ارزش روز سهام عدالت امروز به قیمت 7 میلیون و 471 هزار تومان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در معاملات روز چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۲۸ هزار و ۹۲ واحد نسبت به روز کاری گذشته ریزش کرد و سهام عدالت شاهد ریزش ۹۲ هزار تومانی ارزش بود.
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۱۰بهمن‌ماه) با ۲ هزار و ۵۰۶ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۹ هزار واحدی ایستاد. ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
ارزش سهام عدالت نیز همراستا با رشد شاخص بورس، برای چهارمین روز متوالی با رشد همراه بود و سبد سهامداران سهام عدالت ۱.۹ درصد افزایش یافت. ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش چقدر شد؟
امروز نیز با افزایش شاخص کل و نمادهای شاخص ساز ارزش سهام عدالت افزایش یافت.
امروز نیز با افزایش شاخص کل و نمادهای شاخص ساز ارزش سهام عدالت افزایش یافت.
روز چهارشنبه شاخص کل بورس برای دومین روز متوالی صعود کرد و همراستا با آن نیز ارزش سهام عدالت نیز صعودی شد و ۰.۵ درصد افزایش یافت.
کاهش ارزش نماد‌های شاخص ساز در بازار سرمایه سبب افت قیمت سبد سهام عدالت شده است و ارزش سهام عدالت امروز نیز با کاهش ۰.۵ درصدی همراه بود.
امروز مطالبی همچون افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها به ثبت رسید؟، قیمت سکه امروز چقدر شد؟، افزایش قیمت دلار، یورو و دینار در بازار توافقی امروز، ارزش سهام عدالت باز هم کاهش یافت، فارس پروزن‌ترین نماد منفی بورس تهران، چرا قیمت بیت کوین افزایش یافت؟، اتریوم ۳ هزار دلاری می‌شود، افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها به ثبت رسید؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با توجه به اظهارات دستیار رئیس سازمان بورس، به نظر می‌رسد که برای سال ۱۴۰۱ نیز، دارندگان برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی حدود یک میلیون تومان و دارندگان برگه سهام عدالت یک میلیون تومانی، حدود دو میلیون تومان سود سهام عدالت دریافت کنند.
مدیرکل حمل و نقل بین الملل و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از افزایش ۳۲ درصدی ترانزیت در ۴ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
صابر کاظمی با انگیزه های بازگشت به ترکیب شروع کننده تیم ملی در تمرینات حاضر است.
مدافع ملی‌پوش الاهلی در یک نمایش موفق در هفته اول لیگ ستارگان، توانست سهم بزرگی در کلین شیت و پیروزی تیمش داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی با تلویزیون پرتغال توضیحاتی درباره دلیل انتخاب سپاهان و همینطور ملاقات با ساپینتو سرمربی استقلال داشته است.
وزیر خارجه آمریکا در جریان یک نشست مطبوعاتی کشته شدن «ایمن الظواهری» را مورد توجه قرار داد و پناه دادن به وی از سوی طالبان را «نقض فاحش توافق دوحه» خواند.
تمجید کارلو آنچلوتی از سه ستاره خط میانی تیمش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ در حالی بدون مشکل در تهران برگزار می‌شود که فدراسیون فوتبال در جریان حضور ستارگان پیشین فوتبال دنیا نیست.
سخنگوی دولت گفت: تصمیم بر آن شد هیئت وزیران اختیار خود مبنی بر تصمیم‌گیری در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان را به هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی تفویض کند.
مشهد ـ کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: تخلف گرانفروشی آب معدنی در بسته بندی یک و نیم لیتری به میزان بیش از یک میلیارد ریال در بازرسی محرز شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ عنوان ارز دارو حذف نمی شود و این طور نیست که دارو آزاد شود، قانونگذار و دولت چنین سیاستی ندارند و نخواهند داشت.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مبلغ بودجه اربعین امسال باید در کمیسیون در خصوص این موضوع بحث شود و هنوز رقم مشخص نیست.
وزیر کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت: علی رغم آثار غذایی جنگ اوکراین برای دنیا در کشور با کمبود مواد غذایی مواجه نشدیم.
یک روانشناس بالینی در خصوص چگونگی تشخیص اختلال نافرمانی و مقابله جویی، یادآور شد: هیچ تست واحدی که بتواند این اختلال را تشخیص دهد وجود ندارد و برای رسیدن به تشخیص، روانپزشکان، روانشناسان و سایر متخصصین سلامت روان از طریق مصاحبه و کسب اطلاعات از والدین، مدرسه و رفتار کودک، نشانه‌های اختلال، ویژگی ها، شدت و پایداری آن‌ها را بررسی می‌کنند.
شاخص کل بورس روز شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۹۵۹۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۵۸ هزار و ۹۶۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
امروز مطالبی همچون قیمت روز خودرو ۸ مرداد ۱۴۰۱ | بازار خودرو به تعادل رسید؟، پیش بینی بورس فردا یکشنبه | دیگر بازار تحلیل پذیر نیست!، سازمان تامین اجتماعی کدال نشین شد!، شاخص کل چقدر اُفت کرد؟، چطور با سهام عدالت وام بگیریم؟، کدام شرکت‌ها این هفته به مجمع می‌روند؟ | مجمع پرسپولیس چه روزی است؟، بهترین سهام برای خرید بلندمدتی چیست؟ + عکس، هر اسکناس دلار توافقی چند هزار تومان شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ