بورس اولین روز هفته و آخرین روز از ماه اردیبهشت را با ریزش ۱۵ هزار واحدی به پایان رساند و به همان دلیل نیز ارزش سهام عدالت ریزشی شد و با افت ۰.۵ درصد اردیبهشت را به پایان رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در معاملات روز چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۲۸ هزار و ۹۲ واحد نسبت به روز کاری گذشته ریزش کرد و سهام عدالت شاهد ریزش ۹۲ هزار تومانی ارزش بود.
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت امروز ۵ اردیبهشت چقدر شد؟، قیمت دلار کاهشی شد، پیش بینی بورس فردا | کدام صنایع صعودی می‌شود؟، جزییات عرضه نخستین خودرو‌ها در سال ۱۴۰۲، ۱۰ خبر مهم بورس فردا ۶ اردیبهشت کدامند؟، مجمع تاصیکو ۱۴۰۲ | افزایش سرمایه چه شد؟، بیشترین ورود پول حقیقی به این سه نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۱۰بهمن‌ماه) با ۲ هزار و ۵۰۶ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۹ هزار واحدی ایستاد. ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
ارزش سهام عدالت نیز همراستا با رشد شاخص بورس، برای چهارمین روز متوالی با رشد همراه بود و سبد سهامداران سهام عدالت ۱.۹ درصد افزایش یافت. ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش چقدر شد؟
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت در اولین روز هفته چقدر شد؟، نرخ حواله یورو در سامانه نیما چقدر شد؟، چرا نباید ربع سکه بخریم؟، شوک فلز گرانبهای جهانی به بازار طلا و سکه داخلی، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد،  کدام شرکت‌ها به دلیل محدودیت مصرف گاز متوقف شدند؟، سهامداران شتران بخوانند، چقدر پول حقیقی از بورس خارج شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز نیز با افزایش شاخص کل و نمادهای شاخص ساز ارزش سهام عدالت افزایش یافت.
امروز نیز با افزایش شاخص کل و نمادهای شاخص ساز ارزش سهام عدالت افزایش یافت.
ارزش روز سهام عدالت امروز به قیمت 7 میلیون و 471 هزار تومان رسید.
روز چهارشنبه شاخص کل بورس برای دومین روز متوالی صعود کرد و همراستا با آن نیز ارزش سهام عدالت نیز صعودی شد و ۰.۵ درصد افزایش یافت.
کاهش ارزش نماد‌های شاخص ساز در بازار سرمایه سبب افت قیمت سبد سهام عدالت شده است و ارزش سهام عدالت امروز نیز با کاهش ۰.۵ درصدی همراه بود.
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، پیش بینی بورس امروز | بورس فردا چگونه خواهد بود؟، سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟، کاهش قیمت دلار توافقی در کانال 28 هزار تومانی، افزایش سرمایه ونیکی تصویب شد!، تحلیل تکنیکال نماد فولاد + فیلم، پیش بینی دلار، طلا و سکه، خبری مهم برای سهامداران ذوب، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس در معاملات روز سه‌شنبه یکم شهریور ماه در سطح یک میلیون و ۴۳۱ هزار و ۴۳۵ واحد قرار گرفت که نسبت به روز دوشنبه ۶ هزار و ۹۴۴ واحد رشد کرد. همراستا با رشد شاخص سهام عدالت چقدر رشد کرد؟
مدیرکل حمل و نقل بین الملل و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از افزایش ۳۲ درصدی ترانزیت در ۴ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
صابر کاظمی با انگیزه های بازگشت به ترکیب شروع کننده تیم ملی در تمرینات حاضر است.
مدافع ملی‌پوش الاهلی در یک نمایش موفق در هفته اول لیگ ستارگان، توانست سهم بزرگی در کلین شیت و پیروزی تیمش داشته باشد.
وزیر خارجه آمریکا در جریان یک نشست مطبوعاتی کشته شدن «ایمن الظواهری» را مورد توجه قرار داد و پناه دادن به وی از سوی طالبان را «نقض فاحش توافق دوحه» خواند.
تمجید کارلو آنچلوتی از سه ستاره خط میانی تیمش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ در حالی بدون مشکل در تهران برگزار می‌شود که فدراسیون فوتبال در جریان حضور ستارگان پیشین فوتبال دنیا نیست.
سخنگوی دولت گفت: تصمیم بر آن شد هیئت وزیران اختیار خود مبنی بر تصمیم‌گیری در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان را به هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی تفویض کند.
مشهد ـ کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: تخلف گرانفروشی آب معدنی در بسته بندی یک و نیم لیتری به میزان بیش از یک میلیارد ریال در بازرسی محرز شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ عنوان ارز دارو حذف نمی شود و این طور نیست که دارو آزاد شود، قانونگذار و دولت چنین سیاستی ندارند و نخواهند داشت.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مبلغ بودجه اربعین امسال باید در کمیسیون در خصوص این موضوع بحث شود و هنوز رقم مشخص نیست.
یک روانشناس بالینی در خصوص چگونگی تشخیص اختلال نافرمانی و مقابله جویی، یادآور شد: هیچ تست واحدی که بتواند این اختلال را تشخیص دهد وجود ندارد و برای رسیدن به تشخیص، روانپزشکان، روانشناسان و سایر متخصصین سلامت روان از طریق مصاحبه و کسب اطلاعات از والدین، مدرسه و رفتار کودک، نشانه‌های اختلال، ویژگی ها، شدت و پایداری آن‌ها را بررسی می‌کنند.
شاخص کل بورس روز شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۹۵۹۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۵۸ هزار و ۹۶۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ آخرین روز معاملاتی سال ۱۴۰۰ می‌باشد. سالی که با فراز و نشیب‌های زیادی برای سهامداران همراه بود. در گفتگو با حسین مریدسادات کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس در روز شنبه پرداخته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ