مدارس و دانشگاه‌های استان‌ تهران فردا غیرحضوری شدند/ اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرایط ریزگرد‌ها تا فردا در استان اردبیل پایدار خواهد بود.
مدارس و دانشگاه‌های استان‌ تهران فردا هم غیرحضوری شدند
مدارس و دانشگاه‌های استان‌ تهران فردا هم غیرحضوری شدند/اجرای طرح زوج و فرد از در منزل
تصمیم گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به عهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود.
تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌های استان و همچنین شعب بانک‌های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌ها یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
با توجه به برودت سرما و کاهش دما و جهت مدیریت بهینه مصرف گاز، فردا ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
با توجه به‌شدت سرما، برخی استان‌ها از جمله استان تهران مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات خود را تعطیل اعلام کردند. این تعطیلی تا روز یکشنبه در برخی مناطق ادامه دارد. یکی از دلایل این تعطیلی سرمای شدید و افزایش مصرف سیستم گرمایشی است که گاهی امکان‌پذیر نیست.
قدرت الله شفیقی اظهار داشت: تمام ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌های اجرایی استان تهران با هدف مدیریت مصرف گاز شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ تعطیل است.
تمام ادارات و مراکز آموزشی استان خراسان شمالی از فردا به مدت سه روز، دور کار هستند.
مدارس و دانشگاه‌های استان تهران برای فردا و پس فردا تعطیل شد/ جزئیات دورکاری ادارات تهران
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به منظور کاهش ترافیک و انتشار آلاینده‌های خودرویی، طرح محدودیت تردد خودرو‌های با پلاک زوج وفرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان طی دو روز مذکور از درب منزل و از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ اعمال خواهد شد.
بر اساس مصوبات ظهر امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوا، روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه، کودکستان‌ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، دانشگاه‌ها و تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران به جز شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی‌ماه غیرحضوری شد.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس غیرحضوری دایر خواهند بود؛ تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری دایر خواهند بود. تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
معاون عمرانی استاندار تهران گفت: بر اساس مصوبات کارگروه آلودگی هوا تمام مدارس و دانشگاه های استان تهران بجز دماوند، فیروزکوه و پردیس در ۳ روز ۲۷ تا ۲۹ آذر غیر حضوری هستند.
تهران- مدارس و دانشگاه‌های استان تهران به جز پردیس، فیروزکوه و دماوند با تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا تا سه شنبه ۲۹ آذرماه غیرحضوری شد.
با ادامه تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه به صورت غیر حضوری فعال خواهند بود.
معاون استاندار تهران از «غیرحضوری» شدن مدارس و دانشگاه‌ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس خبر داد.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی‌هوا، تمامی مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش، مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های شهر اصفهان و ۹ شهر استان فردا چهارشنبه ۲۳ آذرماه نیز تعطیل شد.
اهواز - مدارس و دانشگاه‌های چهار شهرستان استان خوزستان در نوبت عصر امروز به دلیل شدت یافتن غلظت گرد و خاک تعطیل شد.
شرکت فرابورس ایران اعلام کردپس از بررسی‌های صورت گرفته از تاریخ ۹ آبان ماه ۱۴۰۰ تا ۹ بهمن ماه سال جاری، حجم مبنا برای نمادهای معاملاتی دارای بازارگردان در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران در 20 نماد از روز سه‌شنبه مورخ ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ اعمال نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ