آیین اعطای عنوان استاد افتخاری دانشگاه پکن به سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح روز چهارشنبه به وقت محلی با حضور رئیس، اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوین آونز از دلیل تصمیم WWE به اعطای عنوان قهرمانی به او به جای رینز و رالینز پرده براشت.
دادگاه کیفری یک استان تهران با صدور یک آگهی عمومی اعلام کرد: بر اساس پرونده تشکیل شده قرار است ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان منافقین به عنوان متهم محاکمه شوند.
رئیسی را در این سفر تعدادی از اعضای هیات دولت از جمله معاون اجرایی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و وزیران کشور، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و نیرو همراهی کردند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور یافتند.
عضویت رسمی ایران به عنوان نهمین عضو اصلی سازمان همکاری شانگهای در جریان بیست و سومین نشست سران آن،پس از فرآیند و انجام تعهدات رویه‌ای به جمهوری اسلامی اعطا و به تصویب و امضای دیگر اعضا رسید.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: اعطای نشان عالی برکت به افراد برگزیده به عنوان فرماندهان جنگ اقتصادی از اقدامات بنیاد برکت در نمایشگاه و رویداد «تلاش» است.
استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توان علمی استادان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، اعطای نقش بیشتر به استادان در پذیرش دانشجویان دکتری تخصصی پذیرش دانشجویان دکتری بر اساس پروژه محوری، اعطای حق انتخاب استاد راهنما توسط داوطلبان دوره‌های دکتری در هنگام انتخاب رشته/ محل، جهت دهی رساله‌های دکتری به سمت حل مسائل و نیاز‌های کشور و در نهایت برخورداری استادان برتر از دانشجویان مستعد و اولویت دانشجویان مستعد در انتخاب استادان برتر از اهداف شیوه نامه عنوان شده است.
برای پیشگیری از بی عدالتی در اعطای تسهیلات بانکی یا باید قوانینی توسط دولت تحت عنوان مصوبه دولت تصویب شود یا باید تجدید نظر‌های دیگری انجام شود که جلوی تسهیلات غیرمعمول به کارمندان بانک گرفته شود. همانطور که اشاره کردم برای بخش خصوص نمی‌توان به راحتی ورود کرد، مگر این که شورای هماهنگی بانک‌ها بتواند نظام پرداخت بانک‌های دولتی را تا حدی به بانک‌های خصوصی نیز ابلاغ کند. اما ساز و کار بانک خصوصی به این شکل است که در جلسه هیئت مدیره، مدیران بانک تشخیص می‌دهند که بر اساس بهبود سودآوری بانک یا ارتقای سطح شرایط بانک، لازم است به کارمندان یا بخشی از کارمندان، امتیازات ویژه بدهند.
سفته الکترونیک به عنوان خدمتی جدید از بانک تجارت برای تسهیل فرآیند اعطای تسهیلات غیرحضوری، در مرحله آغازین، در اپلیکیشن باجت این بانک رونمایی شد.
سفته الکترونیک به عنوان خدمتی جدید از بانک تجارت برای تسهیل فرآیند اعطای تسهیلات غیرحضوری، در مرحله آغازین، در اپلیکیشن باجت این بانک رونمایی شد.
فائو به دو سایت ایرانی سیستم کشت زعفران مبتنی بر قنات در گناباد و سیستم تولید انگور در دره جوزان را به عنوان نظام‌های میراث کشاورزی مهم جهانی گواهینامه رسمی اعطا کرد.
مهدی یوسفی فر با رأی اعضای مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان البرز به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.
«استفاده احتمالی ارتش اوکراین از تسلیحات شیمیایی در قالب جنگ با روسیه، انحلال پرابهام گروه نظامی خصوصی "موزارت" به عنوان یک شرکت آمریکایی فعال در جنگ اوکراین، و البته بازی دو جانبه دولت بایدن با مساله اعطای جنگنده‌های اف ۱۶ به اوکراین، سه اتفاق مشکوک و قابل تاملی هستند که جنگ اوکراین در روز‌های اخیر شاهد وقوع آن‌ها بوده و تحلیل آن‌ها جهت خوانشِ دقیق‌تر روند‌های جاری و آتی در قالب جنگ مذکور، کاملا ضروری است.»
خبرگزاری ایرنا نوشت: اعطای عنوان استاد افتخاری دانشگاه پکن به ابراهیم رئیسی به پاس خدمات و اقدامات در مسیر تقویت و توسعه روابط ایران و چین و زمینه‌های مشترک فرهنگی میان دو تمدن بزرگ بود.
طی مراسمی در دانشگاه پکن عنوان استاد افتخاری این دانشگاه به رئیس جمهور کشورمان اعطا شد.
رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا با ارائه پرچم این کنفدراسیون به فرزانه فصیحی ایران را به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا ۲۰۲۴ معرفی کرد.
ابوالفضل ابوترابی گفت: با لغو قانون اعطای تابعیت به فرزندان مادران ایرانی ما دیگر چیزی به عنوان ازدواج شرعی نخواهیم داشت و این اتباع می‌توانند به صورت قانونی ازدواج خود را ثبت کنند و جلوی کودک همسری نیز گرفته می‌شود.
جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری با عنوان ” مهرریزان” روز سه شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. مهلت افتتاح حساب و محاسبه امتیازات برای شرکت در قرعه کشی و اعطای جوایز تا روز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ خواهد بود.
بن برنانکه رئیس پیشین فدرال رزرو آمریکا به همراه داگلاس دایموند و فیلیپ دیبویچ به عنوان برندگان نوبل اقتصاد ۲۰۲۲ انتخاب شدند. هر سه برنده نوبل اقتصاد امسال نیز آمریکایی هستند. انتخاب اقتصاددان‌های آمریکایی تقریبا به یک سنت در اعطای جوایز نوبل تبدیل شده است.
اخذ هرگونه سپرده به عنوان وثیقه نقدی به هر عنوان، قبل و یا بعد از اعطای تسهیلات توسط بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی ممنوع است.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: تلاش می‌کنیم در کشورها عضو شانگهای مسئله بیمه‌ی قراردادهای تجاری را به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزار جایگزین ال سی (اعتبار اسناد بانکی) جای بیندازیم.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: انتخاب مجدد چمران به عنوان رییس شورای شهر در سال جدید خواسته ای است که تمامی اعضای شورای شهر تهران بر آن اتفاق نظر دارند.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: انتخاب مجدد چمران به عنوان رییس شورای شهر در سال جدید خواسته ای است که تمامی اعضای شورای شهر تهران بر آن اتفاق نظر دارند.
حسینی با بیان اینکه مقرر است مرجع اعلام اخبار در مورد سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی باشد، بیان کرد: مطالبه سازمان بهزیستی این است که افرادی که سهام عدالت نگرفته‌اند و قرار است از این پس به آنها سهام تخصیص یابد، برمبنای ارزش روز به آنها سهام داده شود.
مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی پیرامون اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، دارای نکات مثبت و منفی است. یک نکته مثبت آن اعطای صلاحیت دیوان عدالت برای رسیدگی به دعوی مربوط به دانشگاه آزاد، به عنوان یک موسسه عمومی غیر دولتی است. این به یک معنا به عنوان گسترش حقوق شهروندی و توسعه قلمرو اصل ۳۴ قانون اساسی، مبنی بر حق دادخواهی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ