کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: هیچ نشانه‌ای از ارسال سلاح توسط مصر به روسیه وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌شمالی گفت: در بررسی‌های اولیه هیچ نشانه‌ای از اصابت گلوله و یا درگیری با سایر جانوران بر روی لاشه مشاهده نشده است تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.
سخنگوی کرملین می‌گوید که روسیه هیچ نشانه‌ای از تغییر و بهبود رویکرد واشنگتن و لندن در قبال مسکو نمی‌بیند.
دمای لوت اختلاف زیادی با دیگر نقاط کره زمین دارد چرا که در بعضی از نقاطی که تیم تحقیقاتی دکتر کردوانی پا به آن گذاشته‌اند هیچ نشانه‌ای از حیات وجود نداشته. آن‌ها هیچ موجود زنده‌ای پیدا نکرده‌اند حتی یک باکتری! این درحالی است که در گذشته تصور می‌شد گرم‌ترین نقطه زمین «دره مرگ آمریکا» یا «ربع الخالی» عربستان است.
جامعه مدرن امروز ماهیتاً به سیستم‌های خودکار و هوش مصنوعی متکی است. هوش مصنوعی با زندگی روزمره ما عجین شده و هیچ نشانه‌ای از کندی حرکت آن دیده نمی‌شود. درواقع استفاد از روبات‌ها و دستیاران خودکار هر روز رو به افزایش است.
وزیر خارجه آمریکا می‌گوید هیچ نشانه‌ای منبی بر تصمیم روسیه برای استفاده از تسلیحات هسته‌ای در جنگ اوکراین دیده نمی‌شود.
با گذشت دو ماه از توقف صادرات نفت کردستان عراق از بندر جیهان ترکیه، هیچ نشانه‌ای از شروع دوباره جریان انتقال نفت از اربیل به آنکارا به چشم نمی‌خورد.
لندکروز J ۷۰ که برای مدل سال ۱۹۸۴ عرضه شد، هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت نشان نمی‌دهد. این خودرو که به عنوان پیکاپ یا شاسی بلند در دسترس است، به دلیل طراحی کلاسیک و طول عمر بسیار، خودرویی محبوب در سراسر جهان باقی مانده است. در استرالیا، سفارشات مدل ۲۰۲۲ این خودرو به دلیل تقاضای زیاد متوقف شد و انتظار نمی‌رود تا پایان سال جاری دوباره برای سفارش بیشتر بازگشایی شود.
ارتش اوکراین با رد سخنان فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو مبنی بر خروج نیروها از شهر راهبردی باخموت، اعلام کرد که هیچ نشانه‌ای درباره این موضوع وجود ندارد.
اگر فردی هستید که در محیط‌های اجتماعی احساس فرسودگی می‌کنید و ترجیح می‌دهید تنها باشید تا انرژی خود را دوباره به‌دست آورید، این احساس ساختگی که خودتان نیستید تجربه غیر معمولی نیست. اگرچه این احساس می‌تواند باعث ناراحتی شما شود، هیچ ایرادی ندارد چون شما به طور طبیعی درون گرا هستید.
پرنس جورج کوچک در سال ۲۰۱۴ در حالی که به همراه والدینش پرنس ویلیام و کیت میدلتون به بیلبی استرالیایی خیره شده بود، هیچ نشانه‌ای از ترس نشان نداد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که میلیون‌ها نفر از افراد میانسال ممکن است بدون هیچ نشانه‌ای از بیماری قلبی در حال قدم زدن باشند، اما همچنان با خطر بالا حمله قلبی روبرو هستند.
وقتی خرس کوکایینی واقعی در جنگل پیدا شد، حدود دو ماه از مرگش می‌گذشت و برخلاف آنچه در فیلم نشان می‌دهند هیچ نشانه‌ای از رفتار غیرعادی او پیش از مرگ پیدا نشد.
اوموآموآ در ابتدا به عنوان یک سیارک در نظر گرفته شد، زیرا هیچ نشانه‌ای را از جرقه زدن و درخشش معمول دنباله‌دار‌ها به نمایش نمی‌گذاشت. ستاره‌های دنباله‌دار وقتی با نور خورشید گرم می‌شوند، فواره‌هایی از بخار، دی‌اکسید کربن و غبار ساطع می‌کنند که دنباله‌های درخشان را به همراه دارند، اما هیچ نشانه‌ای از گاز یا گرد و غبار در اطراف این جرم جدید وجود نداشت.
رئیس سازمان اطلاعات نظامی اوکراین با رد ادعاها درباره برنامه چین به منظور تامین تسلیحاتی روسیه، گفت که هیچ نشانه‌ای درباره این موضوع وجود ندارد.
اعتماد نوشت: به‌رغم ادعای این دولت، هیچ نشانه‌ای که تغییری در وضعیت حاصل شود، دیده نمی‌شود.
سرپرست پیشین فدراسیون ژیمناستیک گفت: من هیچ نامه‌ای به طور مستقیم به فدراسیون جهانی ارسال نکردم و هر نامه‌ای که بوده با تایید کمیته المپیک و رئیس سابق آن بود.
کارین ژان پی یر، سخنگوی کاخ سفید گفت: می‌خواهم به مردم آمریکا بگویم که هیچ نشانه‌ای از فعالیت‌های فرازمینی یا موجودات فضایی بر فراز آمریکا وجود ندارد. می‌دانیم که نگرانی‌ها و سوالاتی در این خصوص وجود دارد، اما خیر، هیچ نشانه‌ای از فضایی‌ها یا فعالیت فرازمینی در حوادث اخیر وجود ندارد.
دبیرکل ناتو امروز در مصاحبه ای تصریح کرد: روسیه هیچ نشانه‌ای از تسلیم شدن از خود نشان نمی‌دهد.
وزیر خارجه اوکراین امروز در سخنانی ادعا کرد: هیچ نشانه‌ای از تمایل مسکو برای برگزاری گفتگوهای فیمابین با کی یف وجود ندارد!
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما هیچ دلیلی برای تعدیل موقعیت استراتژیک هسته‌ای خود ندیده‌ایم و نشانه‌هایی هم نداریم که روسیه در حال آماده شدن برای استفاده قریب‌الوقوع از تسلیحات هسته‌ای باشد.
خبرنگار اسپوتنیک در چین گزارش کرد، هیچ نشانه‌ای از تنش در پکن دیده نشده است. مردم در سراسر شهر از جمله میدان تیان‌آن‌من زندگی عادی خود را دارند.
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در مورد نشانه‌های پیامک‌های جعلی می‌گوید: به هیچ عنوان پیامک‌های سازمان و نهاد‌های رسمی از طریق شماره‌های شخصی ارسال نمی‌شود و این اولین نکته‌ای است که باید به آن دقت کرد. از سوی دیگر باید به پیامک‌های که دارای لینک یا آدرس اینترنتی آن هم از طریق شماره‌های مشکوک هستند، شک کرد چنانچه به این دو نکته ساده توجه داشته باشیم، هرگز گرفتار کلاهبرداری پیامکی نمی‌شویم، کسانی که به دام چنین کلاهبرداری‌هایی افتاده اند به همین دو نکته ساده بی توجهی کرده و بدون اندک تاملی، پیامک‌ها را جدی گرفته، پیامک‌ها را باز کرده و وارد لینک‌های جعلی شده اند.
بالأخره بعد از روزها انتظار اولین کاروان اربعینی شیعیان افغانستان، بدون علم و پرچم و هیچ نشانه‌ای از اربعین، از مرز دوغارون وارد ایران شدند. روایت حضور مشتاقانه و غریبانه آنان را بخوانید.
شرکت پیشکسوتان پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به ابراهیم رییسی خواستار رسیدگی به وضعیت بازیکنان پیشین فوتبال ایران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ