آیت الله سعیدی با تأکید بر اینکه کشور مانند یک خانه بزرگ است، گفت: همانطور که در خانه پدر، مادر، برادر و خواهر وجود دارد، کشور هم پدر دارد و آحاد مردم هم برادران و خواهران همدیگر هستند و نباید به بهانه‌های مختلف روی هم برچسب بزنند و با هم به دعوا و درگیری بپردازند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اظهار داشتند: هرکه ایران رو دوست دارد، هرکه منافع ملی کشور را دوست دارد، هرکه بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد، از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می‌برد و می‌خواهد آنرا اصلاح کند، هرکه به دنبال جایگاه با عزت ایران در نظم جهانی پیش‌رو است، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملت تلاش کند.
رهبر انقلاب: هرکه ایران رو دوست دارد ، هرکه منافع ملی کشور را دوست دارد ، هرکه بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد ،از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج میبرد ومیخواهد آنرا اصلاح کند،هرکه به دنبال جایگاه با عذت ایران در نظم جهانی پیش رواست ، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملت تلاش کند .
رهبر انقلاب: هرکه ایران رو دوست دارد ، هرکه منافع ملی کشور را دوست دارد ، هرکه بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد ،از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج میبرد ومیخواهد آنرا اصلاح کند،هرکه به دنبال جایگاه با عذت ایران در نظم جهانی پیش رواست ، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملت تلاش کند .
ب طبق پژوهش‌های آماری جدید در انگلیس، همزمان با سایه سنگین تورم معیشتی، منابع دولتی جهش سقف میانگین بیکاری از ۳.۸ درصد به ۴ درصد در پایان ماه می سال جاری را نگران‌کننده توصیف کردند.
آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: عده‌ای می‌خواهند اینگونه وانمود کنند که متدینین با شادی مخالف هستند در حالی که اینگونه نیست مردم به تفریحات سالم احتیاج دارند و این وظیفه متولیان فرهنگی کشور است که زمینه‌های این امر را فراهم کنند، البته شادی مردم زمانی محقق می‌شود که مشکلات اقتصادی و معیشتی آن‌ها حل شود.
جانشین دائم نماینده روسیه در اتحادیه اروپا، تصویب یازدهمین بسته تحریمی این بلوک علیه مسکو را تلاشی برای وارد کردن جنگ اقتصادی علیه روسیه به مرحله‌ای جدید توصیف کرد.
رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره لزوم حفظ وحدت نیروهای انقلاب تصریح کرد: نکته مهمی که باید در سال جاری به آن توجه کنیم این است که بچه‌های انقلاب نباید با یکدیگر در نهادهای مختلف درگیر شوند و اختلافات خود را بروز دهند.
در حال حاضر کشت در برخی باغ های پسته توجیه اقتصادی ندارد و بهتر است آب این اراضی به زمین های دیگر که توان باروری بالاتری دارند، منتقل شود.
کارشناس مبارزه با مفاسد اقتصادی، ضمن توصیف ضعیف عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: برآوردها نشان می دهد گردش مالی قاچاق در ایران به یک هزار هزار میلیارد تومان رسیده است.
معاون اول رییس جمهور روابط ایران و عمان را تاریخی و صمیمانه توصیف کرد و گفت: تهران برای ایجاد تحول در مناسبات تجاری خود با مسقط و ارتقاء سطح همکاری های اقتصادی فیمابین آمادگی کامل دارد.
نقدعلی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری جهت شکستن آقایی دلار با مبنا قرار دادن دلار در قیمت گذاری کالا‌های پایه‌ای و انرژی محقق نمی‌شود، چطور انتظار داریم مبنای قیمت گذاری خودمان دلار باشد و مردم برای عدم سقوط سرمایه شان به خرید سکه، طلا و دلار هجوم نیاورند؟ البته آقایانی که با کم کاری در عرصه اقتصادی، انرژی، آب، خودرو و... چالش‌های امروز را به ارمغان آوردند فراموش نکنند افزایش ۹۰۰ درصدی دلار در زمان آن‌ها رخ داد، هرچند امروز نیز از وضعیت تورمی راضی نیستیم، اما توصیه می‌کنیم یک بار دیگر کارنامه اقتصادی خودشان را مرور کنند.
شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه در کجای اسلام گفته شده باید مردم در زندگی روزمره خود برای ازدواج، خرید خانه و خودرو وام بگیرد؟ گفت: اتفاقاً گرفتن وام و تسهیلات مکروه است، اگر سیاست و عملکرد غلطی را می‌بینیم نباید به اسم اسلام تمام شود، جمهوری اسلامی تحقق احکام اسلامی است و یکی از تحقق احکام اسلامی تحقق احکام اقتصادی یوده که مقام معظم رهبری نسبت به آن توصیه بسیاری دارند.
در شرایط کنونی حتی اگر خانواده‌هائی تمایل به داشتن فرزند یا فرزندانی پیدا کنند، مشکلات شدید اقتصادی و هزینه‌های کمرشکن نگهداری و پرورش فرزند اجازه نمی‌دهد به سوی فرزنددار شدن بروند. مشوق‌های مادی در نظر گرفته شده در برابر کوه مشکلات اقتصادی موجود اصولاً به حساب نمی‌آیند. با تبلیغ و توصیه نیز نمی‌توان کاری از پیش برد. با برطرف ساختن بحران اقتصادی راه برای تغییر فرهنگ نیز هموار خواهد شد و فقط در آن صورت است که می‌توان به افزایشی شدن فرزندآوری امیدوار بود.
امروز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ خبر‌های بسیاری در حوزه اقتصادی، سیاسی و بورسی در رسانه‌ها منتشر شد که این ده خبر می‌توانند برای بورس فردا مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.
عضو کمیسیون اقتصادی دولت گفت: قابل قبول نیست که وزرا گرانی‌ها را توجیه کنند. وزیر صمت که باید عذر وی را به دلیل ضعف عملکرد می‌خواستیم، اخیراً افزایش خودرو را با بهانه‌های مختلف توجیه می‌کند.
نخست وزیر انگلیس شرایط اقتصادی در این کشور را دشوار توصیف کرد و خواستار اقدام برای کاهش تورم فزاینده شد.
کارشناس حمل و نقل گفت: احداث راه آهن اردبیل به پارس آباد به دلیل اینکه در پارس‌آباد قطب بار در مقیاس ترابری انبوه ندارد که از قطار استفاده شود، توجیه اقتصادی نخواهد داشت.
نخست وزیر انگلیس، چین را تهدیدی برای امنیت اقتصادی این کشور توصیف کرد.
روزنامه اصولگرای خراسان از عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم انتقاد کرده و خواستار تغییر در تیم اقتصادی شده است.
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: در حال حاضر و طبق قانون، فعالیت داروخانه‌های روزانه بین ساعت هشت صبح تا ده شب است و اگر داروخانه‌ای بیشتر از این مدت فعالیت کند و باز باشد، تخلف کرده است.
عضو انجمن صنایع نساجی ایران و مسئول کارگروه بافت این انجمن، گفت: کارخانه‌های تولید پارچه رومبلی به دلیل واردات بی‌‎رویه تولید خود را به پایین‌تر سطح ممکن یعنی تک شیفت تقلیل داده‌اند و با ادامه این روند باید شاهد تعطیلی صنعت نساجی در این زمینه باشیم.
امروز (یکشنبه ۱۵ اسفند‌ماه) بخشی از سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از طریق افزایش سرمایه از محل صرف سهام و به‌صورت پذیره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نویسی آغاز شد.
وزش باد شدید و رگبار در تهران
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ