یک منبع وابسته به مخالفان سوری از دستور ارتش ترکیه به هیئت تحریر الشام برای عقب نشینی از عفرین در حومه شمال غربی حلب خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورک پفی ترکیه یکی از محبوب‌ترین انواع بورک در دنیاست. بورک پفی ترکیه شباهت زیادی به پیراشکی دارد و با ذائقه ایرانی همخوانی خوبی دارد. در ترکیه غذای بورک پفی را همراه با سوپ اوزگلین سرو می‌کنند، ولی شما می‌توانید غذای بروک پفی را به تنهایی هم سرو کنید.
یک کارشناس انرژی تصریح کرد: باید همه تلاش خود را به کار ببندیم که از کشور‌هایی مانند روسیه، ترکمنستان و قطر گاز را وارد کنیم و آن را به کشور‌هایی مانند عراق، ترکیه و پاکستان بفرستیم. به منظور تقویت جایگاه کشور در تجارت گازی منطقه باید این موضوع را در دستور کار اصلی حوزه‌ی انرژی کشور بگذاریم.
به گفته جک دورسی بنیانگذار توئیتر، این پلتفرم در هندوستان، نیجریه و ترکیه با تهدید تعطیلی روبرو است مگر آنکه از دستور محدودسازی حساب های کاربری پیروی کند.
مدیرکل بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی گفت: همکاری با اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و کشورهای هدف همچون ترکیه، روسیه، قطر با رویکرد صادرات صنایع‌دستی در دستور کار قرار گرفت.
نخست وزیر ارمنستان اعلام کرد که امیدوار است پس از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، روابط با آنکارا عادی شود.
بن سلمان با پی بردن به اشتباهات استراتژیک خود از کوبیدن بر طبل تنش‌جویی، استراتژی خروج از کانون‌های بحران و مناقشه را در دستور کار قرار داده است. او قصد دارد با دور کردن ریاض از غامض‌ترین مسائل منطقه‌ای خود را از درگیری‌های هزینه‌زا با قدرت‌های بزرگ منطقه هم‌چون ایران و ترکیه رها کند
تیم اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا بعد از حضور در دو تورنمنت بین‌المللی پیروزی ترکیه و جام رحیم علی‌آبادی مشخص خواهد شد.
مشاور ریاست‌جمهور ترکیه می‌گوید که آنکار احتمالا به علت بالای خرید جنگنده‌های اف-۱۶، از خرید آنها صرف‌نظر می‌کند و به جای آن باید خرید جنگنده‌های روسی یا چینی را در دستور کار قرار دهد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز اعلام کرد: تشکیل نشست وزرای خارجه در قالب چهارجانبه (ایران، روسیه، سوریه و ترکیه) در دستور کار و شرایط برگزاری آن در حال بررسی است.
منابع عمانی اعلام کردند که به دستور هیثم بن طارق سلطان عمان، این کشور امروز یک پل هوایی برای کمک رسانی به مناطق آسیب دیده از زلزله سوریه و ترکیه را ایجاد کرد.
استان‌های آسیب دیده آدانا، آدیامان، دیاربکر، غازیانتپ، قهرمان مرعش، کیلیس، مالاتیا، عثمانیه، هاتای و سانلیورفا براساس این دستور العمل در وضعیت اضطراری به سر می‌برند.
در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و وضعیت نامشخص سه بازیکن ایرانی تیم مالاتیا اسپور در جریان این حادثه، وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری فوری موضوع شد.
در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و وضعیت نامشخص سه بازیکن ایرانی تیم مالاتیا اسپور در جریان این حادثه، وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری فوری موضوع شد.
در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و وضعیت نامشخص سه بازیکن ایرانی تیم مالاتیا اسپور در جریان این حادثه، وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری فوری موضوع شد.
رئیس جمهور الجزایر دستور اعزام تیم امدادرسانی به ترکیه جهت کمک به آسیب دیدگان زلزله شدید در جنوب این کشور را صادر کرد.
دفتر ریاست جمهوری کره‌ جنوبی امروز اعلام کرد که «یون سوک یول» دستور ارائه کمک به زلزله‌زدگان ایران و ترکیه را صادر کرده است.
بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت و دستگیری کاوه را صادر کرد. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در شاخه‌ای از تحقیقات به سراغ کاوه رفتند، اما مشخص شد پسر جوان پس از جنایت به ترکیه متواری شده است.
مرد متهم گفت: مرد جوان تاجری ثروتمند و در کار واردات پوشاک است و وضع مالی خوبی دارد. او خانه‌ای در ترکیه دارد و به خاطر کارش مدام در حال رفت و آمد به ترکیه است. سردسته باند هم از ترکیه به ما دستور داد که از مرد بنزسوار زهرچشم بگیریم.
نخست‌وزیر عراق دستور استقرار فوری نیروهای ارتش عراق در مرزهای مشترک با ایران و ترکیه را صادر کرد.
به دنبال اظهارات اخیر سردار آزمون، باشگاه فنرباغچه ترکیه جذب این مهاجم تیم ملی ایران را در دستور کار خود قرار داده است.
وزیر کشور ترکیه اعلام کرد که دستور دو عملیات تروریستی خیابان استقلال استانبول و شهر «مرسین» از منطقه «منبج» سوریه صادر شده بود.
وزیر کشور ترکیه اعلام کرد که دستور دو عملیات تروریستی مرسین و خیابان استقلال استانبول از منطقه «منبج» سوریه صادر شده بود.
یکی از خوانندگان موسیقی پاپ ترکیه، در کنسرتش گفته انحراف اخلاقی یکی از نوازندگان گروهش به این دلیل است که او قبلا در مدرسه اسلامی درس خوانده است. پس از این اظهارات این خواننده با دستور دادستانی ترکیه به اتهام نفرت‌پراکنی بازداشت و به زندان منتقل شد.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ