خوزه مارتینز پیری، جانشین آمانسیو به عنوان رئیس افتخاری جدید باشگاه رئال مادرید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس ملی ویتنام، با حضور در بهارستان مورد استقبال رسمی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
دقایقی قبل وونگ دین هوئه رئیس مجلس ملی ویتنام در راس هیاتی بلندپایه با استقبال رئیس مجلس شورای اسلامی وارد بهارستان شد.
نخست وزیر پاکستان ضمن دعوت از رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد بعد از تحولات مربوط به انتخابات پاکستان، رئیس جمهور ایران نخستین رئیس دولتی باشد که به پاکستان سفر می‌کند.
مراسم استقبال رسمی رئیس جمهور اوگاندا از حجت الاسلام رئیسی
مراسم استقبال رسمی رئیس جمهور کنیا از رئیس جمهور
رئیس جمهور کشورمان در ادامه سفر منطقه‌ای خود به آفریقا، در نخستین برنامه سفر به اوگاندا، مورد استقبال رسمی «یووری موسونی» رئیس جمهور این کشور قرار گرفت.
رئیس جمهور کشورمان در ادامه سفر منطقه‌ای خود به آفریقا، در نخستین برنامه سفر به اوگاندا، مورد استقبال رسمی «یووری موسونی» رئیس جمهور این کشور قرار گرفت.
«میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا صبح امروز پنجشنبه به وقت محلی، در کاخ انقلاب شهر هاوانا، به شکل رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس یک هیئت‌ عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به این کشور سفر کرده است، استقبال کرد. در این مراسم، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و ثبت عکس یادگاری، روسای جمهور ایران و کوبا از یگان تشریفات سان دیده و اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را به یکدیگر معرفی کردند. پس از انجام مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی رؤسای‌جمهور و نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار خواهد شد.
«میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا در محل «کاخ انقلاب» هاوانا به صورت رسمی از رئیس جمهور کشورمان استقبال کرد.
در ادامه برنامه‌های سفر رسمی آیت‌الله رئیسی به ونزوئلا، آقای «نیکولاس مادورو» نشان افتخار ملی ونزوئلا (نشان درجه یک زنان و مردان آزادی‌بخش ونزوئلا) را به رئیس جمهوری اسلامی ایران اعطا کرد.
رئیس جمهور در سفر به منطقه‌ای خود آمریکای لاتین، در کارخ ریاست جمهوری ونزوئلا مورد استقبال رسمی نیکولاس مادورو، رئیس جمهور این کشور قرار گرفت.
حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بعد از ظهر امروز یک شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ به شکل رسمی از هیثم بن طارق آل سعید ، پادشاه عمان در مجموعه تاریخی-فرهنگی سعدآباد استقبال کرد. / پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بعد از ظهر امروز یک شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ به شکل رسمی از هیثم بن طارق آل سعید ، پادشاه عمان در مجموعه تاریخی-فرهنگی سعدآباد استقبال کرد. / پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
رئیس جمهور اندونزی در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور به صورت رسمی از آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حقوق اعضای شورا رقمی است که دولت تعیین کرده ما در حقوق پرسنل شهرداری دخالتی نداریم و شهرداری براساس روال خود پرداخت‌ها را انجام می‌دهد و خودش در این زمینه پاسخگوست. افتخار اعضای شورا این است که با شرایط موجود به شورا آمده‌اند و حق‌الجلسات اگر زیاد یا کم باشد با همین حقوق خدمت می‌کنند و همین شرایط را پذیرفته‌اند.
آئین استقبال رسمی از نخست وزیر قزاقستان با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در کاخ سعدآباد برگزار شد.
رئیس قوه قضائیه گفت: اساس مسائل فرهنگی را باید با مسائل فرهنگی حل کرد؛ اگر چه در این مقوله باید به موضوعات صیانتی و حقوقی نیز توجه داشت، اما چنانچه بخواهیم مسائل فرهنگی را صرفا با بگیر و ببند حل کنیم، هزینه‌ها بالا می‌رود.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به مقوله حجاب گفت: چنانچه بخواهیم مسائل فرهنگی را صرفا با بگیر و ببند حل کنیم، هزینه‌ها بالا می‌رود و شاهد اثربخشی مطلوب نخواهیم بود.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به همتای عربستانی خود از او برای حضور در ایران دعوت کرد.
سفیر امارات در تهران با حضور در مجلس شورای اسلامی دعوت نامه رسمی رئیس مجلس این کشور از رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفر به امارات را تقدیم وی کرد.
رئیس جمهور چین در محل کنگره ملی خلق چین به صورت رسمی از رئیس جمهور کشورمان استقبال کرد.
«شی جین پینگ» رئیس جمهور چین در محل کنگره ملی خلق چین و به صورت رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیئت عالیرتبه اقتصادی و سیاسی به این کشور سفر کرده است، استقبال کرد.
بیستمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا روز جمعه با حضور سردار نصرالله فتحیان مدیرعامل، سردار سید یحیی صفوی رئیس هیئت مدیره و با حضور افتخاری سردار حسین اشتری در ساختمان اصلی این خیریه برگزار شد. در این مجمع ضمن گزارش عملکرد خیرین در سال گذشته و ارایه نقطه نظرات اعضا، از خیرینی که بیشترین کمک را به موسسه داشتند تقدیر به عمل آمد. لازم به ذکر است موسسه خیریه امدادگران عاشورا حامی بیماران مبتلا به سرطان و صعب العلاج یک خیریه غیر سیاسی، غیر انتفاعی و مردم نهاد است که از سال ۱۳۸۰ با کسب اطلاع و نظر از مقام معظم رهبری رسما آغاز به کار کرد.
با حضور مهدی خراطی در اردوی اتریش، کادر مدیریتی تیم ملی تکمیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ