یک تحلیلگر صهیونیست در گزارشی نوشت: در ۲۹ دسامبر سال ۲۰۲۲ همزمان با قدرت گرفتن مجدد بنیامین نتانیاهو، سومین مرحله که نابودی اسرائیل است کلید خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیستم ترکام یا تکنیک تطبیق طرح با ناحیه نام دارد. این سیستم بر اساس اطلاعات دقیق توپوگرافی از زمین هدف استوار است. در این روش، محوطه‌ای از سطح زمین به طول ۱۰ و عرض ۲ کیلومتر به مربع‌های صدمتری تقسیم و ارتفاع متوسط در هر کدام از آن‌ها مشخص و به صورت ماتریس عددی به حافظه رایانه وارد می‌شود.
خانه شیبلی در خیابانی شیب دار واقع شده و چشم انداز وسیعی به اردوگاه چنین دارد. او می‌توانست نیرو‌های اسرائیلی را ببیند که در حال حرکت در اردوگاه بودند. همسایه‌ها در تماس با یکدیگر خبر می‌دادند که نیرو‌های اسرائیلی به ترتیب به خانه‌ها وارد می‌شدند. صدای سهمگین راکت آمد. حدود ۱۲ سرباز وارد شدند. برادرزاده حسین در حالی که پسرش در آغوش اش گریه می‌کرد و همسرش پهلوی او را گرفته بود در مقابل سربازان ایستاده و با التماس به زبان عبری گفت:"یک بچه کوچک اینجاست"!
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها در دوره جدید بعد از یازده سپتامبر که مستقیماً وارد جنگ شدند، اگر فرهنگ انقلاب اسلامی نبود جهان را می‌بلعیدند.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها در دوره جدید بعد از یازده سپتامبر که مستقیماً وارد جنگ شدند، اگر فرهنگ انقلاب اسلامی نبود جهان را می‌بلعیدند.
جمهوری اسلامی نوشت: دولت‌های اسلامی دچار بی‌عملی هستند و برای مقابله با اهانت به قرآن و اسلام در کشور‌های غربی، بموقع وارد عمل نمی‌شوند. در همین قرآن سوزی اخیر، چند روز قبل از واقعه، اخبار صدور مجوز این اهانت منتشر شده بود و همه می‌دانستند که قرار است چنین جسارتی صورت بگیرد.
خطیب با توجه به دستگیری تیم تروریستی اخیر مرتبط با اسرائیل که از مرز‌های غربی به کشور وارد شده بود، گفت: با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌شده، امیدواریم شاهد امنیت در مرز‌های غربی و عدم‌تکرار آن باشیم و مسئولیت اقلیم عراق را یادآوری و تأکید می‌کنیم.
رضا پهلوی که دوشنبه وارد سرزمین اشغالی شد پس از شرکت در مراسم هولوکاست با نخست وزیر اسرائیل دیدار کرد.
امام جمعه مشهد گفت: با تفاهماتی که اخیراً میان کشور‌های منطقه به وجود آمده و ایران، عربستان و بحرین به اتفاق‌نظر رسیده و سوریه نیز به اتحادیه عرب وارد شده، اکنون صهیونیست‌ها چشم باز کرده‌اند و خود را در تنگنایی می‌بینند که هر لحظه فروپاشی آن‌ها را سریع‌تر از قبل می‌کند.
بایدن به صورت مستقیم وارد کمپین فشاری شده که کاخ سفید آن را در نهان و آشکار اداره می‌کند تا نخست وزیر دولت ائتلافی اسرائیل متقاعد شود و تصویب این طرح در پارلمان را متوقف کند.
چین به عنوان میانجی بین ایران و عربستان سعودی وارد عمل شده تا ائتلافی را بدون نیاز به خدمات یا تضمین‌های ایالات متحده در خدمت منافع هر سه کشور قرار دهد. مهم‌تر از همه آن که چین به عنوان یک قدرت اقتصادی و استراتژیک در منطقه جای ایالات متحده را می‌گیرد قدرتی که اسرائیل نفوذ کمی بر آن دارد.
وزیر دارایی سابق رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد شدید از سیاست های نخست وزیر رژیم صهیونیستی ، تاکید کرد: نتانیاهو، اسرائیل را وارد هرج و مرج کامل کرده است.
سرزمین های اشغالی وارد فرآیندی شده که به باور برخی تحلیل گران جنگ داخلی و گام برداشتن به سوی دیکتاتوری و نژادپرستی عیان‌تر و واضح‌تر از پیامدهای آن است.
به نظر می‌رسد Plan B امریکا یا آنچه من از آن با عنوان «پشت سر گذاشتن برجام» یاد می‌کنم، به سرعت در حال عملیاتی شدن است. به نظر می‌رسد که ما هنوز به این مرحله نرسیدیم؛ یعنی از مرحله احیای برجام عبور کرده‌ایم، اما از سوی دیگر وارد فاز تقابل نظامی نشده‌ایم.
پایگاه اینترنتی عبری زبان «اسرائیل دیفنس» اعلام کرد شناورهای بدون سرنشین ارتش رژیم صهیونیستی وارد آب‌های خلیج فارس شده است.
پایگاه اینترنتی عبری زبان «اسرائیل دیفنس» اعلام کرد شناور‌های بدون سرنشین ارتش رژیم صهیونیستی وارد آب‌های خلیج فارس شده است.
شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: هیئت اوکراینی در روز‌های اخیر وارد اسرائیل شد و هدف آن پیشبرد مذاکره درباره سامانه‌های هشدار ضد موشکی بود که اسرائیل قصد فروش آن به اوکراین را دارد.
خریب زیرساخت‌های حیاتی در غزه به «واقعیتی تکراری» تبدیل شده است. سم‌پاشی دوسالانه علف‌کش توسط اسرائیل که گفته می‌شود برای اهداف امنیتی صورت می‌گیرد به صد‌ها هکتار از محصولات زراعی آسیب وارد می‌سازد. هجوم اسرائیل با بولدوزر‌ها بر نابودی زمین‌های کشاورزی سرعت می‌بخشد.
یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس از کشورهای عربی خواست برای توقف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی وارد عمل شده و از تمام راهکارها جهت توقف جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین استفاده کنند.
بر اساس داده‌های کتاب "۱۹۸۲: جاده‌ای به سوی جنگ" که با استناد به گفته‌های مقام‌های ارشد وقت موساد نوشته شده شکست در گسترش روابط اسرائیل با مسیحیان لبنان در آن زمان ناشی از دو ملاحظه بود: نخست آن که ضربه زدن به سوری‌ها در لبنان به روند صلح اسرائیل با مصر آسیب وارد می‌ساخت و از سوی دیگر، بر لجستیک اسرائیل که قصد ضربه زدن به راکتور هسته‌ای عراق را داشت تاثیر منفی وارد می‌ساخت حمله‌ای که در ژوئن ۱۹۸۱ میلادی رخ داد.
اسراییل که تقریبا هیچ توان و استعدادی در رشته کشتی ندارد، با خرید و استخدام کشتی‌گیر از کشورهای روسیه و جمهوری‌های جداشده از شوروی سابق، در پی وارد کردن ضربه به ورزش اول ایران در میادین بزرگ از جمله المپیک است.
اسراییل که تقریبا هیچ توان و استعدادی در رشته کشتی ندارد، با خرید و استخدام کشتی‌گیر از کشورهای روسیه و جمهوری‌های جداشده از شوروی سابق، در پی وارد کردن ضربه به ورزش اول ایران در میادین بزرگ از جمله المپیک است.
رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند، نهاد امنیتی و نظامی اسرائیل متوجه این نکته هستند که در بین آن‌ها هیچکسی نمی‌تواند وارد سر نصرالله شود و فکر او را بخواند و آن‌ها از این تلاش‌ها در اطلاعات اسرائیل ناامید شده‌اند.
توافق تجارت آزاد بین اسرائیل و چین نشان دهنده رسمی شدن روابط رو به رشد بین دو کشور است. هرچند اسرائیل وارد یک توافق تجاری بدون پاکسازی آن از سوی واشنگتن نخواهد شد.
آنها می گویند که اگر مردم با دولت و نظام همراه شوند همانطور که در جنگ همراه شدند، بزرگترین اقتصاد منطقه در ایران شکل می‌گیرد؛ به همین دلیل می خواهند جلوی کار را بگیرند و این کار را نیز از طریق فاصله انداختن بین دولت و مردم و ایجاد شکاف انجام می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ