یکی از پیشکسوتان برجسته حوزه صنایع‌دستی در دور جدید جشنواره فجر صنایع دستی انتخاب  خواهد شد تا به عنوان رئیس افتخاری جشنواره فعالیت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات نوشت: مشکل مهم فارسی‌زبانانی هستند که با تفکر طالبان حرف می‌زنند.
خوزه مارتینز پیری، جانشین آمانسیو به عنوان رئیس افتخاری جدید باشگاه رئال مادرید شد.
در ادامه برنامه‌های سفر رسمی آیت‌الله رئیسی به ونزوئلا، آقای «نیکولاس مادورو» نشان افتخار ملی ونزوئلا (نشان درجه یک زنان و مردان آزادی‌بخش ونزوئلا) را به رئیس جمهوری اسلامی ایران اعطا کرد.
نیکولاس مادورو نشان افتخار ملی ونزوئلا را به ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران اعطا کرد.
نیکولاس مادورو نشان افتخار ملی ونزوئلا را به رئیس جمهوری اسلامی ایران اعطا کرد.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ و رئیس افتخاری باشگاه آلمانی امروز با حضور در تمرین این تیم با توماس توخل دیدار کرد.
رئیس افتخاری اتحادیه فوتبال روسیه، خبر امتناع حضور تیم ملی این کشور در مسابقات کافا را تایید کرد.
پاسخ افتخاری رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان تهران به علت شلیک دو موشک به هواپیمای اوکراینی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
افتخاری، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان تهران گفت: خطاهای متعددی وجود داشت اما از لحاظ سیستماتیک با نقصی مواجه نبودیم و خطای انسانی دخیل بود.
رئیس افتخاری فدراسیون فوتبال روسیه از دیدار دوستانه تیم ملی این کشور با ایران استقبال کرد و گفت: این مسابقه هم از نظر ورزشی برایمان مهم است و هم از نظر تبلیغاتی.
هیات داوران سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر  متشکل از: هادی آرزم، علی رحیمیان، هوشنگ جاوید، رضا مهدوی، بهزاد عبدی، مجیدی اخشابی، اولگا خومووا(رئیس کنسرواتور سنت پترزبورگ)، آنتوان تننوف (آهنگساز و رئیس اتحادیه آهنگسازان روسیه) است. در بخش آهنگسازی موسیقی بی کلام دیپلم افتخار به محمد علی نجف پور برای آلبوم «اوراد» رسید. در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی، دیپلم افتخار را  سید محسن حسینی برای آلبوم «جز عشق ندارم هنری»دریافت کرد. در بخش آهنگسازی موسیقی معاصر و ارکسترال ایرانی بی‌کلام امیر حسین سمیعی برای آلبوم «اروند» جایزه باربد را از آن خود کرد. دیپلم افتخار خوانندگی موسیقی پاپ و تلفیق به غلامرضا صنعتگر و عارف علیزاده برای آلبوم «تهران جان» و جازه باربد به وهاب ابراهیمی برای آلبوم «باید ستاره شد» رسید.
باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که آمانسیو آمارو، اسطوره و رئیس افتخاری این باشگاه، درگذشت.
باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که آمانسیو آمارو، اسطوره و رئیس افتخاری این باشگاه، درگذشت.
خبرگزاری ایرنا نوشت: اعطای عنوان استاد افتخاری دانشگاه پکن به ابراهیم رئیسی به پاس خدمات و اقدامات در مسیر تقویت و توسعه روابط ایران و چین و زمینه‌های مشترک فرهنگی میان دو تمدن بزرگ بود.
آیین اعطای عنوان استاد افتخاری دانشگاه پکن به سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح روز چهارشنبه به وقت محلی با حضور رئیس، اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.
طی مراسمی در دانشگاه پکن عنوان استاد افتخاری این دانشگاه به رئیس جمهور کشورمان اعطا شد.
رئیس جمهور چین در محل کنگره ملی خلق چین به صورت رسمی از رئیس جمهور کشورمان استقبال کرد.
«شی جین پینگ» رئیس جمهور چین در محل کنگره ملی خلق چین و به صورت رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیئت عالیرتبه اقتصادی و سیاسی به این کشور سفر کرده است، استقبال کرد.
بیستمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا روز جمعه با حضور سردار نصرالله فتحیان مدیرعامل، سردار سید یحیی صفوی رئیس هیئت مدیره و با حضور افتخاری سردار حسین اشتری در ساختمان اصلی این خیریه برگزار شد. در این مجمع ضمن گزارش عملکرد خیرین در سال گذشته و ارایه نقطه نظرات اعضا، از خیرینی که بیشترین کمک را به موسسه داشتند تقدیر به عمل آمد. لازم به ذکر است موسسه خیریه امدادگران عاشورا حامی بیماران مبتلا به سرطان و صعب العلاج یک خیریه غیر سیاسی، غیر انتفاعی و مردم نهاد است که از سال ۱۳۸۰ با کسب اطلاع و نظر از مقام معظم رهبری رسما آغاز به کار کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با صبر و فداکاری حق بزرگی بر گردن کشور دارند و دیدار و خدمت به آنها افتخاری بزرگ برای همه مسئولان کشور است.
رئیس موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران (نیماد)، دکتر زهره افتخاری را به عنوان سرپرست مدیریت فناوری نیماد منصوب کرد.
اولی هوینس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ، می‌گوید بایکوت کردن جام جهانی قطر درست نیست و چیزی را تغییر نخواهد داد.
رئیس جمهور اوکراین به رؤسای مجالس 13 کشور دوست از جمله آمریکا با هدف قدردانی از حمایت های آنها از کی یف، نشان افتخار اعطا کرد.
انزلی- «بهمن صالح نیا» با تصمیم مدیران باشگاه ملوان بندرانزلی به عنوان رئیس افتخاری و مادام العمر این باشگاه منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ