از مخالفان جدی ورود زنان به ورزشگاه است و از آن عجیب‌تر اینکه مخالف حضور مربیان خارجی در ایران
پی‌یر امریک اوبامیانگ باز هم از میکل آرتتا انتقاد کرد و گفت که او راه هدایت بازیکنان بزرگ را نمی داند. ستاره گابنی در عوض از ژاوی تمجید کرد.
حمله ستاد امر معروف به مربی زن خارجی در تیم هندبال زنان سپاهان
با توجه به رخدادهای کنونی، تورم فرانسه به بالاترین حد خود در ۳۱ سال گذشته رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ