یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، اعتراف کرد تیمش شایسته کسب پیروزی برابر فولام نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان -سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: مسئولیت شکست امروز تیمم با من است.
امید نورافکن در آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان در اردوی ترکیه با بازوبند کاپیتانی در زمین دیده شد.
مسئول امور داخلی اتحادیه اروپا اعلام کرد که تحقیقاتی برای بررسی مسئولیت تیم‌های گارد ساحلی یونان در واژگونی قایق حامل مهاجران غیرقانونی آغاز شده است.
وزارت خارجه در بیانیه‌ای درباره ربوده شدن احمد متوسلیان و ۳ همراه او در لبنان در سال ۱۳۶۱ اعلام کرد: متاسفانه تا به امروز، با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های گسترده سیاسی و حقوقی با دولت لبنان و نهاد‌های بین‌المللی وحقوق بشری، متاسفانه به دلیل عدم مسئولیت پذیری رژیم صهونیستی و عاملان دخیل در این ربایش و از بین رفتن بسیاری از شواهد و مستندات با گذشت زمان طولانی و بی مسوولیتی و عدم اقدام جدی و موثر از سوی نهاد‌های ذیربط بین‌المللی، تلاش‌های صورت گرفته برای تعیین سرنوشت دیپلمات‌های کشورمان بی نتیجه مانده است.
وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسئولیت کلیه ابعاد ربایش آقایان سید محسن موسوی، احمد متوسلیان، کاظم اخوان و تقی رستگار و اقدام تروریستی متوجه رژیم صهیونیستی و حامیان آن است.
در شرایطی که کریم بنزما از رئال رفته و امیدی به جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال نیست، چشم امید رئال در خط حمله به وینیسیوس و رودریگو خواهد بود.
در حکمی از سوی رئیس فدراسیون بسکتبال، محسن معزی فر به عنوان سرپرست سازمان لیگ بسکتبال منصوب شد.
مولاوردی گفت: چنین رفتاری در خصوص مسئله حجاب و پلمب مراکز کسب و کار، دقیقا بار مسئولیت را بر دوش صنوف انداخته و با فرافکنی از دستگاه‌هایی که در قانون مصوب ۸۴ راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، وظایف متعددی دارند-به ویژه نهادهای فرهنگی-سلب مسئولیت می‌کند. در حالی که مسئولیت رعایت حجاب و تذکر و یا پیگیری آن با کسبه نبوده و این قشر، مسئولیت حرفه‌ای و صنفی خودشان را دارند.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، شکست امشب مقابل رئال وایادولید را نتیجه بی مسئولیتی بازیکنانش دانست.
سرمربی تیم ذوب‌آهن می‌گوید تیمش به دنبال کسب سه امتیاز در بازی نفت آبادان بود.
عیسی مرادی احتمالا با توجه به محرومیت شهریار مغانلو در مصاف با نفت مسجد سلیمان از ابتدا در ترکیب سپاهان قرار خواهد گرفت.
طائب تاکید کرد: بنابراین اگر اینطور باشد که مثلا از بنده به عنوان کسی که قرار است بیایم پای صندوق و در انتخابات شرکت کنم و از آحاد مردم هستم، بپرسند انگیزه‌ات چه مقدار افزایش پیدا می‌کند؟ می‌گویم به این اندازه که از کسانی که مسئولیت کار در دستشان است، عمل ببینم. در نتیجه امیدوار می‌شوم که بیایم پای صندوق، رأِی بدهم و به یاری خدا کار‌ها بهتر شود.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید استقلال استحقاق شکست تیمش را داشته است.
عباس عبدی درواکنش به اظهارات اخیر آیت الله احمد جنتی نوشت: «آیا نتیجه می‌گیرید که مشکلات موجود یا مشکلات احتمالی بعدی با اجازه خداوند است و مسئولیتی متوجه شما نیست؟»
عین‌اللهی در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان قمی گفت: هیچ میکروب و ویروسی در این زمینه شناخته نشده است و امروز یک کمیته ویژه از اساتید برجسته دانشگاه‌های علوم پزشکی را با مسئولیت معاونت درمان مأمور کردیم تا بررسی‌های ویژه انجام دهند و نتیجه آن را به مردم خواهیم گفت.
سرمربی ذوب آهن تعبیر جالبی از نتیجه دیدار با ملوان می کند و می گوید مسئولیت همه اتفاقات را می پذیرد.
کریستین استلینی معتقد است که سون در نبود کین احساس مسئولیت بیشتری کرده و دو گل به ثمر رساند.
سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد مسئولیت ثبت و اجرای محرومیت ها بر عهده باشگاه‌ها است.
استاد سابق دانشگاه تهران گفت: آیا ظرف ۵۰ سال گذشته، یک استاد یا دانشجوی ایرانی به کره شمالی رفته است؟ اصلا جایگاه دانشگاه‌های کره شمالی در عرصه بین المللی کجا است؟ متاسفانه طرح چنین مسائلی به جز اینکه حب و بغض و کینه مردم را تشدید کند، نتیجه دیگری ندارد.
ابراهیم اشکش معتقد است این عدم نتیجه‌گیری استقلال ملاثانی، نتیجه عدم حمایت مسئولین است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فقدان مسئولیت پذیری بعضی از پلتفرم های جهانی، زمینه را برای فعالیت‌های مجرمانه فراهم می کند که در نتیجه مانع از حفاظت دولت ها از حقوق شهروندان خود می شود.
رسانه‌ها در موقعیتی نیستند که مستقلا بتوانند مسئولیت یک عملیات تروریستی را متوجه کسی بکنند. ما در این مورد، بیشتر و پیشتر از همه چیز به آنچه توسط منابع رسمی منتشر می‌شود متکی هستیم. با این وجود همیشه ادعاهایی وجود دارد که با اندکی جست‌وجو می‌شود در مورد صحت آن‌ها به نتیجه رسید.
آن زمان که فکر می‌کردند برجام موفق می‌شود، روحانی می‌گفت همه مسئولیت مذاکرات با من است، حال اگر امور آن طور که موسویان و رفقایش در دولت روحانی انتظار داشتند، پیش نرفته و به در بسته خورده‌اند، باید مسئولیت پذیر باشند و نتیجه اقدامات خود را بپذیرند، نه اینکه مسائل را تقصیر رهبری بیندازند.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، اعتراف کرد تیمش شایسته کسب پیروزی برابر فولام نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ