فراخوان سومین مرحله جذب نیروی امریه سربازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شد که مطابق آن فرایند جذب از ۱۲دی ماه آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم کره‌جنوبی در سومین و آخرین بازی روز نخست مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در سالن غدیر ارومیه موفق به شکست بنگلادش شد.
سازمان لیگ فوتبال زمان شروع بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر را اعلام کرد.
در آستانه چهل و سومین سالروز تاسیس شورای نگهبان ویژه‌نامه «آینه اعتماد» منتشر می‌شود.
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد.
سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در بیست و سومین نشست سران شانگهای که به شکل ویدئوکنفرانس در دهلی‌نو هند برگزار می‌شود، آغاز شد.
سومین نشست تخصصی بررسی لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و رئیس مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در مشهد آغاز شد و هم اکنون در حال برگزاری است.
ارومیه -چهل و سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی از امروز به مدت ۲ روز در سالن الغدیر شهر ارومیه برگزار می‌شود.
خرمشهر- بیست و سومین دوره آموزش میدانی معارف جنگ سپهبد شهید «صیاد شیرازی» با حضور معاون اجرایی ارتش در خرمشهر آغاز به کار کرد.
سومین دور از مذاکرات میان دولت پاکستان و حزب «عمران خان» آغاز شده است.
بیست و سومین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
دقایقی پیش، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ آغاز شد.
سومین اقتصاد بزرگ آسیا هم چنین بازار داخلی رو به رشدی را ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود هند در سال ۲۰۲۳ میلادی علیرغم هراس موجود درباره رکود جهانی سریع‌ترین رشد اقتصادی را در مقایسه با سایر اقتصاد‌های بزرگ جهان داشته باشد. اگر هند بتواند این مسیر را حفظ کند قادر خواهد بود با تولید ناخالص داخلی به ارزش ۱۰ تریلیون دلار تا سال ۲۰۳۵ میلادی به سومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شود.
سومین نشست کمیسیون عالی همکاری‌های پارلمانی مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران و دومای دولتی مجلس فدراسیون روسیه دقایقی قبل با حضور رئیس مجلس و رئیس دومای روسیه آغاز شد.
تیم ملی آرژانتین برای سومین بار در این جام، بعد از دریافت گل، بخش قابل توجهی از نظم تاکتیکی خود را از دست داد که می‌رفت دردسرساز شود.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس آغاز شد که این تیم برای صعود از مرحله مقدماتی به کسب امتیاز از این دیدار نیاز دارد.
با گذشت هشت هفته از آغاز لیگ حرفه‌ای عربستان، سه سرمربی از هدایت تیم‌های خود برکنار شده‌اند.
سومین دوره مسابقات بوکس المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده‌سنی نوجوانان از 9 تا 14 مهرماه به میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شود.
بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی و نخستین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور آغاز به کار کرد.
سومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته با صعود دو نماینده ایران به دیدار رده بندی کاتای انفرادی دختران آغاز شد.
سومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته با صعود دو نماینده ایران به دیدار رده بندی کاتای انفرادی دختران آغاز شد.
سومین سمینار منطقه‌ای مجالس کشورهای منطقه آسیا- اقیانوسیه به دعوت مشترک اتحادیه بین المجالس جهانی(IPU) و مجلس ملی پاکستان در محل صحن علنی پارلمان پاکستان در اسلام آباد آغاز به کار کرد.
ثبت نام در سومین دور قرعه‌کشی خودرو آغاز شده و تا روز جمعه ۱۸ شهریور ماه ادامه دارد؛ متقاضیان طی این ۳ روز به صورت ۲۴ ساعته مهلت ثبت نام برای خرید ۶۰ هزار دستگاه خودرو را دارند.
سومین فصل از کاوش مشترک تیم ایران و فرانسه در غار قلعه کرد آوج در استان قزوین به سرپرستی مشترک دانشگاه تربیت مدرس و موزه انسان‌ شناسی پاریس با مجوز پژوهشگاه میراث‌فرهنگی در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ