پریسا بهزادی نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی در برنامه «بانوی ایرانی» کانال رادیویی ورزش بانوان از دعوت یک مربی خارجی پرتابی برای بانوان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی به اظهارات یکی از ورزشکاران این رشته که تصاویری از سوسک در غذایش و گربه در اتاقش منتشر کرده بود، واکنش نشان داد.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر ورزشکاری به رکورد بازی‌ها نزدیک نباشد به ناچار اعزامش نخواهیم کرد چون این رقابت‌ها محل آزمون و خطا نیست.
فدراسیون جهانی دوومیدانی هیچ برنامه‌ای برای بازگرداندن ورزشکاران روسیه و بلاروس به مسابقات ندارد.
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی با قبول استعفای هاشم صیامی برگزار شد.
مجمع فدراسیون دوومیدانی بعد از 2.5 ماه با استعفای هاشم صیامی از ریاست این فدراسیون موافقت کرد.
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی به منظور موافقت یا عدم موافقت اعضا با استعفای صیامی در حالی فردا برگزار می شود که مجوز برگزاری اش دو روزه صادر شده است!
با اعلام فدراسیون دوومیدانی ترکیب تیم ملی ایران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی قاره آسیا و پاداش کسب مدال در این مسابقات مشخص شد.
در پایان مسابقه رکوردگیری دوومیدانی، حسین رسولی در ماده پرتاب دیسک حدنصاب تعیین شده توسط فدراسیون برای اعزام به بازی‌های آسیایی را کسب کرد و در تیم اعزامی قرارگرفت.
در پایان روز نخست مسابقات رکوردگیری دوومیدانی‌ جهت انتخاب تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی، هیچکدام از زنان ورزشکار به رکوردهای مدنظر فدراسیون نرسیدند.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری پیش از برگزاری جام بین المللی امام رضا در خصوص برنامه اش برای حضور در انتخابات گفت: دوومیدانی خانه ماست.
کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی اسامی ۱۳ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در کره جنوبی را اعلام کرد.
قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: دوومیدانی در این سال‌ها زمان‌های زیادی را از دست داده و اگر در بازی‌های آسیایی نتیجه نگیریم مقصر کسانی هستند که کار را به اینجا رسانده اند.
در پی استعفای هاشم صیامی از ریاست فدراسیون دوومیدانی، سیدحمید سجادی در حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد.
سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی منصوب شد
وزیر ورزش و جوانان در حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.
وزیر ورزش استعفای رییس فدراسیون دوومیدانی را پذیرفت
ماراتن مختلط شیراز: رئیس فدراسیون دوومیدانی استعفا کرد
به دنبال ناهنجاری های صورت گرفته در مسابقات دو استقامت استان فارس، رئیس فدراسیون دوومیدانی استعفا کرد.
سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت: در واقع تا زمانی که حکمم به عنوان دبیر فدراسیون قطعی نشود، در کنار هیئت دوومیدانی البرز هستم.
سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی منصوب شد.
سرپرست کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی به اتفاقاتی که برای دوومیدانی کاران در قونیه رخ داد، واکنش نشان داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ