به گفته دکتر پلارک اتریشی، پول‌هایی که می‌خواستند به امیرکبیر رشوه بدهند و او نمی‌گرفت، صرف کشتن او شد. رشوه خواری به مفهوم کلی شامل پیشکش، مداخل، سیورسات (زاد و توشه) و جعاله گفته می‌شد. مجموعه آن‌ها به یک نقطه می‌رسید که آن دزدی طبقه حاکمه از جیب مردم است و زیان آن بیش از همه گریبان طبقه رعیت و کسبه و افراد خرده پا را می‌گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اکنون که دامنه تحریم‌های آمریکا، کشورهای بسیاری را هدف قرار داده است کشورهای تحریم‌شده ایران و ونزوئلا با راهکارهای ابتکاری توانسته‌اند تجارت خارجی خود را سامان دهند.
یکی از خبرنگاران الجزیره درباره میزان دارایی‌های آزادشده ایران در مذاکرات اخیر با آمریکا ادعای جدیدی را مطرح کرد.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس جزئیاتی از حضور گلر برزیلی در این تیم عنوان کرد.
گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال بالای پیوستن نیلوفر اردلان به سپاهان همچنان ادامه دارد.
بنا به شرحی که رفت اساسا فرمان تجارت خارجی عراق دست آمریکاست و اگر در فشارهایش بر بغداد را برای محدود کردن تجارت با ایران بالا ببرد که تحریم‌های بانکی اخیر پس از اتصال عراق به نظام مالی "سوئیفت" نشانی از آن است، عراق عملا توان مخالفت ندارد.
۴۰ هزار یورو باقیمانده پرسپولیس هنوز به حساب رادو ننشسته است.
در حال حاضر احتمال جدایی هری کین از تاتنهام 50 درصد است، اما مدیران این باشگاه از همین حالا برای فروش احتمالی او برنامه‌ریزی کرده‌اند.
کریستیانو جوینتولی، مدیر ورزشی یوونتوس، در واکنش به شایعه جدایی فدریکو کیه‌زا، اعلام کرد هیچ بازیکن غیرقابل انتقالی وجود ندارد.
یان فاستر، سرمربی زیر 20 ساله های انگلیس، به عنوان دستیار استیون جرارد به کادر فنی الاتفاق عربستان اضافه شد.
پاری‌سن‌ژرمن موضع خود را روشن کرد و روی کیلیان امباپه 200 میلیون یورو قیمت گذاشت. پاریسی‌ها به او گفته‌اند یا تمدید کن یا با این قیمت به تیم دیگری برو.
روش‌های انتقال پول و خرید کارتی کدام‌اند؟
محمدرضا نیک نژاد: مهاجرت در پایه دانش آموزی مخصوص طبقات خاصی است و گستردگی ندارد. همانطور که در ایران شکاف طبقاتی زیاد و آموزش طبقاتی شده و عموما دیگر رشته‌های برند و پول ساز برای پولدار‌ها مانده است. آمار‌ها نشان می‌دهد از ۴۰ رتبه اول کنکور فقط یک نفر از مدارس دولتی است یا در سه هزار رتبه اول کنکور ۷ تا ۸ درصد و چه بسا کمتر از مدارس دولتی هستند. از طرف دیگر فقط آدم‌های پولدار توان فرستادن کودکان خود به مدارس خارج از کشور را دارند و اگر در خانواده متوسط چنین تصمیمی بگیرند حتما فشار زیادی به آن‌ها وارد می‌شود.
رشد قارچ‌گونه مربی‌نماها در رشته‌های مختلف رزمی به معضلی تبدیل شده که آینده و سلامت هنرجویان کم سن و سال را به خطر مواجه کرده است. معضلی که اکنون فدراسیون‌های رزمی پرمخاطب عزم خود را برای مقابله با آن و حمایت از علاقمندان کم سن و سال جزم ک
اداره پست اولیه تهران که در خیابان امام خمینی (ره) قرار داشت در این وقت از سال با نزدیک شدن به سال نو مانند دوزندگی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها شلوغ‌ترین روز‌های خود را می‌گذراند.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: کلیه رده‌های بسیج مستضعفین (پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج)، پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و موزه‌های دفاع مقدس از پرداخت حق انشعاب برق، گاز، آب و فاضلاب، تلفن، عوارض شهرداری و شمارش‌گر‌ها و کلیه خدمات دولتی و عوارض معاف شدند.
بورس تهران در یکی از روز‌های بی سابقه خود با افت بیش از ۵۷ هزار واحدی کار را تمام کرد. سقوطی که با خروج پول حقیقی‌ها برای هفتمین روز پیاپی آن هم با ارزش بیش از یک هزار میلیارد تومانی همراه شد. فردا ۱۰ بهمن هم شاهد ریزش سنگین بورس خواهیم بود؟
امروز یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ بورس ایران یکی از تلخ‌ترین روز‌های خود را پشت سر گذاشت. شاخص کل بیش از ۵۶ هزار واحد ریزش را تجربه کرد و پول حقیقی زیادی از بازار خارج شد. صدرنشین خروج پول حقیقی شتران بود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه بورس باز است؟، پیش بینی بورس فردا | این نماد‌ها با تقاضا همراه هستند، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا در روز‌های آتی،  خبر‌های مهم برای نماد‌های دارویی، خبری خوب برای متقاضیان خرید دنا در بورس کالا،  خریداران ربع سکه چقدر سود کردند؟، مجمع خزامیا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
هکر‌ها در حال به کار گیری روش‌های جدید حمله هستند که از نظر کارشناسان به طور فزاینده‌ای پیچیده است. در چنین وضعیتی ما همچنان بیشتر اطلاعات خصوصی و اطلاعاتی درباره پول و حساب‌های خود را در فضای آنلاین نگه می‌داریم؛ بنابراین یک حمله هکری در سال ۲۰۲۳ می‌تواند واقعا ویرانگر باشد.
پیشرفت فناوری های نوین و لزوم استفاده هر چه بیشتر از کارت بانکی به جای پول نقد، جامعه را به سمت به کارگیری روش‌های بروز و دقیق تر بانکی سوق می‌دهد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: با موافقت شورای پول و اعتبار، سقف وام اشتغال مددجویان و نیازمندان در رشته‌های شغلی مشخص، به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.
کوبل داوران ایرانی حاضر در مسابقات قهرمانی جهان دختران نوجوان به همراه خانم میترا نوری عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال چند دیدار را قضاوت کرده و مسئولیت نظارت فنی آن را برعهده داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ