بنابر اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار، سود شرکت‌های غیربورسی سهام عدالت توسط سازمان خصوصی‌سازی در حال وصول است و در آینده‌ای نزدیک پرداخت خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان از ۲۸ مرداد لغایت ۳ شهریورماه در سالن توفیق جهانبخت تهران برگزار می‌شود.
سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روزهای 10 لغایت 21 تیرماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می شود.
ارومیه- نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی پنج وزن نخست چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در ارومیه مشخص شدند.
ارومیه- نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی ۵ وزن نخست چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در ارومیه مشخص شدند.
ذوب آهن اصفهان با پیروزی در سومین بازی مرحله یک چهارم لیگ برتر بسکتبال به مرحله نیمه نهایی رسید و حریف کاله مازندران شد.
چهار ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. رقابتهای پنج وزن دوم این مسابقات دوشنبه برگزار خواهد شد.
سومین مرحله از مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان با برتری مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.
یک تحلیلگر صهیونیست در گزارشی نوشت: در ۲۹ دسامبر سال ۲۰۲۲ همزمان با قدرت گرفتن مجدد بنیامین نتانیاهو، سومین مرحله که نابودی اسرائیل است کلید خورد.
فراخوان سومین مرحله جذب نیروی امریه سربازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شد که مطابق آن فرایند جذب از ۱۲دی ماه آغاز می‌شود.
معاون فرهنگی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: سومین مرحله از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه سال جاری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به بیش از ۳۰ هزار بازنشسته در حال پرداخت است.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس آغاز شد که این تیم برای صعود از مرحله مقدماتی به کسب امتیاز از این دیدار نیاز دارد.
سومین مرحله از عرضه دیگنیتی پرایم در بورس کالا انجام و این خودرو نیز با استقبال متقاضیان مواجه شد.
سومین مرحله از عرضه دیگنیتی پرایم در بورس کالا انجام شد و این خودرو نیز با استقبال متقاضیان مواجه گردید.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران سومین دیدار خود در مرحله تعیین رده‌بندی تیم های نهم تا سیزدهم رقابت‌های قهرمانی جهان را با پیروزی برابر بوسنیِ میزبان به پایان رساند.
با غلبه بر کرواسی، سومین پیروزی متوالی برای تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان به ثبت رسید.
سومین مرحله قرعه‌کشی طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و اولین مرحله از طرح «جایگزینی خودروهای فرسوده» با حضور نهادهای نظارتی برگزار گردید.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام بین قاره ای را با پیروزی برابر ژاپن به پایان رساند.
سومین مرحله از تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران- آذربایجان با قهرمانی رکابزن تیم بلژیکی در کلیبر پایان یافت.
سومین مرحله از بیست‌وششمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان با قهرمانی تیم چادرملو اردکان به پایان رسید.
نتایج سومین مرحله قرعه‌کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد.
سومین مرحله قرعه کشی فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت با حضور نهادهای نظارتی و به میزبانی گروه صنعتی ایران خودرو در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.
کاشمر _ جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت کاشمر از برگزاری سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه سپاه ناحیه کاشمر خبر داد.
تیم ملی تنیس زنان ایران آخرین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات منطقه آسیا و اقیانوسیه را واگذار کرد.
دستکاری در صندوق‌های درآمد ثابت، اجباری شدن بازارگردانی و دامنه نوسان نامتقارن، سه تصمیم اشتباهی بود که دولت قبل در سال گذشته برای نجات بورس اتخاذ کرد اما سبب بحرانی‌تر شدن اوضاع بازار سرمایه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ