سانسور جمله‌ «پخش غیر مجاز اینترنتی مسابقات، تضییع حقوق هواداران و سهام داران» توسط صدا وسیما در بازی امروز دوتیم استقلال و سپاهان، جنجال ساز شد. گزارشگر بازی هم چندین بار علیه مدیران استقلال روی آنتن صحبت کرد. این دعوای مالی ادامه خواهد داشت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد کادرفنی استقلال از جمله جواد نکونام که به علت نبود پیش‌قرارداد و اختلاف‌های بین طرفین بر سر مبلغ قرارداد امضا نشده بود، در فاصله چند روز تا شروع لیگ امضا شد.
غیبت علی خطیر در جلسه امروز پیشکسوتان استقلال باعث دلخوری بعضی از آنها از جمله حسن روشن شد.
عضو کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت پرونده‌های جاری در این کمیسیون از جمله پرونده مدارس فوتبال در مشهد و باشگاه استقلال را تشریح کرد.
باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات سه خارجی این باشگاه از جمله سرمربی ایتالیایی این باشگاه خبر داد. این سنگین ترین بدهی آبی‌ها به یک سرمربی بود که باعث محرومیت آنها از حضور آسیا شد.
علی ابراهیمی، رصدگر هلال ماه و عضو ستاد استهلال استان تهران، گفت: برای بررسی رؤیت‌پذیری هلال ماه شوال ۱۴۴۴ لازم است در ابتدا لحظه مقارنه ماه و خورشید را مرور کنیم که این لحظه مصادف با ساعت ۷ و ۴۲ دقیقه روز پنج‌شنبه ۳۱ فروردین ماه است.
کریمی درباره تعدد مشاوران فتح‌الله‌زاده در ماه‌های حضورش در باشگاه استقلال این جمله را به زبان آورده است: «مشاوران باشگاه در اصل برای باشگاه مشکل ایجاد کردند؛ اگر همان موقع پول استراماچونی پرداخت می‌شد الان این مشکلات را نداشتیم.»
اتفاقات عجیب دیگری هم رخ داده که متوجه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال است. او که قریب به شش ماه پیش با وعده خریدن مسی، تست گرفتن از رونالدو و البته ستاره سوم روی پیراهن استقلال به این باشگاه آمد و گفت که فقط ۱۰ روز زمان نیاز دارد تا مشکلات را حل کند، همین یکی، دو روز پیش با اتفاقی که بیشتر شبیه به نمایش بود، با نوشتن متنی که با جمله «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی.» شروع شده بود، استعفایش را نوشت و در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد
وریا غفوری بازیکن سابق استقلال و فولاد پست جدیدی در اینستاگرام منتشر کرده است.
دو بار بحث بدهی استراماچونی مطرح شد که یک بار در دوره آقای آجورلو بوده. یک بار هم در زمان آقای فتح‌الله‌زاده حدود 118 میلیارد تومان برای بدهی‌های خارجی از جمله استراماچونی پرداخت شده که همان پشتوانه وام‌شان بود که به جای آن، زمینی را در بانک شهر، وثیقه کردند. از آن 118م ، 93 م به صورت مستقیم به حساب باشگاه واریز شد. باشگاه، هزینه‌های دیگری هم داشته، ولی متأسفانه کماکان، بدهی استراماچونی را پرداخت نکردند و این اتفاقات افتاده
برگزاری دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با یک جمله پر حرف و حدیث از سوی گزارشگر اصفهانی مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفت.
بازیکنان و مربیان خارجی استقلال، به مناسب نزدیک‌ شدن به سال جدید میلادی، جمعه شب مهمان علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال بودند.
سعید مهری از جمله بازیکنانی است که این روزها با جدیت فراوان تمرینات خود را با استقلال دنبال می‌کند.
۲ بازیکن استقلال از جمله نفراتی هستند که در نیم فصل از جمع آبی‌ها جدا خواهند شد.
جواد نکونام در نشست مطبوعاتی بازی حساس هفته (استقلال - فولاد) حاضر نشد.
مهدی قایدی از جمله بازیکنان نسل جدید فوتبال کشورمان پس از خروج کارلوس کی‌روش از ایران بود که در دوران سرمربیگری مارک ویلموتس چهره و به تیم ملی دعوت شد.
ساعت سه مسابقه از هفته پنجم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از جمله بازی‌های استقلال و پرسپولیس تغییر کرد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال معتقد است تیمش برخلاف فصل گذشته فوتبال بازی می‌کند و به کار دفاعی نمی‌پردازد.
درخواست مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نامه‌ای خطاب به رییس صداوسیما تبدیل به یک جنجال بزرگ رسانه‌ای شد.
سانسور جمله‌ «پخش غیر مجاز اینترنتی مسابقات، تضییع حقوق هواداران و سهام داران» توسط صدا وسیما در بازی امروز دوتیم استقلال و سپاهان، جنجال ساز شد. گزارشگر بازی هم چندین بار علیه مدیران استقلال روی آنتن صحبت کرد
به نظر می رسد که استقلال و صدا و سیما بر سر مسائل حق پخش از همان هفته نخست وارد تنش شده اند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شاراک به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شاراک در روزهای آینده بورس است.
وزیر خارجه و معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور اطلاعات مالی پس از اعمال تحریم‌ های امروز این کشور علیه تهران، موضع‌گیری خصمانه ای علیه ایران داشتند.
دکتر مژگان ناقل گفت: بعضا برای زوجینی که با هم در یک محیط کار می‌کنند، ممکن نیست بحث‌هایی که مرتبط با کار است را به محیط خانه منتقل نکنند. در این موارد زوجین در منزل نیز درباره کار و مباحث شغلی با یکدیگر صحبت می‌کنند و تمرکز آن‌ها بر مسائل کاری بیشتر از تمرکزشان بر مسائل زندگی مشترک است و این امر می‌تواند زندگی مشترک را تحت تاثیر قرار دهد.
خوشحالم که با قهرمانی از استقلال جدا می‌شوم. دینم را به استقلال ادا کردم و هر چه در توان داشتم انجام دادم و با خاطره خوش این تیم را ترک می‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ